וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: אן האת'וויי מגיעה לראשונה לטלוויזיה

19.8.2015 / 9:08

זוכת האוסקר תככב בדרמה חדשה כאשת שגריר שנחטפת למדינה במזרח התיכון. ובנוסף: הפארודיה על טיילור סוויפט שמצחיקה את הרשת. לייב בלוגינג תרבותי

19:41 - נחשפו המועמדים הסופיים בתחרות פרסי הקולנוע הדוקומנטרי 2015

פורום היוצרים הדוקומנטריים פרסם היום (רביעי) את שמות המועמדים לפרסי הקולנוע הדוקומנטרי 2015. בקטגוריית הסרטים באורך מלא מתמודדים "17 התחלות על טליה" של יוני בן טובים, "הוטליין" של סילבינה לנדסמן, "עד קצה הזריחה" של סילבן ביגלאייזן, "קרדיט לרצח" של ולאדי אנטונביץ' ו"שיח לוחמים: הסלילים הגנוזים" של מור לושי.

בקטגוריית הסרטים שאינם באורך מלא מתמודדים "בובה ממוכנת" של רות ולק, "מרוששות" של ג'ולי שלז, "נשמות לוינסקי" של קלאודיה לוין, "פרשת קוזלצ'יק" של רוני ניניו ו"שבעה ימים בסנט פטרסבורג" של ראובן ברודסקי.

הסרטים הזוכים יוכרזו בטקס שייערך בחודש דצמבר הקרוב.

16:24 - טריילר חדש ל"להציל את מארק וואטני"

ה"בין כוכבים" של 2015 אמור להיות סרטו החדש של רידלי סקוט המבוסס על רב המכר "לבד על מאדים". הספר והסרט מתארים את סיפורו של אסטרונאוט שנשאר מאחור על מאדים לאחר שחבריו למשימה חושדים שמת בתאונה. כשהוא מגלה שהוא לבדו על הכוכב, עליו למצוא דרך לשרוד עד שימצא את הנוסחא שתאפשר לו לשוב הביתה.

מאט דיימון מככב בתפקיד הראשי, כשלצדו צ'יווטל אג'יופור, מייקל פניה, ג'סיקה ג'סטיין וג'ף דניאלס. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-1 באוקטובר.

15:00 - צפו בקליפ של מנגו ל"בת 16 הייתי" - ללא מוזיקה

זה זמן מה שהפשטת המוזיקה מקליפים מפורסמים נעשה טרנד פופולרי ומצחיק במיוחד. עד כה בין הקרבנות הבולטים נמנים מייקל ג'קסון עם "The Way You Make Me Feel", דיוויד בואי ומיק ג'אגר שרוקדים ברחובות, טיילור סוויפט עם "Bad Blood" ורבים אחרים.

כעת קורה המהלך המתבקש וישנו קליפ ראשון שזוכה לטיפול הזה. "לנו אין קליפים מושקעים של טיילור סוויפט/ריהאנה ככה שצריך היה לחשוב על משהו צנוע יותר", כתב בפייסבוק יוצר הקטע, אסף רפפורט. "הרצנו אחורה רעיונות בראש והגענו לתקופת הזוהר הקצרצרה של להקת מנגו, שב-1989 סיפקו את אחד הקליפים המוגזמים שצולמו כאן. זו הייתה מטרה קלה מדי, אך מחייבת התייחסות".

צפו בפלא כאן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

14:23 - אחרי הסערה: הפסטיבל הספרדי שוקל להזמין שוב את מתיסיהו

הפרשה שהחלה בגירושו של הראפר היהודי-אמריקאי מפסטיבל הרגאיי "רוטוטום" בספרד, מקבלת כעת תפנית מעניינת. על פי דיווח בג'רוזלם פוסט מתנהלים ביממה האחרונה מגעים אינטנסיביים בין מתיסיהו למנהלי הפסטיבל במטרה להחזירו להופעה שבוטלה.

השינוי בעמדת הפסטיבל מגיע אחרי ביקורת קשה שהוטחה בעקבות ההחלטה, כולל מצדו של שר החוץ הספרדי. "כפייה של הצהרה פומבית על אמן מעלה שאלות לגבי העקרונות לחוסר אפלייה שעליה החברה שלנו מושתתת", אמר השר בריאיון לבילבורד.

הנהלת הפסטיבל שחררה הצהרה מטעמה המבהירה את כוונותיה: "פסטיבל רוטוטום דוחה כל סוג של אנטישמיות או אפלייה כלפי הקהילה היהודית. אנו מכבדים את אמונותיהם ומתנצלים על מה שקרה. אנחנו רוצים להביע את התנצלותנו הפומבית בפני מתיסיהו על ביטול הופעתו ומזמינים אותו להופיע במופע הבא ב-22 בחודש. עשינו טעות בגלל הלחץ שהופעל עלינו מצד ה-BDS שגרם לנו לקבל החלטות לא נכונות".

הפרשה החלה, כזכור, בתחילת השבוע, אז הודיעו ראשי הפסטיבל שהחליטו לבטל את הופעתו של מתיסיהו בשל סירובו להצהיר פומבית על תמיכתו בהקמת מדינה פלסטינית. מתיסיהו עצמו הגיב אתמול לדברים וטען כי ההחלטה נבעה מלחץ כבד שהופעל מצד ארגון ה-BDS.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחזור להופיע? מתיסיהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:53 - הצצה לסרט הישראלי "3,000 לילות" שיתחרה בפסטיבל טורונטו

כמות נכבדת של יוצרים ישראלים תציג השנה את סרטיה בפסטיבל היוקרתי. ביניהם יופיע גם "3,000 לילות" של הבמאית מאי מסרי במסגרת הקולנוע העולמי. הסרט עוסק בסיפורה של ליילה (מאיסה עאבד אלחאדי), מורה פלסטינית ונשואה צעירה, שנאסרת אחרי שהואשמה על לא עוול בכפה לשמונה שנים בכלא הישראלי.

רק מאחורי חומות הכלא היא לומדת שהיא בהיריון, ונאלצת להתמודד עם השפעותיו במקביל למציאות הקשה של אסירה פלסטינית ופושעות ישראליות. בתוך הקשיים והניסיון לגדל את בנה מבעד לסורגים, היא מוצאת תקווה.

13:22 - תגידו שלום לחבר הקטן שלכם: רימייק ל"פני צלקת" נמצא בתכנון

הו תעשיית הריבוטים ההוליוודית, מתי כבר יגיע הסוף? נראה שאין דרך לזכות בחסינות מהצורך הכפייתי לייצר מחדש את האהוב והמוכר. עכשיו הגיע תורם של טוני מונטנה ו"פני צלקת", דרמת הפשע הקלאסית של האוורד הוקס מ-1932, שזכתה כבר לעיבוד איקוני נוסף ב-1983 על ידי בריאן דה פלמה ובכיכובו של אל פאצ'ינו.

ה"הוליווד ריפורטר" מדווח כי אולפני יוניברסל שכרו את ג'ונתן הרמן, תסריטאי הלהיט הגדול הנוכחי בקופות ארה"ב "Straight Outta Compton", לעבוד על טיוטה לסרט החדש. לתפקיד הבמאי סימנו באולפנים את פאבלו לאריין הצ'יליאני.

בניגוד לסרט המקורי שהתרחש בשיקגו והרימייק של דה פלמה שעלילתו התקיימה במיאמי, הרימייק החדש של "פני צלקת" יתרחש בלוס אנג'לס ויעקוב אחר עלייתו של מהגר עני לצמרת עולם הפשע המקומי.

10:59 - המוות הופך לחיים בטריילר החדש של "ויקטור פרנקנשטיין"

אין הרבה סיפורים מפתים יותר לחזור עליהם מאשר זה של פרנקנשטיין, בעיקר לאור ההצלחה העצומה של "המתים המהלכים" וסיפורי הזומבים בשנים האחרונות. הגרסה החדשה של הסיפור על המפלצת שמתעוררת לחיים נקראת "ויקטור פרנקנשטיין".

ג'יימס מקאבוי ודניאל רדקליף מככבים בסרט האימה את ויקטור פרנקנשטיין ועוזרו איגור בניסיונם להפיח חיים ביצור ש"הרכיבו" מחלקי גוף שעמדו לרשותם. התוצאה הרבה יותר מפחידה מהזומבי שהכרנו בגרסאות המקוריות. הסרט ייצא לאקרנים ב-25 בנובמבר.

10:28 - הדמות של ניקי מינאז' במאדאם טוסו היא אטרקציה מפוקפקת

בשבוע שעבר נחשף מוזיאון "מאדאם טוסו" בלאס וגאס פסל השעווה החדש של ניקי מינאז'. הפסל הציג את מינאז' בתנוחה מתוך הקליפ "אנקונדה", הצריך עבודה של חצי שנה ומאות מדידות שנעשו לזמרת כדי לשקף את ממדי גופה בצורה הטובה ביותר.

אלא שהראפרית אזיליה בנקס לא חשבה שהמחווה הזאת ראויה להערכה. בסדרת ציוצים בטוויטר טענה בנקס כי העובדה שמינאז' מוצגת כשהיא כורעת על ארבע מבזה, ותהתה מדוע לא בחרו להציג אותה אוחזת במיקרופון ושרה. בנקס לא הסתפקה בביקורת וגם הוסיפה נבואה: "אנשים עומדים ללכת לפסל הזה ולצלם את עצמם כשהם מתחככים בישבן שלה".

ואכן לא חלפו מספר ימים ועמודי האינסטגרם החלו להתמלא בתמונות מבקרים שמבצעים בדיוק את נבואתה של בנקס ואפילו לוקחים את העסק רחוק יותר. עכשיו גם ב"מאדאם טוסו" יודעים מה קורה כשמרימים לאינטרנט להנחתה.

10:13 - גם כוכבי דיסני זקוקים לאהבה

כלפי חוץ כולם מנומסים ומקסימים, אבל בתוך הסמארטפונים של כוכבי דיסני מסתתרים סודות מלוכלכים לא פחות משלכם. גלריה חדשה של באזפיד מציגה את פרופיל הגריינדר של מיטב גיבורי דיסני, ושם הם הרבה פחות "פמילי פרנדלי" ממה שזכרתם.

כוכבי דיסני בגריינדר. גריינדר, צילום מסך
אריק הוא הטופ פיש/צילום מסך, גריינדר
כוכבי דיסני בגריינדר. גריינדר, צילום מסך
מי רוצה לשפשף את אלאדין?/צילום מסך, גריינדר
כוכבי דיסני בגריינדר. גריינדר, צילום מסך
חיה אבל עם לב יפה/צילום מסך, גריינדר

09:52 - הסצנה גנוזה של "חברים" הופכת ויראלית

ב-11 באוקטובר 2001, חודש אחרי פיגועי התאומים בארה"ב, שודר הפרק השלישי בעונה השמינית של "חברים". הפרק כלל במקור סצנה בשדה התעופה אליו מגיעים צ'נדלר ומוניקה בדרך לירח הדבש שלהם. בדיחה לא במקום צ'נדלר על פצצה מסבכת אותם עם אנשי האבטחה במקום.

לאור הרגישות הגדולה של אותה התקופה, הוסרה הסצנה מהפרק ונכללה כבונוס במארז ה-DVD השלם של הסדרה. במקור היא הועלתה ליוטיוב כבר בדצמבר 2007, אבל בימים האחרונים הפכה ויראלית ואם לא זכיתם לצפות בה עד כה, הנה הההזדמנות שלכם.

09:25 - הפרודיה על טיילור סוויפט ומצעד האורחים הבלתי נגמר

אתם יודעים שטיילור סוויפט היא התגלמות השלמות עלי אדמות, אתם גם יודעים שאנחנו אוהבים אותה כמו את החיים עצמם - אבל לפעמים הפרודיות מצחיקות מכדי שנוכל להתעלם.

התסריטאית לארה מארי שונהלס צילמה סרטון ביתי ובו היא נראית מחקה את הרגע שבו סוויפט מציגה לקהל בהופעותיה אורחים בהפתעה. זה מתחיל ב"קבלו בבקשה אל הבמה... " וממשיך ב"הנפגעות של ביל קוסבי", "הילדה מהצלצול" ושלל אורחים נוספים.

09:14 - יורדת לעם: אן האת'וויי תככב בסדרת טלוויזיה חדשה

כוכבי קולנוע בסדר הגודל של אן האת'וויי לא עושים טלוויזיה בדרך כלל. כשאת זוכת אוסקר ושחקנית מבוקשת, הפיתוי להתחייב לסדרה שתתפוס את לוח הזמנים למשך זמן לא מבוטל הוא מאוד קטן. ובכל זאת, הנה זה קורה.

אן האת'וויי תככב במיני-סדרה חדשה המבוססת על הרומן "אשת השגריר" (The Ambassador's Wife), שפורסם רק לפני חודש. הספר מגולל את סיפורה של מירנדה, אשתו של דיפלומט שנחטפת למדינה פיקטיבית במזרח התיכון בשם מזרוק.

חברת ההפקות של מארק גורדון ("האנטומיה של גריי", "ריי דונובן") אחראית על הפרויקט שעדיין לא מצא רשת שתשדר אותו. גם במאי וליהוקים נוספים לסדרה עדיין לא נעשו בשלב זה.

"'אשת השגריר' הוא סיפור נפלא שמושך אותנו וגורם לנו להזדהות מיידית עם הכותרות והחדשות שאנחנו מכירים מחיינו האמיתיים. אנחנו מרגישים ברי מזל שאן תככב בדרמה הסוחפת הזאת", סיפר גורדון בהודעה לתקשורת.

נשף הגאלה השנתי במטרופוליטן, מאי 2014. GettyImages
תפנו מקום במקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully