וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל חיפה 2015: סרטים ישראליים דוברי פרסית ופולנית

18.8.2015 / 15:00

פסטיבל הבינלאומי ה-31 חיפה יציג בחול המועד סוכות 84 סרטים ישראלים חדשים. 7 סרטים ישתתפו בתחרות העלילתית ו-13 סרטים ישתתפו בתחרות התיעודית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "היורד למעלה", צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

84 סרטים ישראלים חדשים ישתתפו בפסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-31 בחיפה שיתקיים בחול המועד סוכות בתאריכים 26 בספטמבר-5 באוקטובר. במהלך הפסטיבל יוקרנו במסגרותיו השונות יצירות נבחרות של קולנוע הישראלי, מתוכן 9 סרטים עלילתיים, 14 סרטים תיעודיים, 46 סרטים קצרים ו-15 סרטי יצירה צעירה.

בתחרות הקולנוע הישראלי העלילתי ישתתפו הסרטים "אינרציה" של עידן חגואל, "באבא ג'ון" של יובל דלשד, "ברש" של מיכל ויניק, "התעוררות" של גיא מאירסון, "היורד למעלה" של אלעד קידן, "למה עזבתני" של הדר מורג ו"ציפורי חול" של אמיר י. וולף.

בתחרות הקולנוע התיעודי ישתתפו הסרטים "אסירת תודה" של סיון תמרי-שמואל, אילן דה פריס ושחר סגל, "במרחק פעימה" של טל ברדה, "הרחובות הם שלנו" של ניסן שור, "הרקדן" של אלכסנדר גנטלב, "יתומי המהפכה" של יגאל בורשטיין, "משולם" של אייל בלחסן ונועם שיזף, "פה ולא שם" של דנאי אילון, "פרדס כ"ץ אהובתי" של ערן ברק, "קיץ בערד" של ענת זלצר, "קפה נגלר" של מור קפלנסקי, "רבין במילותיו שלו" של ארז לאופר, "שכנים - כרוניקה של אובדן" של דוד אופק ו"תרצה אתר - ציפור בחדר" של ארי דוידוביץ'.

seperator

במסגרת התחרות לסרטים קצרים וסרטי אנימציה יוקרנו 28סטודנטים וסרטים עצמאיים קצרים ובנוסף תתקיים בפסטיבל התחרות ה-11 ליצירה צעירה - תחרות ארצית לסרטי תלמידים בוגרי מגמות התקשורת והקולנוע במשרד החינוך. בתחרות ישתתפו 15 סרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully