וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החום הגדול: עונת החורף בטלוויזיה הישראלית

6.9.2015 / 11:07

החורף מחזיר איתו למסכים את מיטב הסדרות ותוכניות הבידור החזקות של השנה, כמו גם שורה של סדרות ופרויקטים חדשים. עשינו לכם קצת סדר בשיטפון

יח"צ - חד פעמי

ערוץ 10: ישן חדש

"בייבי בום": הסדרה הדוקומנטרית שמתעדת את הרגע בו יוצא תינוק לאוויר העולם ונוצרת משפחה, מגיעה לעונה שלישית ומתחדשת במחלקת יולדות אחרת: מחלקת היולדות במרכז הרפואי מאיר כפר סבא בראשות פרופ' עמי פישמן, ד"ר טל בירון, ד"ר חגי קנטי והמיילדת האחראית אורנה זינגר.

"בנות הזהב": עונה רביעית לסדרה הקומית המגוללת את חייהן של ארבע נשים בסביבות גיל הזהב שחולקות דירה יחדיו. רבקה מיכאלי, מיקי קם, תיקי דיין וחנה לסאלו ימשיכו לצחוק על משוושה ודייטים בגיל השלישי.

"המסע המופלא עם גידי ואהרוני": בעונה זו, יבקרו השף וחברו ההיפוכונדר בהודו, יפן, טייוואן, אינדונזיה, קומבודיה ופרו.

"בני ערובה": עונה שנייה לדרמת המתח בכיכובם של יאיר לוטן, איתי טיראן, אלונה טל, תומר קפון והשחקן הדני קים בודניה (הגשר).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גידי ואהרוני במסע המופלא/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לה פמיליה": קומדיה משפחתית בכיכובם של רותם אבוהב, מריאנו אידלמן, נורמן עיסא, חנה לאסלו ומשה אשכנזי. רותם ומריאנו מגלמים בעל ואישה שמתמודדים עם שלל סיטואציות משפחתיות מוכרות: הקושי בגידול בנות מתבגרות, תינוק בן יומו, בכדי גיל ארבעים והשחיקה במערכת היחסים בין ההורים. בשביל להתגבר על כל השיגעונות והמחלוקות הם מחליטים ללכת לטיפול משפחתי אצל פסיכולוג (נורמן עיסא).

"נעורים בהפרעה" – הצצה אל חייהם המורכבים של ארבעה צעירים שמתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז ונעזרים בריטלין.

"גיבורים" - סדרה דוקומנטרית חדשה שמתעדת גיבורים ישראלים מיחידות כוחות הצלה.

שעשועון הטריוויה "לעוף על המיליון" חוזר בעונה חדשה וגם "גב האומה", "מה נסגר עם רועי בר נתן" ו"פנים אמיתיות עם אמנון לוי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "נעורים בהפרעה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

HOT: הטוב, הרע והמכוער

"גולסטאר": בעונה החדשה מרחיקים חברי הנבחרת עד לארגנטינה, המדינה שבה כל ילד חולם להיות מסי, או לפחות מראדונה, במטרה אחת: להביא את הגביע הביתה. שייע פייגנבוים ובנו רונן פייגנבוים אספו הפעם חבורה אקלקטית של משתתפים: גיא זו-ארץ (שחקן וזמר), גל אוחובסקי (איש תקשורת), זוהר ליבה (שחקן), יון תומרקין (שחקן), הדר גולדמן (פרסומאי), שאולי בדישי (סטנדאפיסט) ודורון מירן וצחי אשכנזי (בוגרי האח הגדול), לא לפני שצירף אליהם שחקני חיזוק בלתי נשכחים: שוער נבחרת ישראל בדימוס לירן שטראובר וכוכב מכבי חיפה לשעבר ואחד משחקני הכדורגל האהובים ביותר בכל הזמנים ג'ובאני רוסו. חברי הנבחרת ישחקו מול הקבוצות המקומיות וינסו סוף כל סוף לזכות ולהביא את הגביע הביתה, לאחר שנכשלו בעונות הקודמות.

"פצועים בראש": עונה שנייה לסדרת המתח מבית היוצרים של "עספור". לצד כוכבי העונה הראשונה גיא עמיר, חנן סביון, אגם רודברג, רותם זיסמן, תובל שפיר, רמי דנון ודר זוזובסקי, יתווספו חן אמסלם, לי בירן, גאלה קוגן, גאיה שליטא ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נבחרת אקלקטית - גולסטאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרת הדוקו-ריאליטי "פושרז" חוזרת אל המסך בסתיו הקרוב. גל תוכניות הריאליטי יצר תופעה חדשה של עשרות אלפי ילדים שחולמים להיות כוכבים, והוריהם מתגייסים למען מטרת-העל הזו. יחסי הורים וילדים מספקים מטבעם לא מעט דרמות על בסיס יומיומי, וכשהילד הוא גם טאלנט בתחילת דרכו, הכול נהיה אפילו יותר מסובך.

"אנחנו במפה" - תוכנית מערכונים חדשה של שלישיית "מה קשור" ואלי בן דוד, בהשתתפות מוני מושונוב, ירון ברלד וקומיקאים אורחים. התוכנית מתמקדת בעולם הספורט הישראלי שרווי בדמויות צבעוניות ומופרעות של ספורטאים, מאמנים, עסקנים, אוהדים, שופטים ואפילו מעודדות, ומבקרת את כל העוולות והקלקולים של החלטורה הנקראת "הספורט הישראלי": השחיתות, הגזענות, האלימות, חוסר המקצועיות, ההתרפקות על העבר וחוסר התכנון לעתיד.

"הצורף": סדרת מתח בלשית, מבית היוצר של "נבלות" העוקבת אחרי דוקטור ארי מילוס (אדיר מילר) שנרדם לילה אחד במיטתו לאחר ערב רווי אלכוהול וסמים קלים, ומתעורר בבר תל אביבי בלי לדעת איך הגיע לשם. בפעם האחרונה שקרה לו דבר כזה הוא היה ילד. זו הסיבה שבגינה הפך למומחה להפרעות שינה. אבל כרגיל הסנדלר הולך יחף. הוא פונה בחשאי אל הרופא שטיפל בו בילדותו אבל מוצא את עצמו בסיוט שבו לא ברור מה חלום ומה מציאות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפייטן רבי דוד בוזגלו מתוך העבריים./מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ 1: קלאסיקות ישראליות ודוקו

"תפוחים מן המדבר": הסרט שמתבסס על המחזה של סביון ליברכט מגיע אל המסך הקטן. הסיפור המוכר מתמקד ברבקה המרדנית בת ה-19 שמואסת באורח החיים החרדי הנכפה עליה על ידי אביה השמרן, ועוזבת לקיבוץ הטמא.

"העבריים": סדרת ביוגרפיות על גדולי הספרות העברית, המתמקדת בחייהם וביצירתם מתוך גישה קולנועית חדשנית, המשלבת אנימציה, שחזורים דרמטיים, ראיונות תיעודיים ושילוב אמנים בולטים (חוה אלברשטיין, מיכל בת אדם, קרולינה ואחרים). הסרטים עוסקים בחמש דמויות: זאב ז'בוטינסקי, הפייטן רבי דוד בוזגלו, רחל המשוררת, זלדה ויוסף חיים ברנר.

"לתפוס את הרגע": פורמט דוקו-ריאליטי במסגרתו אנשים בני 75 ומעלה משתפים אותנו בניסיון ובידע שצברו במרוצת השנים על נושאים שונים שמעניינים ומעסיקים את כולנו: אהבה, שנאה, קנאה, חרטה, ילדים. ובניגוד לאופן שבו אנחנו תופשים בדרך כלל אנשים מבוגרים, הם לא זקנים, הם לא עייפים, הם לא כבויים. הם מצחיקים, נוגעים ללב, מרגשים ומרתקים, ויביאו סיפור שיעורר בנו מספיק השראה אולי אפילו כדי לקחת ממנו משהו לחיי היומיום שלנו.

"גירושים מאוחרים": יהודה קמינקא (בן 65) נוחת בישראל אחרי שנים רבות בהן חי בארה"ב כדי לקבל גט מאשתו נעמי ( 58) שניסתה להתנקש בחייו בעבר ומאז מאושפזת בבית חולים לחולי נפש. עומד להיוולד לקמינקא ילד ולכן גט מהיר הכרחי עבורו. הוא מתארח אצל ילדיו מנעמי (בתו ושני בניו) בני זוגם ונכדיו, וכך נחשפים בפניו אורח חייהם ותפיסות עולמם. בראש מיני סדרת הדרמה שצפויה לעלות בחודש דצמבר עומד לא אחר מאשר חתן פרס ישראל רם לוי. בין המשתתפים: דורון תבורי, רונה לי פז, רותם קינן, אלון דהן ושרה אדלר.

seperator

yes: סדרות ילדים ודרמות קומיות

"ג'וני ואבירי הגליל": עוז זהבי, אושרי כהן, יוסף סוויד ויואב לוי נקלעים לקשיים אישיים וכלכליים, וילוו אותנו ואת עקרות הבית הנואשות של הגליל במובן המיני של המילה אל תוך החודשים הקרים. בסדרה משתתפים בין היתר: יואב לוי, ויפתח קליין.

"להרוג את סבתא": משפחה קשת יום יושבת על קרקע ששווה מיליונים. הקרקע שייכת לסבתא, ששולטת ביד רמה בילדיה המנהלים במקום עסק לשטיפת מכוניות. הצעה שאי אפשר לסרב לה, מעלה אל פני השטח את החמדנות והקנאה בין האחים. בסדרה משתתפים מירי אלוני, אלי פיניש, רמי הויברגר, גל תורן, מאור שווייצר ועוד. הסדרה צפויה לעלות לשידור ב-20 בדצמבר.

"שטיסל 2": עונה שנייה לסדרה העוקבת אחרי הרווק החרדי הנצחי עקיבא (מיכאל אלוני). דודו מגיע מאמריקה עם בתו היפה ליבי ובין השניים נרקם קשר מיוחד. לאביו שולם (דבלה גליקמן) יש בת זוג חדשה ואחייניתו רוחמי (שירה האס) מורדת ומתחתנת בסתר עם אהוב ליבה. את תסריט העונה הזו ערך התסריטאי, העיתונאי והסופר סייד קשוע. בין המשתתפים: ליא קניג, ששון גבאי, חנה לסלאו והדס ירון. העונה הקודמת קטפה לא פחות מ-12 פרסים בטקס פרסי הטלוויזיה האם נכונו לה הצלחות גם הפעם. העונה החדשה צפויה לעלות לשידור ב-31 באוקטובר.

"האחיות המוצלחות שלי": הסטנדאפיסטית גלית חוגי והתסריטאית נעה ארנברג משתפות פעולה לראשונה ומגייסות לטובת העניין את גורי אלפי כבימאי ואת נלי תגר, דנה סמו וטס השילוני כשלוש אחיות לא מוצלחות במיוחד. הבכורה, מורה בתיכון לסבית בארון, השנייה ברדקיסטית עם חיים משובשים והקטנה חיילת (בודדת). בזמן שההורים המאוהבים והאגואיסטים שלהן עושים לעצמם פנסיה מוקדמת ויוצאים למסע מסביב לעולם, הן מנסות לתפקד כמשפחה אבל בעצם עסוקות כל אחת בעצמה ובכישלונות שלה.

ג'וני ואבירי הגליל. טל גבעוני, מערכת וואלה! NEWS
ג'וני ואבירי הגליל/מערכת וואלה! NEWS, טל גבעוני

"ג'ינג'י": הסדרה תתבסס על עלילות סדרת הספרים המיתולוגית של גלילה רון פדר עמית משנות ה-80 ותעלה לשידור בערוץ ג'וניור. במרכז הסדרה, אודי, הילד הג'ינג'י ההרפתקן והאהוב, שיחד עם חבריו יפתור תעלומות. הסדרה תכלול את הדמויות המוכרות והאהובות מן הספרים ולצדן דמויות חדשות

"מריו": אל חיק משפחה ישראלית רגילה נוחת במפתיע מריו, צעיר ממוצא בוליביאני, שמתגלה כמכשף (גרוע במיוחד). הוא מנסה למצוא את מקומו בבית המשפחה ותוך כדי כך לומד על התרבות הישראלית השונה כל כך מזו הבוליביאנית. הוא מטלטל את חייה המהוגנים וההישגיים של המשפחה, יוצר הרבה צרות ומבוכות בשכונה בה הם גרים, אבל גם עוזר לילדים להתמודד עם גיל ההתבגרות הקשה ולהורים להתמודד עם העולם האכזר. הקאסט כולל את: רועי בר נתן, דב נבון, מיה דגן, שירה האס ודניאל מורשת.

"החממה 3": החל מנובמבר הקרוב ישודר החלק השני של העונה שעלתה בפברואר האחרון בניקולודאון ו-yesVOD. תלמידי בית הספר למנהיגות יחפשו קצת שקט ושגרה אחרי כל ההתרחשויות של הקיץ. אך כיאה למנהיגי העתיד, הם לא יצליחו להתעלם ממה שקורה ממש מתחת לאפם ואת גודל האימה הם מבינים כשכבר מאוחר מדי לסגת.

"כוכב הצפון 2": בנובמבר הקרוב גם סדרת הילדים הזו מגיעה לעונה נוספת בערוץ דיסני. מאיה כבר התאקלמה בצפון, המלון המשפחתי הוא הבית שלה והחברים אימצו אותה בחום. היא בטוחה שהיא יותר קרובה לאמא שלה מאי פעם, עד שהיא מוצאת יומן ישן שאמה השאירה לה לפני שנפטרה. יומן עם זיכרונות, תמונות, עצות לחיים ומסתבר שגם עם קצה חוט לפיענוח תעלומה שקשורה בחיי החברים שלה. אורחים חדשים נכנסים לחיי החבורה הוותיקה מעוררים מתחים ומצליחים לגרום לטלטלות אפילו בין הזוגות המאוהבים.

"שוברי גלים 2": באותו הזמן בערוץ הילדים, חבורת הגולשים הוותיקים מבינה שיש לה עסק עם פושעים שלא בוחלים בשום אמצעים ומוכנים אפילו להרוג בשביל המטרה. הם מחליטים לאחד כוחות ויחד לחפש את הסיבה האמתית להברחת הגלשנים. מי יחליט לעזוב את הארץ? האם הוא או היא יצליחו ומה יחשף במפתיע לגבי עלילת אבני החושן?

"רבין: במילותיו שלו": בכורה בערוץ yes דוקו. ללא פרשנים וללא מתווכים, מביא הבמאי ארז לאופר ("מייק ברנט: ל?ס מו?אה ט?מ?ה", "יום אחד אחרי השלום") את סיפורו של אחד המנהיגים הבולטים ביותר של מדינת ישראל, במילותיו שלו.
בשילוב חומרי ארכיון נדירים, קטעי אודיו, מכתבים ותמונות, נארגים בפני הצופה הדרמות האישיות והמקצועיות של חייו: מילדותו כבן למנהיגי פועלים טרם הקמת המדינה, דרך השינוי שהפך אותו לאיש צבא; עבור בקריירה הדיפלומטית שלו כשגריר ישראל בארה"ב וכניסתו לפוליטיקה הישראלית; תקופת חייו האחרונה, שבה עשה מהלכים שהוקעו ע"י ציבור גדול, עד לאותו רגע נורא שגדע באחת את דרכו הפוליטית ואת חייו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הכוכב הבא" בדרך לאירוויזיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשת

"כפולים": דרמת מתח חדשה העוסקת בחמישה אזרחים ישראלים המוצאים עצמם לפתע במרכזה של פרשיית ריגול מסעירה המיוחסת למוסד. הסדרה עמוסה בכוכבים כמו: אנחל בונני, אניה בוקשטיין, מגי אזרזר, מיקי ליאון, ישי גולן ועוד. טרם שידורה כבר הספיקה "כפולים" לזכות בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל הסרטים היוקרתי בפריז, שם גברה על סדרות בינלאומיות בהן "טרנספרנט", "סמוך על סול" ועוד. בפברואר האחרון הוקרנה "כפולים" בפסטיבל ברלין והיתה לסדרת הדרמה הישראלית הראשונה והיחידה שהוצגה בפסטיבל.

"בית ספר למוסיקה": שערי בית הספר למוסיקה נפתחים מחדש, המורות החדשות שרית חדד ורוני דלומי יצטרפו אל יהורם גאון וקרן פלס בשולחן המורים, לצד המנהל צביקה הדר.

"אמזונס": הפורמט המתחרה של הישרדות סוף סוף ייחשף ויגיע אל המסך. במסגרת התוכנית קבוצת ישראלים יוצאת לחצות את הג'ונגלים הפראיים של האמזונס. במסע הרפתקאות חוצה טבע פראי, המתמודדים יפגשו שבטים עתיקים, יגלו תרבויות נסתרות בתוך ג'ונגלים של יופי מרהיב מכל פינה, וסכנה שאורבת בכל צעד והכל לאורך תוואי הנהר, שהוא אחד מפלאי הטבע של כדור הארץ.

"הכוכב הבא": אחרי ההישג המשמעותי של ה"גולדן בוי" נדב גדג' על בימת האירוויזיון באירופה וההגעה למעמד הגמר המכובד, העונה השלישית של "הכוכב הבא", תצא לדרך ובשיאה ייבחר הזמר שייצג את ישראל באירוויזיון 2016.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית חדש. "הישרדות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת

"הישרדות": אחרי 6 עונות בערוץ 10 ומאבק משפטי ארוך ומסובך, תוכנית הריאליטי האהובה תעלה בביתה החדש, זאת לצד העונה ה- 31 שתעלה לשידור בארה"ב.

"המופע של רד ודביר": הקומיקאי והבובה שלא יודעת מה זה פוליטיקלי קורקט, חוזרים לעונה שלישית עם תוכנית האירוח שלהם בה משולבים נאמברים מוזיקליים.

"שוברי קופות": שעשועון חדש בהנחייתו של אברי גלעד. זוג מתמודדים ישיבו על שאלות שאינן שאלות טריוויה המבוססות על ידע כללי, אלא על שאלות אסוציאטיביות והיקשים לוגיים. כאן לא יעזרו גוגל וגם לא חבר טלפוני , כל מה שצריך פה כדי להרוויח זה מהירות, יצירתיות ודמיון. באולפן 50 כספומטים מלאים בכסף אמיתי, אבל שעובדים קצת אחרת מכספומטים רגילים. כדי להפעיל אותם צריכים לענות תשובה נכונה ומהר. מרגע שזוג המתמודדים ענו נכון כל הכספומטים יתחילו להוציא כסף. הגורם שמקשה עליהם לזכות הוא הקהל שמכתיב להם את הזמן שיש להם כדי לענות ופוטנציאל הרווח עבור כל שאלה. המתמודדים שיגיעו עד השאלה האחרונה ויהיו המהירים ביותר, יזכו במיליון שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסף גרניט בנעליו של גורדון רמזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"משחקי השף": ריאליטי הבישול חוזרת לעונה חדשה בכיכובם של: מאיר אדוני, אסף גרניט ומושיק רוט. לצידם תנחה מירי בוהדנה. גם העונה השנייה מתמקדת בשפים הנלחמים ומדריכים את המתמודדים בנבחרות שלהם, אותם הם מלווים כמנטורים אישיים לאורך כל התוכנית, עד לגמר הגדול.

"מהפכה במטבח": הגרסה הישראלית לתוכנית הדוקו-ריאליטי "kitchen nightmares" בהובלתו של השף אסף גרניט. בכל תוכנית יגיע גרניט למסעדה הנמצאת במשבר וזקוקה לעזרתו. במשך שבוע שלם יעשה גרניט הכל כדי לעזור לבעליה. הוא ילמד את השף מנות חדשות, הוא ידריך את הבעלים כיצד לנהל נכון את המסעדה, הוא יבדוק את המטבח, הוא ייעץ למלצרים, ולעיתים ישנה את האופי של המסעדה, ישדרג את הלוק שלה ועוד.

"פרודים": קומדיה שיצר דניאל לפין שמגוללת את סיפורם של ארבעה חברי נעורים שלמדו ביחד בתיכון (יוסי מרשק, רון שחר, קובי מימון, פיני קידרון), שמשנים סטטוס תוך יום מהיותם נשואים לפרודים. בבת אחת ארבעתם יוצאים לעצמאות – אבל מפחדים מהחופש; מנסים לגייס כישורים שהחלידו כדי להתחיל עם נשים – אבל מתגעגעים הביתה; משתדלים לשמור על כושר – אבל זה לא אותו גוף מלפני עשרים שנה; מתרגשים מתחושת השחרור אבל מתקשים להסתדר בלי מבוגר אחראי בשטח.

"ערב חד פעמי": תוכנית בידור חדשה המאפשרת לקומיקאים להפגין את כל הארסנל הקומי שלהם בהשתתפות טל פרידמן, גורי אלפי, אורנה בנאי, חנה לסלאו, אבי קושניר, גרייניק ואלתרמן ועוד. כל תוכנית תוקדש לקומיקאי אחר ובמהלכה הוא או היא יפגינו את מגוון הכישורים הקומיים שלהם מסטנד אפ ועד ריקוד ושירה. בכל תוכנית גם ישולבו אורחים מפתיעים שקשורים לקריירה של הקומיקאי שבמרכז הפרק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהורם גאון כאיש מוסד בכיר - "המדרשה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חיים חדשים": תוכנית הדוקו ריאליטי החדשה של ציפי ברנד מציעה למשפחות ממעמד סוציואקונומי בינוני- גבוה הזדמנות לראות את חייהם במקום חדש לחלוטין, ולחשב את מסלול החיים שלהם מחדש.

"המדרשה": סדרת מתח העוסקת בקורס הסודי ביותר להכשרת סוכני מוסד. בצוות המורים נמצאים יונה (יהודה לוי), מדריך כריזמטי עם חשיבה מחוץ לקופסה, המנטור המיתולוגי שלו סיימון (יהורם גאון) והפסיכולוגית הראשית הקשוחה והחריפה אביגיל (לירון וייסמן). השלושה מנהלים קורס חסר גבולות במטרה להפוך את חניכיו מאנשים רגילים לסוכנים הטובים בעולם. הסדרה מלווה את החניכים, אנשים יוצאי דופן שנבחרו בפינצטה, עומדים במבחנים הקשים ביותר, לצד הסגל המנהל חיים לא שגרתיים.

"המערכת": תוכנית התחקירים החברתית בהובלתה של מיקי חיימוביץ' חוזרת לעונה שלישית. גם העונה תעסוק "המערכת" בנושאים הנמצאים על סדר היום הציבורי ומעסיקים את אזרחי מדינת ישראל. התוכנית תביא בכל שבוע אל המסך סיפורים בעלי היבטים עקרוניים חשובים וחברתיים הנוגעים לכל אחד ואחת מאיתנו.

רוני קובן. צילום: עמית ברלוביץ,
רוני קובן יוצא לבדוק אם המצאנו את משברי גיל העמידה/צילום: עמית ברלוביץ

ערוץ 8: שוברים מיתוסים

"מגש הכסף": סדרה רדיקלית שיצרו דורון צברי ואמיר בן דויד המתריעה מפני חורבן כלכלי וחברתי מתקרב. כל פרק יוגש על ידי כלכלן והוגה דעות בעל שם ומעמד, שהשקפת עולמו מאתגרת את התפיסה השלטת. איש מהם איננו מייצג אינטרס סמוי. הכלכלנים המשתתפים הם: גיא רולניק, המייסד והעורך הראשי של העיתון "דה מרקר", פרופסור ירון זליכה, ראש החוג לחשבונאות בקריה האקדמית אונו ולשעבר החשב הכללי באוצר, ופרופסור דני גוטווין, פרופסור להיסטוריה של עם ישראל באוניברסיטת חיפה.

"משברי גיל": רוני קובן יוצא לחקור את מיתוס המשברים הנפוצים כשמגיעים לגילאי ה-40 וה-50. קובן יבדוק אם הם אכן קיימים או שהם פשוט תירוץ לשינוי – וכיצד האופי האינדיבידואלי של כל איש ואישה משפיע על המשבר אותו הם חווים.

לאיזו סדרה אתם מחכים? ספרו לנו בתגובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully