וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לוקחים סיכון: מעכשיו בדיקות תיקים גם בבתי הקולנוע בארה"ב

20.8.2015 / 13:43

רשת בתי הקולנוע הגדולה ביותר בארה"ב הודיעה כי תחייב צופים בבדיקת תיקיהם לפני הכניסה לאולמות, כל זאת בעקבות אירועי הירי שאירעו לאחרונה במדינה. רשתות הקולנוע המתחרות מהססות בינתיים לאמץ החלטה דומה

שוטר מאבטח את הנוסעים בשדה התעופה בבוסטון. GettyImages
יש לכם משהו להצהיר? מאבטח בשדה תעופה/GettyImages

שני מקרי הירי הקטלניים שהתרחשו בבתי הקולנוע בארה"ב בשבועות האחרונים העלו מחדש את הדיון בנושא הביטחון האישי. בעוד הפוליטיקאים מדברים בפעם המי יודע כמה על הצורך להגדיר מחדש את התיקון השני לחוקה (הזכות לשאת נשק), יש כבר מי שנוקטים צעדים בשטח. רשת בתי הקולנוע "Regal", הגדולה ובעלת התפוצה הנרחבת ביותר בארה"ב, הודיעה כי תחייב מבקרים בכל אחד מסניפיה לעבוד בידוק בטחוני של תיקיהם כתנאי לכניסה.

זהו לא אמצעי הבטיחות היחיד ששנקט לאור הסכנה. בתי קולנוע רבים החלו לאסור כניסה לאולמות עם תיקי גב, כאשר על פי דיווחים בתקשורת בארה"ב נשקלת גם האפשרות להציב גלאי מתכות ומאבטחים עם נשק בכניסות. גופים גדולים בארה"ב נמנעו לאורך השנים מצעדים שפוגעים בחופש הפרט ומכאן גם החשש לנקוט בצעדים שכאלה גם במקרה של רשתות הקולנוע. באתר האינטרנט של "Regal" הופיעה הודעה רשמית המסבירה את ההחלטה להתחיל בבדיקות.

"נושאי בטיחות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום בארה"ב. חברת Regal Entertianment Group רוצה שעובדיה ולקוחותיה ירגישו בטוחים כשהם מבקרים או עובדים בתיאטראות שלנו". בשלב זה רשתות קולנוע אחרות בארה"ב לא אימצו את בידוק התיקים. הציבור, לעומת זאת, נראה מוכן לשינויי האבטחה הנדרשים. בסקר שנערך לאחרונה בקרב צופי קולנוע, נמצא כי 50 אחוזים מוכנים לשלם דולר נוסף למחיר הכרטיס כדי לממן אמצעי אבטחה מוגברים יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully