וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקווים קמים לתחייה: הצצה לפסטיבל האיורים "קרשנדו"

1.9.2015 / 6:23

שבוע האיור השני של תל אביב יארח תערוכה מיוחדת בסימן השאלה "כיצד נראית מוזיקה מחוץ לספר התווים". בוגרים, סטודנטים ומרצים מציגים את הפרשנות שלהם

בעולם המוזיקה, מתייחס המושג "קרשנדו" להגברה או התגברות הדרגתית של עוצמת הנגינה. אבל איך הוא נראה מחוץ לספר התווים? מרצים, בוגרים וסטודנטים של המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר יצרו סדרת איורים נעים הממחישים את המושג המוזיקלי, ויציגו אותם בתערוכה מיוחדת במסגרת שבוע האיור ה-II של תל-אביב.

"איור, הוא איור, הוא איור - בין אם הוא מודפס על נייר, כפי שאנחנו מכירים לרוב, ובין אם הוא זז על מסך", אומר איתמר דאובה, ראש המסלול לאיור במחלקה לתקשורת חזותית ואחד מאוצרי תערוכת "קרשנדו.

"הרעיון להציג איורים בתנועה עלה לאור נוכחותם ההולכת וגדלה של מסכים בחיינו - החל מהטלפון הסלולארי, דרך המחשב והטאבלט עד לטלוויזיה ולקולנוע. אלו מעוררים דרישה וציפייה לדימויים "חיים" המשתמשים בציר הזמן, שהוא חלק בלתי נפרד מעולם זה".

האיורים יוצגו בתערוכה על גבי מסכים דיגיטליים, כשכל אחד מהם מציג פרשנות מקורית לתנועה מחזורית מתגברת. "חלק מהעבודות עושות שימוש בתנועה כדי להכניס טוויסט סיפורי/רעיוני לאיור", מסביר דאובה, "חלקן משתמשות בתנועה כדי להעצים או להדגיש את ההתרחשות כפי שהיא, אך בכולן ציר הזמן הופך לכלי משמעותי ובלתי נפרד מהדימוי".

אז מה מחכה לנו על מסכי התערוכה?

מריאנה רסקין, בוגרת טרייה של המחלקה לתקשורת חזותית, איירה נערת רוק בעקבות האזנה לנירוונה

הבלוגר יונתן פופר יצר את "עץ הדעת" – איור הומוריסטי וביקורתי העוסק בציפייה המתמדת שלנו לדגם חדש ומשופר של הטלפונים החכמים והמחיר שזה גובה מאתנו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

נועה שפינט איירה את Heaven's Angles כחלק מקמפיין להתאגדות של אופנועים לשוב לכלי התחבורה הדו-גלגלי למרות עלויות הביטוח והתפעול

אולג מילשטיין – חבר סגל המחלקה - יצר את עבודת הפיקסל-ארט The Birth of Pixel באמצעות האייפון, כפי שהוא נוהג לעשות במהלך הפסקות, המתנות ודקות מתות. מאחר שאינו מגדיר את עצמו כאנימטור, התנועה בעבודותיו היא מכאנית, פשוטה ובדרך כלל יוצרת לופ.

יעל בוגן, אף היא מרצה במחלקה לתקשורת חזותית, איירה סדרת פריימים בעקבות מאמר של גבריאל בוקובזה במוסף "הארץ", שעסק בתאי עצב ייחודיים ה"משקפים" התנהגות של חיה זרה אצל מי שצופה בה.

seperator

תערוכת "קרשנדו" תוצג בגלריה אלפרד בנווה צדק (סמטת שלוש 5), בין ה-03-12/09. שעות פתיחה: ימים ג'-ה' – 21:00-17:00, ימי ו - 14:00-10:00, שבת - 15:00-11:00.

אירוע פתיחה חגיגי יתקיים ביום חמישי, ה-03.09, בשעה 20:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully