וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "טריינספוטינג 2" יגיע לתחנה שלכם ב-2016

8.9.2015 / 9:23

הבמאי דני בויל אישר כי הפרויקט הבא שלו יהיה סיקוול לסרט הפולחן מ-1996. הסרט החדש יתבסס על הספר "פורנו" של אירווין וולש, שכתב את הספר עליו התבסס גם הסרט המקורי. לייב בלוגינג תרבותי

17:43 - האזינו: פול מקרטני, בון ג'ובי, שריל קרואו ופרגי חברו ל"שיר אהבה לכדור הארץ"

אמנים רבים התאגדו לכבוד "Love Song to the Earth", שיר קיטשי ודביק בטירוף שנועד לעורר מודעות לסביבה ולשינויי האקלים, לקראת ועידת האו"ם בנושא בפריז בחודש דצמבר הקרוב. על רשימת הזמרים נמנים פול מקרטני, בון ג'ובי, שריל קרואו, פרגי, קובי קיילט, לאונה לואיס, ניקול שרזינגר ואחרים. כל ההכנסות מהשיר הן קודש לעמותת "Friends of the Earth", הפועלת בנושא.

ואפרופו בון ג'ובי, הופעותיה של הלהקה שתוכננו להתקיים בסין בשבוע הבא בוטלו על ידי פקידי ממשלה, כך מדווח BBC. מדובר בהופעות הראשונות אי פעם של בון ג'ובי בסין, שכעת לא יצאו לפועל. סיבה רשמית לביטול לא ניתנה, אולם על פי דיווחים בתקשורת הסיבה לכך היא תמונה של הדלאי למה שהופיעה בהופעה של הלהקה כחמש שנים. אם אכן התמונה גרמה לביטול ההופעות, מדובר בהמשך ישיר של מדיניות ממשלת סין, שביטלה בעבר הופעות של ביורק ומארון 5 בעקבות תמיכות האמנים בדלאי למה ובעצמאות טיבט.

14:00 - סקרליקס וזד מגיעים לישראל במסגרת פסטיבל 424

פסטיבל המוזיקה הבינלאומי מינוס 424 שיתקיים ב 5 בנובמבר, יארח השנה את שני השמות החמים במפת המוזיקה האלקטרונית המפיקים והדיג'יים סקרילקס וזד. הפסטיבל שנוסד לפני שלוש שנים, מושך אליו מדי שנה עשרות אלפי רייברים מהארץ והעולם למקום הנמוך ביותר בעולם לחופי ים המלח ולמרגלות מצדה, לאירוע ענק בסטנדרטים של פסטיבלי המוזיקה הגדולים בחו"ל. במת ענק, תאורה ופירוטכניקה ומערכת סאונד אימתנית.

סקרילקס, שמאז הפריצה הגדולה שלו ב 2010 עם אלבום בכורה משובח מדלג בין הרחבות החמות בעולם. באמתחתו של המפיק והדיג'יי מקליפורניה כבר ששה פרסי גראמי, למעלה מ-10 מיליון מכירות של סינגלים, שלל תארים מרשימים דוגמת מקום רביעי ברשימת האומנים הנצפים ביותר ביו טיוב, ומקום ראשון באומנים המושמעים ביותר בסאונדקלאוד ב-2013, וממוקם בעשירייה הפותחת של DJ mag.

Zedd, המפיק, הדי ג'י והכוכב הלוהט במפת המוזיקה, הוציא לאחרונה את אלבום האולפן השני שלו "True Colors", ואיתו סיבוב הופעות חדש בפסטיבלים רבים ונחשבים בעולם (Lollapalooza, Coachella, Tomorrowland ועוד) במסגרתו יגיע לישראל.

13:18 - "מיתה טובה" ו"היורד למעלה" מועמדים לאוסקר האירופאי

האקדמיה האירופאית לקולנוע בחרה את 52 הסרטים שיתמודדו לפרסים השנתיים שלה, האוסקר האירופאי. בין המועמדים: "היורד למעלה" ו"מיתה טובה" הישראליים. הטקס ייערך ב-12 בדצמבר בברלין.

11:00 - סרטיהן של קולנועניות ישראליות יוקרנו בפסטיבל באפגניסטן

אלמורק מרשה ונטע בראון ישתתפו עם סרטי הגמר שלהן מבית הספר לקולנוע "סם שפיגל" בפסטיבל סרטי נשים שיתקיים בעיר הראט שבאפגניסטן. את שני הסרטים מובילות גיבורות נשים. סרטה העלילתי הקצר של מרשה "אצלנו" (2011) מתמקד ביחסים אסגדו האתיופית בת ה-47 המתפרנסת מניקוי בתי עשירים. בתה היילה (אסתר רדא) בת ה-17 מגיעה לעזור לה לאחר הלימודים. כשהן מוצאות מיקרופון ליד מערכת הקולנוע הביתי בסלון, הן משתעשעות בו כאילו היו מרואיינות בטלוויזיה. ברגע של חוסר זהירות, נופל מסך הטלוויזיה ומתנפץ על הרצפה. על אסגדו ההמומה יהיה להחליט מה לעשות מול בעל הבית ואיך ישפיע האירוע על הקשר עם בתה.

"משהו טוב" (2012) של בראון מספר את סיפורה של אפי המוצאת את עצמה מחוסרת הכרה בשירותים של מועדון לילה, ויוצאת למסע יחד עם ידידה הטוב אושרי בין שלל דמויות בדרך אל הגאולה. שני הסרטים כבר הוקרנו בפסטיבלים בעבר; סרטה של בראון השתתף בפסטיבל הקולנוע הגאה בשנה שעברה ובתחרות הישראלית בפסטיבל סרטי הנשים בשנת 2013. גם "אצלנו" של מרשה הוקרן באותה שנה בפסטיבל סרטי הנשים ברחובות ובשנה שעברה קטפה מענק של 50,000 ש"ח למען פיתוח סרטה העלילתי הראשון באורך מלא "עץ התאנה".

10:17 - סם סמית' ישיר את שיר הנושא של "ספקטר"

כמו בכל סרט בונד של השנים האחרונות, זהות מבצע שיר הנושא של "ספקטר" היתה אחת החידות הגדולות של הפקת הסרט. כעת, קצת פחות מחודשיים לפני שהסרט מגיע לאקרנים, חושף סם סמית שהוא יהיה ממשיך דרכה של אדל. שם השיר החדש יהיה "Writing's On The Wall", הנה הציוץ הנרגש שפרסם הבוקר.

10:00 - Os Mutantes, אחד ההרכבים הברזילאים הגדולים בכל הזמנים, מגיע להופעה בישראל

אוס מוטנטס הוקמה ב-1966 על ידי סרז'יו דיאז ופרצה לעולם כחלק מתנועת הטרופיקליה עם ז'ילברטו ז'יל וקייטנו ולוזו אשר היו אמונים על בשורה משולבת של פסיכדליה, בוסה-נובה, סמבה ורוקנ'רול והפכה עם השנים ללהקה החשובה ביותר בתחומה. הלהקה השפיעה במהלך השנים על טעמם המוזיקלי של אמנים צעירים בתחילת דרכם כמו קורט קוביין, בק, הפליימינג ליפס ודיוויד ביירן. ביירן (Talking Heads) אף קידם ותמך בלהקה דרך הלייבל המצוין "Luaka Bop", קורט קוביין שלח לחברי הלהקה מכתבים אישיים בהם הוא מבקש שיתאחדו, בק קרא לאלבומו "Mutations" על שם ההרכב ואף הקדיש את הסינגל "Tropicália" ללהקה האהובה.

הלהקה תופיע ב-23 בנובמבר במועדון הבארבי בתל אביב, כרטיסים ניתן לרכוש כאן. על הבאתה לארץ חתומים "ZUZZ Agency" (אוהד עזרתי) ו-"Auris Media" (ויקטור לוין), שאחראים השנה על הגעתם של Low, בן פורסט והגעתה הצפויה של Unknown Mortal Orchestra. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת יעלה 139 ש"ח ו-160 ש"ח בקופות ביום המופע.

09:29: כולם לעלות - "טרייספוטינג 2" מגיע

השמועות נמשכות כבר כמעט עשור, אבל הפעם זה סופי: דני בויל יביים את סרט ההמשך ל"טריינספוטינג", סרטו השני והפרויקט שהעלה אותו לתודעה העולמית. הסרט מ-1996 עסק בקורותיהם של חבורת מכורים לסמים באדינבורו ובאחד מחבריה, רנטון (יואן מק'גרגור) שמנסה להיגמל כנגד כל הסיכויים. הסרט התבסס על ספר בעל אותו שם מאת אירווין וולש.

וולש עצמו פרסם ב-2012 ספר המשך בשם "פורנו", שהחזיר את החבורה יחד למזימה אחרונה בניסיון להרוויח כסף גדול מתעשיית הבידור למבוגרים. ג'ון הודג', תסריטאי הסרט המקורי שזכה גם במועמדות לאוסקר, עיבד גם את ספר ההמשך. הבשורה הגדולה עוד יותר היא שארבעת כוכבי הסרט המקורי (מק'גרגור, יואן ברמר, ג'וני לי מילר וקיין מק'קיד) מעוניינים לשוב לסרט ההמשך.

"זה רק הגיוני שסרט ההמשך יגיע במסגרת חגיגות 20 השנים לסרט המקורי", אמר מק'גרגור בריאיון ל"אינדיפנדנט" הבריטי. בריאיון ל-Vulture אישר בויל כי עלילת הסרט תכלול כמה שינויים בולטים לעומת הספר, על אף שרוח הספר תישמר.

בויל, אגב, הוא הבמאי של "סטיב ג'ובס", הסרט החדש אודות מנכ"ל אפל. הקרנות הסרט בפסטיבלים של טלורייד וטורונטו זוכות לתשבוחות מקיר לקיר עד כה, ומסמנות אותו כאחד המועמדים המובילים לאוסקר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully