וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו סרט הודי מהגיהנום: "שקרים שסיפרתי לאהובי" תבחן את סיבולת הטראש שלכם

28.8.2015 / 0:00

גם אם טראש הוא הז'אנר האהוב עליכם בטלוויזיה, סדרת ה"וידויים" החדשה של רשת לייפטיים היא אתגר לא פשוט. אם תצלחו את המשחק הנוראי, הרצינות התהומית והדיאלוגים הנוראים, תגיעו לשלב בו פשוט אפשר לצחוק

צילום מסך

בפעם הבאה שרשימת פלאי עולם תתעדכן מחדש כדאי אולי לחשוב לראשונה מחוץ לקופסה. כן, העולם מלא באתרים מרהיבים ויוצאי דופן, אבל הרי הסיכוי שנצליח להרשות לעצמנו לראות את כולם הוא קלוש. רשימת הפלאים צריכה לשקף דברים קרובים יותר לעולם המושגים של כולנו, ומה כבר יכול להיות קרוב יותר אלינו מטראש טלוויזיוני? הדרך הטובה ביותר להעביר את הזמן עד שנמצא דרך לעשות כסף ולראות עולם. ואם הטלוויזיה היא התחום, אז רשת לייפטיים היא ללא ספק הפלא. מכיוון שאין שום דרך בעולם להסביר למישהו שהרשת שהביאה לנו את "UnREAL" עשתה באותה נשימה גם את "שקרים שסיפרתי לאהובי".

בניגוד למה שנדמה במבט ראשון, תתפלאו לגלות שיש לא מעט אמת ב"שקרים שסיפרתי לאהובי". אם תוכניות הטלוויזיה שלכם מעוררות בכם רגשות עזים כמו שקורה לנו, בוודאי תרגישו שקופסת הבידור האהובה עליכם שיקרה במצח נחושה כשהגדירה את המוצר הזה כתוכנית. "שקרים שסיפרתי לאהובי" ממחיזה באמצעות שחקנים את מה שאמורים להיות סיפורים אמיתיים שקרו לאנשים אמיתיים מהיישוב, כשאלו גילו שהאנשים הקרובים אליהם ביותר הכזיבו אותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואנחנו לא נגיד שזאת תכנית טלוויזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרק הראשון של הסדרה מוצגים שני מקרים מכמירי לב שכאלה. במוקד הסיפור הראשון עומדת אישה בשנות ה-40 לחייה, מי שוויתרה על חלומותיה הגדולים ללמוד ולהתפתח בקריירה, לטובת הניסיון לתחזק את נישואיה לבעל בוגדני ולגידול בתה, אותה היא מגדירה כחברתה הטובה ביותר. כעת, משגדלה הבת והפכה לעלמה צעירה, תלמידה מצטיינת ומאוהבת בסטודנט מכובד, היא הרגישה בנוח לשוב אף היא ללימודים. אלא שאז, אבוי, התברר שהיא והחבר של בתה לומדים יחד, ושוד ושבר, שהוא גם חושק בה. מצד אחד מדובר בתשובה ניצחת לעלבון שספגה מבגידותיו של בעלה, אך כיצד תתמודד עם חברתה הטובה כשתגלה מה קרה?

קרועים נפשית? חכו, רק התחלנו. הסיפור השני לוקח אותנו אל סיפורה של צעירה להורים אמידים, נוקשים ולחוצי חתונה, שמחליטה לשלם לדוגמן צעיר כדי שיציג את עצמו כבן זוגה. השניים מציגים זוגיות מושלמת במפגשים עם ההורים, אך מפסיקים את הקשר מיד כשהדלת נסגרת. אולם היא, בסתר, מאוהבת בו. וכך, בניסיון לגרום לו להתעניין בה, היא תומכת באפשרות שיתחיל לעבוד בעסק המשפחתי תחת אביה. כל זאת כשהוא אינו מודע לעובדה שחלק נכבד מהכנסות העסק נגנבו בחשאי כדי לממן את הזוגיות הפיקטיבית הזאת.

עוד באותו נושא

להיאחז בעבר: "מקדש מעט" מעלה על נס את הערגה היהודית

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואלה? היינו בטוחים שאת מעצבת שיער/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשה להגדיר את התחושה המדויקת בצפייה ב"שקרים שסיפרתי לאהובי". מדובר בשילוב מדהים בין הרצון להסתיר אינסטינקטיבית את העיניים, לבין הצורך הכמעט קיומי להמשיך ולצפות כדי להאמין שהדבר הזה אכן מתרחש באמת על המסך. נראה כאילו תהליך הליהוק כאן נעשה הפוך. כלומר האנשים שנעו בדרך הכי לא טבעית, הקריאו טקסטים בדרמטיות של דן כנר בטקס יום הזיכרון ונראו הכי לא מתאימים לתפקיד שהם מגלמים - נבחרו לבסוף. אין שום דרך בעולם שהסיפורים שמתוארים כאן, אמיתיים ככל שיהיו, יגרמו לכם להזדהות או למילה שיוצאת לאנשים בתוכנית הזאת מהפה.

כל המודעות, הקריצה המובנית והציניות של "UnREAL" נעלמות בתוך הרצינות התהומית והמביכה מאוד של "שקרים שסיפרתי לאהובי". זה נראה כמו פרק גנוז של "היפים והאמיצים", כמו רימייק של "רמת אביב ג'", כמו מה שקורה כשטעיתם בשלט ונפלתם על סרט הודי. ובסוף, אחרי שכל האימה והזעזוע שטפו אתכם, מתגלה הקומדיה הכי מפוספסת שפגשתם. כזאת שמומלץ לשמור ליום שבו נראה שהכל אבוד וששום דבר כבר לא יצליח לכם יותר, ואז להבין שאם "שקרים שסיפרתי לאהובי" הפכה לתוכנית, הכל קטן עליכם.

seperator

"שקרים שסיפרתי לאהובי" משודרת בימי רביעי בשעה 22:25, החל מה-26 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully