וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "מלחמת הכוכבים" לעולם לא תיראה אותו דבר אחרי זה

18.8.2015 / 11:57

צ'ובאקה עבר גילוח רציני במיוחד והתוצאה הסופית עשויה להדהים אתכם. ובנוסף: מתיסיהו מגיב לראשונה לפרשת הפסטיבל בספרד. לייב בלוגינג תרבותי

19:15 - נציגים ישראלים נוספים בתחרות הסרטים הקצרים של פסטיבל טורונטו

אחרי "באבא ג'ון" ו"המילים הטובות" התקבלו למסגרת העולמית של פסטיבל טורונטו, פורסמו רשימת הסרטים שיופיעו במסגרת "Short Cuts", הכוללת שלל סרטים קצרים מרחבי העולם וביניהם שני סרטים ישראלים.

"ילדי מפתח" של אלעד גולדמן מגולל את סיפורם של שני אחים קרובים, גור ודניאל. אחרי שנים ארוכות בבית מבקשת דניאל לצאת החוצה ולמצוא אהבה, אך גור מסרב לאפשר לה לעשות זאת. אורכו של הסרט 22 דקות.

"לילה אחרון" של כרם בלומברג מתאר את הלילה האחרון שמבלים יחד שני החברים הטובים אור ונועה בתל אביב, לפני שאור עוזב לברלין. אחרי הסתבכות עם המשטרה על נועה לקבל החלטה דרמטית לגבי היחסים עם אור. אורכו של הסרט 22 דקות.

18:18 - אמיל הירש נכנס לכלא

השחקן אמיל הירש ("עד קצה העולם", "מילק") ייכלא למשך 15 ימים לאחר שהודה בתקיפת אשה בפסטיבל סאנדנס בתחילת השנה. על הירש נגזר גם קנס בסך 4,750 דולר ו-50 שעות עבודות שירות. הסדר זה הושג באמצעות עסקת טיעון. האשה, דניאל ברנפלד, טענה כי הירש חנק אותה מאחור, גרר אותה מעבר לשולחן והטיח אותה ברצפה. עורכי דינו של הירש טענו מנגד כי הירש היה שיכור בעת התקרית וכי הוא אינו זוכר אותה. עורכי הדין אף ציינו כי הירש נכנס למכון גמילה מספר ימים לאחר התקרית. ברנפלד טענה כי העונש אינו משקף את האירוע וכי היא עדיין סובלת מטראומה בעקבות התקרית.

אמיל הירש. AP
הירש/AP

17:33 - פטריק סטיוארט וקונאן אובראיין מדגימים ידידות קרובה

פטריק סטיוארט כנראה ממש חיכה לרגע שבו יפגוש את קונאן בתוכנית הלילה שלו ברשת TBS. וכשאנחנו אומרים ממש, אנחנו לא מתכוונים בקטע אירוני, הוא באמת באמת התרגש מאוד לראות אותו. כל כך התרגש עד שהדבר הזה קרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

17:12 - הסרטים "באבא ג'ון ו"המילים הטובות" יתחרה בפסטיבל טורנטו

עוד 2 נציגים ישראלים בפסטיבל היוקרתי שייפתח בספטמבר בטורונטו. "המילים הטובות" של שמי זרחין יוקרן בפסטיבל במסגרת "Contemporary World Cinema", המציג סרטי קולנוע איכותיים מרחבי העולם. בעבר התמודדו במסגרת זו גם "גט" ו"בית לחם".

"המילים הטובות" מביא את סיפורם של שלושה אחים היוצאים למסע בעקבות סוג גדול מהעבר, שגילויו הפתאומי מעמיד את חייהם במבחן. בסרט מככבים: רותם זיסמן כה, רועי אסף, ששון גבאי, צחי הלוי, אסף בן שמעון, מגי אזרזר ועוד. הסרט מועמד ל-12 פרסי אופיר, כולל מועמדות לפרס הסרט הטוב ביותר.

גם הסרט "באבא ג'ון" של יובל דלשד יוצא באותה מסגרת יוקרתית במהלך הפסטיבל. הסרט מגולל את סיפורה של משפחה שעלתה מאיראן ומקימה לול בישראל. פערי הדורות בין הבן לאב המשפחה גורמים לסכסוך שמאיים לפרק אותה.

פסטיבל טורונטו יתקיים בין ה-10 ל-20 בספטמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחה קלה בדרך לטורונטו. מתוך "המילים הטוובות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:48 - הצצה ראשונה לבן של סימבה בסדרת ההמשך ל"מלך האריות"

רק לפני מספר ימים הכריזה דיסני על סדרה חדשה שתעקוב אחר קורותיו של קיון, בנם של סימבה ונאלה, והנה מגיע גם הקליפ הראשון מתוכה. באופן קצת עצלני מבחינה עיצובית נראה שקיון צויר בדיוק כמו סימבה, רק עם שיער אדום. את זמנו הפנוי הוא אוהב לבלות עם חברו הטוב בונגה, גירית הדבש.

14:41 - כוכבי פופ עושים דיסני באלבום חדש

גוון סטפני, אריאנה גרנדה, Fall Out Boy, ג'סי ג'יי ועוד רבים וטובים התאחדו לאלבום מיוחד שייקרא "We Love Disney". האלבום יכלול גרסאות מחודשות ללהיטי דיסני קלאסיים כמו "Friend Like Me" מאלאדין או "Let It Go" מ"לשבור את הקרח". הנה טעימה קטנה ממה שמחכה באלבום.

14:34 - כוכבת "משחקי הכס" מספרת על סצנת הסקס הראשונה בקריירה שלה

מייזי וויליאמס גדלה על המסך שלנו במשך 5 עונות בתור אריה מ"משחקי הכס" והפכה מנערה תמימה לאישה שחגגה לאחרונה את יום הולדתה ה-18. בעוד שבסדרה הפרובוקטיבית, דווקא דואגים בינתיים לשמור על תמימותה, וויליאמס הספיקה לצלם את סצנת המין הראשונה שלה בסרט עצמאי חדש בשם "The Falling".

"זה היה מוזר מאוד", סיפרה וויליאמס בריאיון ל-Vulture לקראת הסרט שמתאר את סיפורו של בית ספר לבנות בשנות ה-60. "ג'ו קול ששיחק לצדי היה רגיש מאוד לעובדה שמעולם לא עשיתי סצנה כזאת בעבר, וזה היה תענוג לעבוד עם מישהו מתחשב כל כך".

וויליאמס סיפרה שכהכנה לסצנה יצאו השניים למספר ארוחות ערב וניסו להכיר זה את זו טוב יותר. "היו לנו מספר ימים לעשות חזרות ובשלב הזה כבר היכרנו מספיק כדי שנרגיש בנוח אחד עם השני. בסוף הכל השתלם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עברה את זה בשלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

12:08 - אחרי סערת הביטול: מתיסיהו מגיב לראשונה

יממה לאחר הפרסום שסולק מפסטיבל הרגאיי "רוטוטום" בספרד, בעקבות סירובו להצהיר כי הוא תומך בהקמתה של מדינה פלסטינית, העלה הראפר היהודי מתיסיהו פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בתגובה לפרשה.

"מארגני הפסטיבל פנו אלי בגלל לחץ כבד שהופעל עליהם מצד תנועת ה-BDS", כתב מתיסיהו. "הם רצו שאכתוב מכתב או אצלם וידאו שבוא אני מבהיר את עמדותיי על ציונות ועל הקונפליקט הישראלי-פלסטיני כדי לפייס אותם. אני תומך בחמלה ובשלום לכל בני האדם. המוזיקה שלי מדברת בעד עצמה, ומעולם לא עירבתי פוליטיקה במוזיקה.

למוזיקה יש כוח להתעלות על האינטלקט, על רעיונות ועל פוליטיקה. היא יכולה לאחד בני אדם. ראשי הפסטיבל התעקשו להבהיר את ההשקפות שלי, מה שהרגישו לי כמו לחץ להסכים עם האג'נדה של ה-BDS. זה היה פוגעני ומאכזב שכיהודי-אמריקאי היחיד ברשימת המופיעים הם ניסו לכפות עליי אמירה פוליטית. האם מישהו מהאמנים האחרים נדרש להצהיר פוליטית כדי להופיע?

לאף אמן לא מגיע לעמוד במצב כזה רק כדי שיאפשרו לו להציג את האמנות שלו, בלי הבדלי דת, גזע, מדינה, רקע תרבותי וכו'. המטרה שלי היא לעשות מוזיקה עבור האנשים. בתור מוזיקאים, זה מה שאנחנו מחפשים לעשות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לאף אמן לא מגיע לעמוד במצב כזה". מתיסיהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

12:02 - ככה נראה צ'ובאקה בלי שיער

הווקי האהוב ביותר בעולם הוא חבר נאמן, נוהם ופרוותי, אבל גם הוא לא ממש יכול לעמוד בחום הזה עם כל הפרווה הזאת מעליו. בבאזפיד החליטו לנסות ולהציג איך צ'ואי היה נראה אם היה עובר גילוח קומפלט. בואו נגיד שעכשיו אחרי שראינו את זה, כבר ממש קשה לחזור לאחור.

מלחמת הכוכבים – צ'ובאקה. באדיבות yes,
ככה אתם זוכרים אותו/באדיבות yes
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוקי, זה ממש קריפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully