וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 60: פמלה אנדרסון נגד "משמר המפרץ"

20.8.2015 / 7:15

הכוכבת הגדולה של סדרת הניינטיז המיתולוגית לא נכללה בקאסט של הסרט החדש, ובתגובה מצננת את ההתלהבות ממנו. ובנוסף: הרעיון הכי מטומטם ששמעתם לסרט והטרנד הביזארי של טאיוואן. חדשות הטראש של השבוע

הרחצה אסורה: פמלה אנדרסון מבקשת שלא ייגעו לה ב"משמר המפרץ"

"משמר המפרץ" מצטרפת גם היא לשורת קלאסיקות הניינטיז אשר זוכות לקבל מהוליווד החייאה בדמות עיבוד קולנועי, אבל אם זה היה תלוי בפמלה אנדרסון, זה לא היה קורה. או לכל הפחות, לא בלעדיה. בימים אלו נמצאת בשלבי פיתוח ראשוניים קומדיה המבוססת על עלילות המצילים המצודדים עם בגדי הים האדומים, ואל הפרויקט נקשרו כבר שמותיהם של דוויין "דה רוק" ג'ונסון וזאק אפרון (בהזדמנות זו מבקש המדור לפנות למנכ"ל הוליווד בבקשה שהשניים יגלמו את דמויותיהם של מיץ' והובי ביוקנן, בהתאמה). מי שלא צפויים להשתתף בסרט, לפחות נכון לעכשיו, הם שחקני סדרת המקור, ונשמע שפמלה אנדרסון מתנגדת לרעיון יותר משהיא מתנגדת לפרווה. לאתר TMZ היא סיפרה שאמנם ימי "משמר המפרץ" היו היפים בחייה, אך לדעתה אין לא מקום בימים אלו. "אף אחד לא אוהב רימייקים", סיכמה. אף אחד, חוץ מכל מי שהולך לקולנוע.

פמלה אנדרסון מתוך "משמר המפרץ". GettyImages
איך יכולתם להשאיר אותי כאן לבד?/GettyImages

מלח מים: התחביב החדש של "פלי" מהרד הוט צ'ילי פפרז

זה לא נעים לחשוב שמייקל באלזארי עבר כבר את גיל 50, אבל הגיל מגיע אליך גם כשאתה בסיסט באחת הלהקות המצליחות בעולם, ועמו גם תחביבים משונים. לאחרונה אימץ "פלי" כ- 60,000 דבורים שמתגוררות בשלוש כוורות בחצר ביתו, בזמן שהוא לומד בקצב שלו את מקצוע הכוורנות. הסיבה לאימוץ המפתיע היא לא יצירת ליין בוטיק של מוצרי דבש, אלא סיוע למאמץ הצלת אוכלוסיית הדבורים החיונית למחזור החיים, בגלל האבקה או משהו אחר שלמדנו ביסודי ושכחנו, ואשר נמצאת בסכנת הכחדה. וכך, בתוך 77 מילים, עברנו מלהרגיש זקנים ללהרגיש זקנים שלא עושים כלום למען הסביבה.

יופילי טופילי: להקת המטאל שכולה מחווה לנד פלנדרז

נד פלנדרז, שכנם טוב הלב של בני משפחת סימפסון, היה נחרד בוודאי לו היה שומע את ה"אוקילי דוקילי". מדובר בלהקת מטאל מפיניקס, אריזונה, שלא רק שאבה את שמה מהקאצ'פרייז של השכן המפורסם, אלא גם חמשת חבריה מתלבשים כולם בהשראתו, כולל השפם והמשקפיים העגולים. השירים עצמם מורכבים למעשה מציטוטים של פלנדרז, כשהם מוצאים לרוב מהקשרם באמצעות הלחנים ואווירת המטאל המתנגשת עם דמותו של הנוצרי האדוק, השמח בחלקו והאופטימי שכולם מכירים.

תיבת ההפתעות: השיגעון החדש של טאיוואן

הטאיוואנים מצאו משהו חדש להתעסק איתו, לאחר שכל התקוות לעצמאות מסין כנראה מיצו את עצמן. מדובר בצמד תיבות דואר שהתעקמו בעקבות פגיעת טייפון, וכעת דומות — למרות שאפשר ובהחלט רצוי להתווכח על זה — לפרצופים מחייכים. זה נשמע כמו אנקדוטה חביבה, רק שתושבי טאיפיי וגם תיירים לקחו אותה קצת רחוק מדי, והם פוקדים את פינת הרחוב בה ניצבות התיבות ועומדים בתור על מנת להצטלם איתן. התיבות נהנות ממעמד של מעין סלבס וזכו כבר לפארודיות, חיקויים, ממתקים וצעצועים בדמותן. חברת הדואר לא ממהרת לתקן את המפגע ולמעשה היא זו שמוכרת את המזכרות, וגם מעסיקה פקחים שישמרו על הסדר בתורים. בפעם הבאה שאתם בטאיוואן, אל תשכחו לתייג #歪腰郵筒 .

דוליווד: השיר "Jolene" של דולי פרטון יהפוך לסרט

"Jolene" הוא שירה המפורסם ביותר של זמרת הקאנטרי דולי פרטון, וכנראה גם אחד השירים הפופולריים בהיסטוריה. כעת מתהדרים ברשת NBC ברעיון המגוחך של להפוך את השיר, שאורכו שתי דקות ו-42 שניות, לסרט טלוויזיה באורך מלא. השיר מספר על אישה אשר חושדת שבחורה צעירה בשם ג'ולין מנסה לפתות את בעלה, מתעמתת איתה, ומתחננת בפניה שלא תיקח את הגבר שלה. באתר הבידור UPROXX ספרו ומצאו כי השיר מכיל בסך הכל 202 מילים, 35 מתוכן הן המילה "ג'ולין", כך שלמי שיעבד אותו לתסריט צפויה עוד עבודה ארוכה. השיר, אגב, מסתיים בסוף פתוח, כך שאין חשש ספוילרים.

המלך ליאם: איך כוכב וואן דירקשן החזיר מנה לתפריט של ברגר קינג

נפנוף כנפי פרפר בברזיל עשוי לגרום לטורנדו בטקסס, וציוץ של ליאם פיין גורם לברגר קינג להחזיר לתפריט מנה שיצאה ממנו לפני כמה שנים. הסיפור החל, כמו האנושות כולה, בפוסט מ"באזפיד". בין "35 מאכלים שאכלתם בילדו?ת וכבר לא קיימים" צויינו גם אצבעות עוף, או "צ'יפס עוף", של רשת ברגר קינג, והפופולריות של הפוסט הצליחה לתפוס את תשומת לבו של מנהל השיווק ברשת, אריק הירשהורן. אבל היה זה הציוץ של ליאם פיין מוואן דיירקשן, ומאות אלפי האזכורים שלו בטוויטר ומחוצה לו, אשר גרמו להירשהורן להחליט להחזיר את המנה לתפריט, כי דיירקשנים ודיירקשניות יאכלו כל מה שיגידו להם. המעניין הוא שליאם צייץ על עוף וצ'יפס שאכל בכלל ברשת KFC, אבל הציוץ נותק במהירות מהקשרו והעם אמר את דברו: "אריק, תביא לי צ'יפס-עוף". שי וגיא אבזירוב פספסו כאן את הזדמנות חייהם.

הסיפור שאינו נגמר: מה קורה עם הילדים של קלי רתרפורד

וכעת לפינתנו "הילדים של קלי רתרפורד! איפה הם? הם אצלה? הם אצל בעלה לשעבר במונאקו? בואו נגלה!". כזכור, כוכבת "אחת שיודעת" מנהלת מזה שנים מאבק משמורת מורכב מול בעלה לשעבר ואבי ילדיה, ואפילו ניסתה לרתום את הבית הלבן לטובתה. לאחר שקיבלה משמורת זמנית על שני הזאטוטים, הרמס והלנה, פסק השבוע בית המשפט כי בתום הקיץ יחזרו השניים אל אביהם ואל מקלט המס שהוא מתגורר בו. בספטמבר ידון בנושא בית המשפט במונקו, ואנחנו נחזור עם עדכונים נוספים. בינתיים, שמישהו ייתן לילדים האלה לראות טלוויזיה או משהו, אי אפשר רק בית משפט כל היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully