וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הקשר המדהים בין באטמן לטיטאניק

24.8.2015 / 12:50

איך הסרט שהצליח להטביע את באטמן קשור לספינה הטובעת ששברה את שיאי הקופות של כל הזמנים? רמז: זה קשור לאמא של אלישיה סילברסטון. לייב בלוגינג תרבותי

14:45 - האיחוד הגדול של כוכבי "מגרש ביתי"

כוכבי "מגרש ביתי" הגשימו חלום אולטימטיבי למעריצי הסדרה והתאחדו. אמנם רק למשהו שנראה כמו בילוי בפאב אבל עדיין. לא ברור לנו אגב למה הסדרה ירדה לאחר תשע עונות בלבד. נעדרו מהאיחוד: פייטון ולוקאס. סנובים.

14:41 - דוד ג'סי וטיילור סוויפט היו נאהבים

תיאוריה פופולרית טוענת שכל הדברים בעולם קשורים לטיילור סוויפט. כמה פופולרית? ובכן אנחנו לגמרי מסכימים איתה וזה בהחלט עונה על הקריטריון. וכך, בהמשך ישיר לאייטם הקודם על סרט "הסודות" של "צער גידול בנות", מתגלה פרט מידע מדהים במיוחד.

ג'סטין גסטון, שגילם את ג'סי קטסופוליס בסרט (כולל רעמת השיער המיתולוגית) הוא לא אחר מאשר רומיאו בקליפ הבלתי נשכח ללהיט "Love Story" של הטיילור והסוויפט. כן, זה פשוט יום כזה של גילויים מסעירים שישנו את חיינו לעד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזה אני עם טיילור בשדה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, אני לובש בגדים ויקטוריאניים, יש לך בעיה עם זה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

14:19 - כוכבי "צער גידול בנות" מגיבים לסרט הטלוויזיה על "צער גידול בנות"

רשת לייפטיים לא חגגה יותר מדי את הצלחתה המטאורית של "UnREAL" וחזרה מהר מאוד למוצר הדגל שלה: סרטי טלוויזיה מביכים. האחרון שבהם הוא "הסיפור האמיתי והלא מצונזר של צער גידול בנות".

הסרט שודר במוצאי שבת והציג בכיכובם של כפילים לכוכבים המקוריים, ושם חשפו לכאורה תככים ומריבות שהתרחשו מאחורי הקלעים של סדרת הניינטיז המצליחה. כוכבי הסדרה המקוריים לא התאפקו כמובן והתיישבו אף הם לצפות בסרט, ואז יצאו לרשתות החברתיות להגיב על מה שראו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראים לכם מוכר? כוכבי "הסיפור האמיתי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני עומדת לעשות את הפרצוף הזה כל הלילה", כתבה אנדראה בארבר (קימי גיבלר) לצד תמונה מגלגלת עיניים של דמותה המיתולוגית. "כל כך רע, פשוט כל כך רע", כתבה קנדס קמרון בור (די.ג'יי) ורק ג'ון סטאמוס היה צוהל כהרגלו: "בהצלחה הערב", איחל לג'סטין גסטון שגילם אותו בסרט לפני השידור, "מקווה שנהנית להיות אני כמו שאני נהניתי".

13:54 - קניה וריהאנה מתאחדים בהופעה חיה

אחרי שטרנד ההפתעות בהופעות חיות הפך לדבר החם החדש בעקבות סיבוב ההופעות של טיילור סוויפט, מתחילות גם הקולגות לכלול בונוסים למערצים. קניה ווסט אמנם הוזעק לפסטיבל FYF בלוס אנג'לס כמחליף ברגע האחרון, אבל זה הספיק לו כדי לארגן הופעת אורח של ריהאנה.

ווסט ביצע את "FourFiveSeconds" כשהבחין בריהאנה עומדת ביציע האח"מים לצד הבמה. הוא העביר לה את המיקרופון והשניים שיחזרו יחד את הלהיט שהקליטו עם פול מקרטני.

12:56 - כמה מתאים: "באטמן ורובין" ו"טיטאניק" קשורים בקשר מפתיע

ג'ואל שומאכר הרס את באטמן, ג'יימס קמרון הפך ספינה שוקעת לסרט הכי רווחי בהיסטוריה (עד שהגיע "אוואטר"), ועכשיו מסתבר שבין שני אסונות הטבע האלה קיים קשר מדהים וביזארי לחלוטין.

אלישיה סילברסטון, שגילמה בסרט את ברברה גורדון (באטגירל) נראית באחת הסצנות יושבת עם דודה, אלפרד, כאשר על השולחן ניצבת תמונה של אחותו המנוחה - שהיא גם אמה של גורדון. הסיפור הזה לא הגיוני מלכתחילה משום שהתמונה נלקחה בשנות ה-30, ולפי החישוב הזה גורדון הרבה יותר מבוגרת ממה שנראה לכם (אלא אם כן נולדה כשאמה היתה בת 60).

אבל זה עוד כלום לעומת הדמות שמופיעה בתמונה. שומאכר בחר משום מה להציב בה תמונת יחסי ציבור של השחקנית גלוריה סטיוארט, שצולמה במהלך הסרט "Life Begins in College" ב-1937. אותה גלוריה סטיוארט גילמה ב-1997 את רוז המבוגרת ב"טיטאניק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמא של אלישיה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא קייט ווינסלט!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully