וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע החמידות של רחלי רוטנר: מוחמד איש השלום

27.8.2015 / 18:00

חשיפת הסרט החדש על מוחמד, האמת מאחוריו הקעקוע החדש של אייל גולן ומה קורה בשיר "אלינור ריגבי": מופע החמידות מסכם עוד שבוע. מסך

הקרנת בכורה לסרט על מוחמד

השבוע הוקרן בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בקנדה הסרט "מוחמד שליח האלוהים", והבמאי האיראני מג'יד מג'ידי הבטיח שהסרט יחשוף את פניה האמיתיות ושוחרות השלום של האיסלאם ושל הנביא מוחמד. לשחור שלום זה סבבה אז כל הכבוד למוחמד, ואנחנו גאים להציג כאן לראשונה את הסרט המופלא על תולדות מוחמד איש השלום. הנה זה קורה.

איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר 13. רחלי רוטנר
איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר 13/רחלי רוטנר

השקת החדש של אייל גולן

מה שנראה היה כמו היקי של תמנון על הזרוע של אייל גולן, התגלה כקעקוע חדש שהצמיד לעצמו האיש הכה גזעי הזה. מתברר ששטף הדם הזה אמור להיות קעקוע בצורת השפתיים של רוסלנה, אהובתו האחת והיחידה של גולן ומי שהשפתיים שלה הן ככל הנראה בצורת חילזון שדרכו עליו. מעתה, בכל פעם שגולן יתגעגע למגע שפתיה, הוא יוכל פשוט להתכרבל בירכתי הפותמוביל ולצ?רפ?ת לעצמו את השחי בתשוקה עד שכל האוטו יתמלא אפידרמיס. סטארט אפ. בטח רעיון יותר טוב מהפיתרון הקודם שלו לחרמנות פוסט-הופעות.

אייל גולן.
אייל גולן

אבל עכשיו צריך להסתכל על התמונה בכללותה. מה אייל גולן זומם שם? לפני כמה שנים הוא קיעקע על עצמו זוג עיניים. עכשיו הוא מקעקע פה. אי אפשר להתחמק מהתחושה שיש כאן איזו תכנית-על להשלים את הסט ולקעקע על עצמו בהדרגה את כל תווי הפנים והאיברים, כדי שבסופו של דבר יוכל להשתחל החוצה מהעור של עצמו ולברוח, משאיר מאחוריו בבואת-אדם חלולה שתמשיך את החיים שלו במקומו. השאלה היא אם נרגיש בהבדל.

איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר 13. רחלי רוטנר
איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר 13/רחלי רוטנר

ביצוע מחכים של "אלינור ריגבי"

זעקה פילחה את האוויר ואזרחים מייבבים תלשו את שיערות ראשיהם כשהתגלה הסקנדל: שירי מימון לא מכירה את השיר "אלינור ריגבי". נפלה עטרת ראשנו, פאדר מקנזי בהלם. איך במדינה שהחינוך המוזיקלי שלה מחולק בין שירי שואה של דן פגיס ללהיטי אליקו ברדיו לב המדינה בלי הרבה אמצע, יש זמרת פופ שלא מכירה שיר של הביטלס! לאביב גפן זה לא היה קורה. כלומר, זה קרה לו אבל עם שיר של ג'ו עמר וזה לא נחשב.

אז רק בשבילך שירי, הנה ביצוע בלעדי של המדור "אלינור ריגבי" כדי שתכירי אותו על בוריו. ספוילר - בסוף היא מתה.

איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר 13. רחלי רוטנר
איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר 13/רחלי רוטנר
  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully