וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ההתבטאות השערורייתית של כוכבת הרוק

31.8.2015 / 9:25

המנצחת הגדולה והפרובוקטורית הגדולה של טקס ה-VMA משיקות קליפים חדשים. ובנוסף: הסערה שעוררה סולנית The Pretenders. לייב בלוגינג תרבותי

16:03 - נשיא חדש לאקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל

לאחר חודשים של דיונים בחרה וועדת האיתור למנות את פרופ' עדי שטרן לנשיא בצלאל. ההמלצה תובא לאישורו של הוועד המנהל בישיבתו הקרובה. הבחירה איננה כה מפתיעה שכן שטרן כבר מונה במרץ האחרון כממלא מקום זמני לפרופ' אווה אילוז שהודיעה על רצונה לפרוש מתפקידה מוקדם יותר השנה.

שטרן, מעצב גרפי ומעצב גופנים, הוא בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בהצטיינות ובעל תואר שני בהצטיינות בטיפוגרפיה ובעיצוב פונטים מאוניברסיטת רדינג באנגליה. עם תום לימודיו בבצלאל עבד במשך כשנתיים בסטודיו של דוד טרטקובר. החל משנת 1994 מוביל סטודיו לתקשורת חזותית. שטרן נבחר על ידי הקרן למצוינות בתרבות וזוכה פרס העיצוב מטעם משרד החינוך והתרבות. החל מ-1997 מלמד בבצלאל קורסים שונים בעיצוב ובטיפוגרפיה ועד לעת האחרונה כיהן כראש המחלקה לתקשורת חזותית במוסד הותיק והיוקרתי. שטרן הוא כותב, מרצה ויועץ בתחום העיצוב וההיסטוריה של האות העברית.

עבודותיו השתתפו בתערוכות רבות בארץ ובעולם וזכו בפרסים שונים,ביניהם פרס ראשון בתחרות איגוד המעצבים הטיפוגרפים של טוקיו לשנת 2010 ופרסי כסף וארד בתחרות מועדון הארט דירקטורס של ניו יורק בשנת 2011.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה בהצלחה. הפרופסור עדי שטרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

12:53 - פרדי קרוגר נפרד מווס קרייבן

רוברט אנגלונד חייב במידה רבה את הקריירה הקולנועית שלו לבמאי האימה האגדי, שהלך לפנות בוקר לעולמו. ב-1984 נכנס אנגלונד לראשונה לנעליו של פרדי קרוגר ב"סיוט ברחוב אלם", תפקיד אותו גילם בחמישה סרטים ובסדרת טלוויזיה המבוססת עליהם.

"נוח על משכבך בשלום קרייבן, הבמאי שלי, חברי הטוב. אדם מבריק, אדיב, עדין ומצחיק במיוחד. זהו יום עצוב ברחוב אלם ובכל מקום אחר. אתגעגע אליו מאוד. הוליווד הפסידה אדם נדיר בווס קרייבן. ג'נטלמן אמיתי".

רוברט אנגלנד. GettyImages
בלתי נפרדים. אנגלנד ופרדי קרוגר/GettyImages

09:48 - הסולנית של The Pretenders מעוררת סערה

כריסי היינד, סולנית The Pretenders, סופגת הרבה אש ביקורות בעקבות התבטאותה על התקיפה המינית שעברה. "את לא יכולה להכניס את עצמך לפינה ואז לשאול 'איך הגעתי לפה?'", אמרה היינד במהלך ריאיון לסאנדיי טיימס, "את חייבת לקחת אחריות. הייתי נאיבית".

היינד בת ה-63 סיפרה כי כשהיתה בת 21 הגיעה לביתו של חבר כנופיית אופנוענים באוהיו, ושם הוכרחה לבצע בו מעשים מיניים תחת איומים באלימות. היינד סיפרה שהיא מאשימה את עצמה על התקרית. "איך שלא מסתכלים על זה, זאת היתה אשמתי ואני לוקחת אחריות מלאה. את לא יכולה להתעסק עם אנשים שלובשים חולצה עם הכיתוב 'אני אוהב אונס', זה מה שאנשי הכנופיות האלה עושים".

התגובה הזו עוררה את זעמם של הארגונים לתמיכה בנפגעות תקיפה מינית. "אחד מהנושאים שאנחנו שומעים הכי הרבה מנפגעות תקיפה הוא זה של האשמה", אומרת קתרין הול פילט, בכירה בארגון RAINN. "התחושות האלה שתוארו על ידי כריסי עלולות למנוע ממתלוננות לחשוף את מה שקרה להן ולקבל את הסיוע שמגיע להן. חשוב שכולם יבינו שנפגעות תקיפה מינית הן לנצח קורבנות שאי אפשר להאשים. לא משנה מה יקרה".

כריסי היינד. GettyImages
"נפגעות אף פעם לא אשמות"/GettyImages

9:45 - קליפ סקסי חדש גם לג'סטין ביבר

ביבר זכה לרגע הזוהר שלו כשהתייפח על במת ה-VMA הלילה, פורקן רגשי של בחור צעיר שעשה הרבה רע וחטף הרבה על הראש. בשנים האחרונות הוא מנסה לקחת אחריות על מעשיו ולחזור למוטב, וחלק מהעניין זה גם להסיט את העניין אל המוזיקה. לפני מספר ימים יצא "What Do You Mean?", הסינגל הראשון שלו מזה שנים לקראת אלבום חדש, וכעת מגיע הקליפ, בין היתר בכיכובו של השחקן ג'ון לגוויזמו. ביבר מגלם בו גבר שמצוי ביחסים טעונים עם חברתו, ובזמן שהם שוכבים מגיע גבר במסכה וחוטף אותם. מכאן ממשיכה שרשרת הרפתקאות שאת כולה תוכלו לראות ממש כאן.

09:42 - אחרי הפרובוקציות, מגיע האלבום החדש של מיילי סיירוס

לכמה שעות לפנות בוקר, קיבלה מיילי סיירוס את כל תשומת הלב שהיא רוצה. זה הספיק לה כדי לחשוף פטמות ולהסתובב עירומה על השטיח האדום, לשחרר סלפי עירומים ובאופן כללי להביע סלידה מבדים. היא גם הספיקה לריב עם ניקי מינאז' ולשאת מונולוג מביך על הפטמות של קים קרדשיאן, וגם להכריז על אלבום בהפתעה.

"Miley Cyrus & Her Dead Petz" יכלול 23 שירים, רובם פרובוקטיביים רק מהשם שנבחר להם. "Bang My Box" ו"Fucked In Fucked Up", אם אתם ממש זקוקים לדוגמאות. ואם אתם לא יכולים לחכות כדי להאזין לכל היופי הזה, שחררה סיירוס גם קליפ חדש (ודוחה במיוחד) לשיר "Dooo It". הנה הוא לפניכם.

09:37 - אחרי הזכיות, מגיע הבונוס: קליפ חדש ל"Wildest Dreams" של טיילור סוויפט

רק לפני שעות ספורות היא סיימה להעמיס עוד משלוח של פרסים מטקס ה-VMA, והנה טיילור סוויפט כבר מתרוצצת על סטים חלומיים, רצה בהילוך איטי ונראית ברונטית מתמיד.

בקליפ החדש שנראה כאילו נלקח מצילומי סרט קלאסי באפריקה, עושה סוויפט את מה שהיא יודעת יותר טוב מכולם: מתאהבת, מסתכסכת ומתאהבת שוב בגבר שלצידה. הפעם מדובר בסקוט איסטווד, הבן של.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully