וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: בת ה-6 שניצחה את גיבורי העל

25.8.2015 / 9:04

כוכבי "יחידת המתאבדים" גילו את סיפורה המקסים של נעמה אוזן מטורונטו, שפתחה דוכן לימונדה כדי לתמוך בטיפולים של אחיה, נדב - ועכשיו האינטרנט כולו מאוהב. לייב בלוגינג תרבותי

17:30 - טריילר לעונה השלישית של "הגשר"

"הגשר", סדרת המתח הסקנדינבית המעולה, זוכה לטריילר חדש עבור העונה השלישית. בעונה הזו לא משתתף קים בודניה (שגילם את מרטין רואד) והצופים יזכו לראות את סאגה נורן (בגילום השחקנית המבריקה סופיה הלין) מתמודדת עם אנשים חדשים ועם תעלומה חדשה.

17:20 - מישהו צייר את דונלד טראמפ בחמאה וזה מדהים

15:00 - "התכנית" יפתח את פסטיבל חיפה

"התכנית" ("The Program") סרטו החדש של הבמאי סטיבן פרירס, יפתח את פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-31 חיפה. במרכז הסרט עומד סיפור עלייתו ונפילתו של רוכב האופניים, לאנס ארמסטרונג. ארמסטרונג הפך לאגדה עוד בחייו בזכות הישגיו חסרי התקדים בטור דה פראנס והתגייסותו למאבק במחלת הסרטן (ממנה החלים בעצמו). במשך שנים נאלץ ארמסטרונג להדוף עדויות חוזרות ונשנות על שימוש בסמים אסורים, עד שלבסוף, הצטברות עדויות של רוכבים אחרים ותחקירים עיתונאים, הביאו למפלתו המבישה. את הסרט ביים הבמאי הבריטי סטיבן פרירס. לתפקיד הראשי לוהק השחקן האמריקאי בן פוסטר.

עוד יוקרנו בפסטיבל חיפה הסרטים "אני וארל וזאת שעומדת למות" ("Me And Earl And The Dying Girl"), "איילים" ("Rams"), "לילותיו הלבנים של הדוור" (The Postman's White Nights"). "מנדרינות" (Tangerine), "שמש גבוהה" ("The High Sun") "אמא אומץ" ("Madame Courage") של הבמאי האלג'יראי מרזק אלואש, "חוקי הפשע" ("Black Mass"), וסרט האנימציה "אפריל והעולם המופלא"
("April and the Extraordinary World").

כמו כן, כמדי שנה, תוקרן בפסטיבל תוכנית קלאסית עשירה של סרטים משוחזרים דיגיטלית לצד סרטים תיעודיים על במאים קלאסיים היישר מפסטיבלי קאן וונציה 2015. במלאת 100 שנה להולדת דמותו של "הנווד", יוקרן הסרט, "צ'אפלין האגדה של המאה" ("Chaplin: The Legend of the Century"), של הבמאי פרדריק מרטין. כמו כן יוקרן עותק דיגיטלי משוחזר של יצירתו של וולס "הליידי משנגחאי" ("The Lady from Changhai") לצד סרטים נוספים.

10:50 - כן, אז זה קרה: תחפושת האלווין של קייטלין ג'נר הגיעה לחנויות

השער ההיסטורי של קייטלין ג'נר ב-Vanity Fair חשף לראשונה לעולם כולו את התהליך המורכב שעבר על ברוס ג'נר שהחליט לשנות את מינו. ההשפעה העולמית של הסיפור הולידה כבר תוכנית ריאליטי חדשה והעלה את קייטלין לדרגת החשיבות של בנות משפחת קרדשיאן, ועכשיו מגיעות גם תחפושות ליל כל הקדושים.

אתר האינטרנט wholesalehalloweencostumes.com מציע לרוכשים את החולצה והמכנסיים שלבשה ג'נר, בנוסף לסרט שעליו כתוב "קראו לי קייטלין". בחנות BuyCostumes.com הגדילו לעשות ומציעים לבחור בין קייטלין לבין מדי הספורט שלבש ברוס ג'נר, האתלט זוכה מדליית הזהב האולימפית. התגובות הנזעמות בטוויטר לא איחרו להגיע.

10:37 - הצצה ראשונה לקליפ החדש של טיילור סוויפט

מכונת יחסי הציבור של טיילור סוויפט שוב עובדת במרץ לקראת עוד השקה יוקרתית. הפעם מדובר בקליפ של "Wildest Dreams", הסינגל החמישי מתוך "1989" המצליח. הקליפ יוקרן במלואו במהלך פסטיבל פרסי הוידאו של MTV ביום ראשון הקרוב. בינתיים הנה הטיזר הקצרצר ששחררה הסוויפט בעמוד האינסטגרם שלה.

וכבונוס: הנה גם ההופעה ההיסטורית של סוויפט עם אלאניס מוריסט ב"סטייפלס סנטר" בלוס אנג'לס.

10:29 - המתים פולשים לטלוויזיה ואף אחד לא יעצור אותם

פרק הבכורה של "Fear The Walking Dead", סדרת הפריקוול ללהיט של רשת AMC "המתים המהלכים", שבר את כל הציפיות המוקדמות. 10.1 מיליון צופים הפכו את הפרק לבכורה הנצפית ביותר בהיסטוריה של תחנות הכבלים בארה"ב.

כשמשווים את הנתונים האלה להשקה של "המתים המהלכים", מגלים נתון של 5.3 מיליון צופים. כמובן שההשוואה הזאת בעייתית מאחר ו"המתים המהלכים" לא התבססה על סדרה מצליחה עם בסיס צופים עצום, אלא התחילה מאפס.

גם עם הנתונים המרשימים מאוד האלה, "Fear" עדיין רחוקה מנתוני השיא של סדרת האם. באוקטובר האחרון קבעה "המתים המהלכים" את שיא הצפייה של כל הזמנים בכבלים עם 17.3 מיליון צופים בפרק הראשון של העונה החמישית.

עוד באותו נושא

מעגל החיים: "Fear the walking dead" מייאשת אבל ראויה לצפייה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:24 - המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחרי "ג'סטין ביבר"

טוביאס סטרבל, שזכה לתהילה לאחר שעבר ניתוחים פלסטיים בעלות מוערכת של 100 אלף דולר כדי להידמות לג'סטין ביבר, נעדר. סטרבל בן ה-35 נראה לאחרונה ביום שלישי שעבר במערב הוליווד. "זה מאוד לא שגרתי עבורו להיעלם", סיפר לכלי התקשורת חבר מודאג. משטרת לוס אנג'לס ביקשה מהציבור סיוע במציאתו של סטרבל אך נציגיה הדגישו כי מאחר וסטרבל בגיר, לא מדובר במקרה חירום.

09:41 - חבר אקדמיה לתסריטאית צעירה: "התסריט שלך מתאים לסרטי פורנו"

סיפור מקומם שנחשף בעמוד הפייסבוק של התסריטאית רייצ'ל קולר, מצביע בפעם המי יודע כמה על האופן שבו הוליווד מתייחסת לנשים. קולר כתבה תסריט לקומדיה נשית סוערת ושלחה אותו לתחרות היוקרתית על שם המפיק דון ניקול (Nicholl Fellowship), במטרה לזכות במלגה היוקרתית על סך 35,000 דולר שמעניקה האקדמיה מדי שנה לחמשת המנצחים. הזכייה כמובן מקדמת משמעותית את הסיכוי להפוך לתסריטאים מובילים בתעשייה, אחרי שהאקדמיה עצמה הכירה ביכולות הכותב או הכותבת.

התחרות החלה עם 7,442 תסריטים והתסריט של קולר התקדם עד שלב רבע הגמר, אליו הגיעו כ-375 תסריטים. "לא ציפיתי להתקדם כל כך הרבה", סיפרה קולר, "הקומדיה שלי היתה גסה למדי והתסריטים שזוכים בדרך כלל הם בעלי אופי דרמטי יותר".

אלא שלאחרונה הוסיפה התחרות אפשרות לקרוא את נימוקי השופטים בתחרות תמורת 40 דולר. קולר שילמה את הסכום ונדהמה לקרוא את הערות חבר האקדמיה שפסל את התסריט שלה. "עם מעט שינויים ענייניים, זה יכול להפוך לסרט פורנו לכל דבר, הגיבורות נשמעות די לוהטות, לפחות על הנייר", נכתב בהערות.

רייצ'ר קולר. פייסבוק, צילום מסך
רייצ'ל קולר/צילום מסך, פייסבוק

קולר החליטה שלא לשתוק. "אני יודעת שלא כתבתי את התסריט הטוב ביותר שנראה אי פעם, אבל נדהמתי למצוא הערות סקסיסטיות כל כך. בעיקר כשהן מיוחסות לחבר רשמי באקדמיה". בפוסט שכתבה בעמוד הפייסבוק של התחרות הסבירה קולר שהיא מקבלת בשמחה את ההערות הטובות והרעות על עבודתה, אך בהתחשב באווירה הנוכחית בהוליווד והיחס כלפי תסריטאיות, רציתי להביא את זה לידיעתכם".

התכתובת בין האקדמיה לרייצל רק הצליחה להחמיר את העניין. מנהלי העמוד התעקשו שמדובר בבדיחה, קולר והמגיבים לא ממש הבינו מה אמור להצחיק בהערה הזאת, וכך נראה שהסיפור הזה עוד רחוק מסיום. האקדמיה, שגם כך נמצאת תחת ביקורת קשהבנוגע למיעוט הנשים בתעשייה, הצליחה להסתבך עוד יותר בעקבות הסיפור הזה.

בסיכומו של דבר פרסמה התחרות התנצלות פומבית בפני קולר והתסריטאים בתחרות.

09:15 - גיבורת העל בת ה-6 שהמיסה את האינטרנט

מרגו רובי וג'יי קורטני, כוכבי "יחידת המתאבדים", סיימו השבוע רשמית את צילומי סרט הנבלים הגדול שנערכו בטורונט. רגע לפני שהתפנו לחגיגות עם חבריהם לקאסט, הם עצרו בדוכן הלימונדה של נעמה אוזן בת ה-6 וגילו סיפור יוצא דופן של גיבורה קטנה.

נעמה מתפעלת כבר מספר חודשים את הדוכן שנועד לגייס כספים לצורך הטיפול באחיה, נדב בן ה-7, הסובל ממחלה נוירולוגית נדירה. המחלה גורמת לנדב ללקות בדיבור, לשיתוק בחלקים שונים בגופו ולהתקפים תכופים.

"הייתי נוהגת לעשות דברים כאלה כשהייתי קטנה", סיפרה רובי, "אבל את הכסף הייתי מבזבזת על סוכריות בחנות. אני כל כך שמחה שהיא מצליחה לגרום לדוכן הזה לשמש למטרה נעלה". רו, אמם של נעמה ונדב, סיפרה שהמודעות למחלה מאפשרת לשפר את מצבו של נדב באופן הדרגתי.

עד כה אספה נעמה 64,000 דולר עבור אחיה. ובעקבות הכתבה המתוקה הזאת בחדשות הבוקר של טורונטו, נראה שהדוכן שלה עומד להיות פופולרי עוד יותר בימים הקרובים.

09:10 - האזינו לדמו הגנוז של קורט קוביין

"Montage Of Heck", הסרט הדוקומנטרי על חייו של סולן נירוונה, קורט קוביין, הכיל כמה וכמה קטעים נדירים שהוקלטו אך מעולם לא יצאו לקהל הרחב. הפסקול המלא ייצא לחנויות ב-6 בנובמבר, אבל רצועה אחת מתוכו כבר זמינה להאזנה ברשת (לפחות עד שמישהו יחליט להסיר אותה).

הדמו מכיל את השיר "E-Coli" שנמשך כמעט 9 דקות תמימות. 14 שירים גנוזים נוספים מתקופת נירווה דלפו אף הם לפני מספר שבועות, ואם עדיין לא הספקתם להאזין להם, ניתן למצוא את כולם בלינק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully