וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מסתתר בסמארטפון של הילד? אביב גפן בריאיון לקראת שידור "עולם חדש"

9.9.2015 / 0:04

כמה סכנות טמונות במכשירים שנרכשו רק על מנת שנוכל לשמור על קשר עם הילדים? אביב גפן הגיע לאולפן וואלה! NEWS לקראת השידור הבלעדי של הסרט בו הוא יוצא ללכוד פדופילים

עריכה: ניר חן

"יש בחוץ עולם חדש שקיים. אני נוטה לחשוב שהרבה גופים מסחריים לא רוצים שניבהל מדי ולא נחקור מדי מה קורה שם", אומר אביב גפן בשיחה באולפן וואלה!NEWS. גפן הגיע לאולפו לרגל שידור הסרט "עולם חדש". במסגרת הסרט התחזה לנערה בת 13 בשם סתיו, ותחת הזהות הבדויה הזו יצא לגלוש ברשת. גפן לא הסתפק רק במחשב המוצב בחדר הילדים, ועשה שימוש גם בסמארטפונים ובטאבלטים הפופולריים הרבה יותר כיום בקרב בני נוער.

במהלך שיטוטיו ברשת גילה גפן כמה מסוכנים יכולים להיות הפיתויים וההתקשרויות של בני נוער במסגרת הרשתות החברתיות, הצ'אטים והפורומים המובילים. במהלך השיחות שניהל עם גברים ברשת, חשף שורה של הטרדות מיניות, ניסיונות לכפות מפגשים ואף שיחות טלפון שיזמו עימו חלק מהמטרידים.

בנוסף, סיפר גפן על שיתוף הפעולה עם ספקית האינטרנט TOM, על הקלטות האלבום החמישי עם בלאקפילד, על ההכנות להופעה המיוחדת בקיסריה ב-24 בספטמבר במסגרת חגיגות עשרים שנים לאלבום "המכתב" וגם על הקלטת אלבום חדש בעברית.

"עולם חדש" ישודר בבלעדיות החל מיום חמישי הקרוב במגזין סוף השבוע של וואלה!NEWS

הקליקו כאן כדי להגיע לאתר של חברת TOM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully