וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר בחזרה עם להקת Random Dogs

20.8.2015 / 7:00

""בעקבות החשיפה שקיבלנו ב'הכוכב הבא', הרגשנו שזה הזמן עבורנו לעלות שלב", מספרים חברי רנדום דוגז. האזינו לביצוע של השיר החדש "Claim to Fame"

צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן

בשנה האחרונה, עוד כשהיינו באמריקה, התגבשה במוחנו ההחלטה שהגיע הזמן ליצור את האלבום השני שלנו", מספרי חברי להקת Random Dogs. "בעקבות החשיפה הארצית שקיבלנו ב'הכוכב הבא', הרגשנו שזה בדיוק הזמן הנכון עבורנו לעלות שלב והיה חשוב לנו למצוא מפיק בעל שם עולמי שיפיק לנו את ה-E.P השני. כשדברים התחילו לתפוס תאוצה בארץ, החלטנו שהולכים על כל הקופה, ושנקליט עם המפיק הבריטי ג'ון מיטשל (You Me At Six, Funeral for a Friend). ג'ון האזין לחומרים ששלחנו, נדלק עלינו והזמין אותנו אליו לאנגליה בכדי להקליט ולהפיק לנו את האלבום.

"בעקבות ההשתתפות ב'הכוכב הבא' נכנסנו לתודעה הארצית, שמחנו לגלות בכמה אנשים המוזיקה שלנו הצליחה לגעת, קהל המעריצים של הלהקה רק הלך וגדל ברשתות החברתיות ומכיוון שאנחנו להקת אינדי (עצמאית) פנינו בבקשה נרגשת אל הקהל שלנו שיעזור לנו לגייס את האמצעים בכדי להוציא את התוכנית הגדולה אל הפועל, ואכן הצלחנו להגיע ליעד שהצבנו לעצמנו בקמפיין ההדסטארט ולגייס סכום של 50,000 ש"ח.

כרגע אנחנו בעיצומה של תקופת ה-Mixing והMastering האחרונים, מסיימים את הליטושים האחרונים לכל השירים, סוגרים פינות אחרונות ובעיקר מלאים בהתרגשות וגאווה על הדרך שאנו עוברים".

מתוך ה-E.P החדש שבדרך, צפו למעלה בביצוע של הלהקה לשיר "Claim to Fame" בחדר החזרות. תוכלו גם לתפוס את הלהקה בהופעה ב-27 באוגוסט ב-21:00 בתיאטרון תמונע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully