וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר הראפ שמשמיץ את חברי הכנסת: "סמוטריץ מקשיח לי את הזין די!"

20.8.2015 / 13:56

הראפרים לירון תאני ואייל פרידמן, הידוע בכינויו "קוואמי דה לה פוקס", ביצעו שיר ראפ עוקצני וחריף במיוחד ובו הם משמיצים את חברי הכנסת אורן חזן, בצלאל סמוטריץ', נפתלי בנט, שרון גל וינון מגל. צפו

עריכה: מאיה בן ניסן

במהלך מסיבת המחווה לתוכנית הרדיו המיתולוגית "עסק שחור" שנערכה אמש (רביעי) במועדון הבארבי בתל אביב ביצעו מגישי התוכנית המקוריים אייל פרידמן הידוע בכינויו "קוואמי דה לה פוקס" ולירון תאני המוכר גם כ"דון ג'חנון" שיר ראפ אשר כלל אזכורים לחברי הכנסת אורן חזן, בצלאל סמוטריץ', נפתלי בנט, שרון גל וינון מגל.

לצלילי צעדת האימפריה המלווה את דמותו של דארת' ויידר הלא הוא הנבל ממלחמת הכוכבים בשילוב עם שירו של הראפר האמריקאי סנופ דוג "Drop it like it's hot" רפרפו תאני ופרידמן את המילים: "אני חוזה מהפך כמו שידורי פורנו בחסות אורן חזן מרוחים לי על כל המסך".

"פשוט רציתי להפריד טיפה בין תינוקות שיושבים להם בכנסת והולכים מכות" המשיך פרידמן "נפתלי בנט תפסיק ללחוץ עליי. סמוטריץ' מקשיח לי את הזין די! הייתי מדביק לו על החזה את ינון מגל רק אני לא מבדיל בינו לבין שרון גל".

את הבתים הטעונים האלה מקנח הפזמון "ימים שחורים ימים שחורים בגלל זה כולנו כאן מאושרים".

עסק שחור, לירון תאני, אייל פרידמן, קוואמי. הדר בסת,
עסק שחור, לירון תאני, אייל פרידמן, קוואמי/הדר בסת

השיר "ימים שחורים" יצא במקור בשנת 2009 כשיר סולו של קוואמי ומילותיו עודכנו כך שיכללו את כל השמות העדכניים בפוליטיקה. אז היו אלה הרב עובדיה יוסף ז"ל אלי ישי ואריה דרעי שנעקצו עם המילים: "ברור שדרעי סקסי בהרבה מאלי ישי
הייתי מדביק לו על החזה פעמיים ח"י
המסכן זקוק לכסף כי - הוא זכאי!"

עוד באותו נושא

יש להם עסק שחור: המאזינים הוותיקים במסיבת הפתעה לתוכנית הרדיו האהובה

לכתבה המלאה

השניים ידועים בתור חדי לשון והסתבכו כבר בעבר עקב התבטאויות עוקצניות. תאני הושעה מגלגלצ פעם אחת ובשנת 2002 פוטר ממנה בעקבות התבטאות כלפי ראש הממשלה דאז, אריאל שרון, "לא אני, אדוני ראש הממשלה, שיקרא לך פסיכופת ... הייתי מלקק לך את הפטמות"‏.

מחברי הכנסת חזן וגל טרם נמסרה תגובה. חברי הכנסת מגל וסמוטריץ' בחרו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully