וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מיילי סיירוס לא טובה לילדים

30.8.2015 / 9:01

סקר מקיף שערך בקרב הורים בריטיים מגלה שהזמרת האמריקאית היא המודל לחיקוי הגרוע ביותר בעיניהם. קניה ווסט "ניצח" בקרב הגברים. ובנוסף: מתי ייצא האלבום החדש של אדל? לייב בלוגינג תרבותי

13:13 - הכירו את הכתב ההיסטרי בעולם

בראד וויליס, כתב רשת החדשות FOX5, נתקל באיום מטריד במיוחד במהלך דיווח מחוף הים של סן דייגו. ואז התגלה אומץ ליבו לנוכח הסכנה לעיני האומה כולה.

09:27 - שהאחרון יכבה את האור: טריילר סוחט דמעות לעונה האחרונה של "אחוזת דאונטון"

אם הדקה המצולמת הזאת לא תביא אתכם לדמעות, יש לכם לב של אבן. הטריילר לעונה החדשה של "אחוזת דאונטון" מוצף באווירה כבדה של פרידה מהזמנים היפים של טירות, רוזנים ומשרתים. מר קרסון ומיסיז פטמור נפרדים מביתם האהוב, איך זה ייגמר? העונה החדשה מתחילה ב-20 בספטמבר.

09:17 - האלבום החדש של אדל סוף סוף מגיע

הרבה מאוד זמן המתינו מעריציה של אדל לאלבום חדש, ועכשיו הם סוף סוף יכולים לסמן תאריך ביומנים. אלבומה השלישי של הזמרת הבריטית יגיע לחנויות בנובמבר, והוא יכלול שיתופי פעולה מוזיקליים עם מקס מרטין והמוזיקאי הבריטי "דיינג'ר מאוס".

האלבום, שייקרא "25", מציין את פרידתה של אדל מהגיל הכרונולוגי הזה, וממשיך את הקו המספרי של שני אלבומיה הקודמים: "19" ו-"21". עוד ידיעה בהקשר של הזמרת מגיעה מה"Mirror" הבריטי, ולפיה אדל דחתה הצעה לסיבוב הופעות עולמי שהכנסותיו הוערכו בכ-80 מיליון יורו, וכל זאת על מנת שתוכל להישאר בבית עם בנה הקטן. "האלבום אולי יוצא כעת, אבל אין שום תוכנית לסיבוב הופעות בטווח הנראה לעין", סיפרו מקורבים לזמרת.

אדל. GettyImages
עוד מעט זה קורה/GettyImages

09:06 - מיילי סיירוס "מנצחת" את הקרב על ההשפעה הגרועה ביותר

לזכותה ייאמר, היא עבדה קשה מאוד כדי להגיע למקום הזה. מיילי סיירוס היא, על פי תוצאות סקר מקיף, ההשפעה הגרועה ביותר על ילדים לדעתם של הורים בבריטניה. הסקר הציב את סיירוס בפער גדול במקום הראשון כש-78 אחוז מהמשיבים מצביעים עליה כסלבריטאית שהכי לא היו רוצים שילדיהם יגדלו להיות כמוה.

כדי להבין עד כמה "הניצחון" הזה היה מוחץ מספיק להביט במקום השני ברשימה. ניקי מינאז' הגיעה למקום הזה עם 54 אחוז בלבד. קים קרדשיאן שלישית עם 43 אחוז, קריסטן סטיוארט (מה?!) במקום הרביעי עם 36 אחוז וריהאנה סוגרת את רשימת סיוטי ההורים בממלכה המאוחדת עם 34 אחוז.

הסקר, שהקיף 2,287 הורים שלפחות אחד מילדיהם הוא בן 10 ומטה, הציג גם רשימת סלבריטאים גברים לבחירה. כן דווקא התרחש מאבק עיקש על המקום הראשון. בסופו של דבר "זכה" קניה ווסט בכבוד המפוקפק עם 56 אחוז. אחד יותר מג'סטין ביבר. אחריהם בצמרת הוזכרו זאיין מאליק (41 אחוז), שיה לה-באף (38) והסלבריטאי הבריטי ג'ואי אסקס (25 אחוז).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואו, ממש לא ציפיתי לזה. תודה רבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully