וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית אלימה סביב הקרנת "רעד בעזה" בירוחם

9.9.2015 / 9:40

לקראת הקרנת הסרט "רעד בעזה" בירוחם, גילתה מנהלת המרכז להתנדבות וחברה אזרחית במתנ"ס המועצה המקומית, חני בריגע, שגלגלי מכוניתה נוקבו על ידי אלמונים

יח"צ - חד פעמי

"יצאתי הבוקר (רביעי) עם הילדים לבית הספר והגן ובהתחלה שמתי לב רק לפנצ'ר בגלגל אחד", מספרת חני בריגע, מנהלת מתנ"ס המועצה המקומית ירוחם, בשיחה עם וואלה תרבות. "הייתי בטוחה שמדובר בסתם פנצ'ר ואז התרחקתי קצת מהאוטו וראיתי שזה קרה בעוד גלגל. הבנתי שזה לא מקרי. זה קצת התחבר לי לשיחה שקיבלתי אתמול בעשרים ל-11 בלילה. מישהו שטען שהוא מקיבוץ רביבים והוא מתעניין בהקרנה. זה היה נשמע לי קצת מוזר. אמרתי לו שכרגע אני לא מפרסמת את המיקום אבל תהיתי לעצמי מי מטריח את עצמו להתקשר אליי בשעה כזאת כדי להתעניין בסרט".

מוקדם יותר השבוע החליט הוועד המנהל של המתנ"ס לבטל את הקרנת הסרט 'רעד בעזה', שתוכננה להתקיים הערב. מדובר בסרט תיעודי המלווה את המומחה לטראומות יאן אנדראה בכניסתו לרצועת עזה עם סיום קרבות "צוק איתן", שם נפגש עם אנשי סיוע עזתים ושוחח עמם על אבל, פחד וטראומה. על הסרט חתום הבמאי ההולנדי חירט ואן קסטרן, צלם וקולנוען שעבד עבור מגזינים כמו "ניוזוויק", "שטרן" ו"האינדיפנדנט", וזהו סרטו הדוקומנטרי הראשון.

חני בריגע. באדיבות המצולמים
השוטרים גילו סימני דקירה על הגלגלים/באדיבות המצולמים

בעקבות ביטול ההקרנה, נתבקשה בריגע למצוא מקום חלופי כדי להקרין בו את הסרט, שיוצג בסופו של דבר בבית הצעירים בירוחם (רחוב אליהו הנביא 303). "יש סיכוי שיגיעו אנשים בקטע אלים להגיד לך שאני מפחדת, אז אני לא. המשטרה יודעת את זה אני מקווה שהם יעשו מה שצריך". חוקרי משטרה, שהגיע לבית של בריגע לאחר שדיווחה על האירוע, מצאו דקירות בגלגלים. בעקבות כך הוגשה תלונה רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully