וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל המדבר: נחשפה רשימת המשתתפים ב"אינדינגב" 2015

25.8.2015 / 10:00

הפסטיבל ייערך בסוף השבוע שבין 15 ל-17 באוקטובר במצפה גבולות, ויכלול בין היתר הופעת של קותימן אורקסטרה, אביב גדג', עמיר לב, שי צברי, יהוא ירון מארח את מארק אליהו, ג'יין בורדו, לולה מארש ורבים אחרים

אינדינגב. יואב קדם,
אינדינגב/יואב קדם

פסטיבל "אינדינגב" מתקדם אל עבר עשור של פעילות כאירוע הדגל של המוסיקה האלטרנטיבית בישראל, ויתקיים בפעם התשיעית עם יותר מ-90 הופעות של אמנים והרכבים.
השנה ישתתפו בפסטיבל מיטב אמני האינדי בישראל, מכל רחבי וגווני המוסיקה העצמאית, לצד אקטים חדשים שצפויים לפרוץ בשנה הקרובה. הליינאפ יכלול שיתופי פעולה חד פעמיים, הפקות מקור ייחודיות ואירוח של אמני אינדי בינלאומיים.

במתחם הפסטיבל יפעלו ארבע במות של הופעות חיות ואוהל אלקטרוני. רשימת המשתתפים החלקית מונה את קותימן אורקסטרה, אביב גדג', עמיר לב, שי צברי, יהוא ירון מארח את מארק אליהו, ג'יין בורדו, לולה מארש, אמן הפולק האמריקאי ריילי ווקר, Tatran, דאב על הירח, טייני פינגרז, הילה רוח, ועדת חריגים, Red Axes עם אורחים, המפשעות מארחים את המסך הלבן, נגה ארז, קין והבל 90210, Cherie and Ronne (רן שם טוב ושירי הדר מאיזבו), לוסיל קרו, עוזי נבון, תעני אסתר ואחרים, שחלקם כבר פורסמו באתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully