וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 63: כוכבת הקליפ השערורייתי של השנים האחרונות מתחרטת

10.9.2015 / 7:05

אמילי רטאייקאוסקי טוענת שהקליפ ל"Blurred Lines" הוא "קללה שרודפת את הקיום שלה. ובנוסף: ג'וני דפ מנשנש כלבים והשפגט בשידור חי שהפך לאסון. חדשות הטראש של השבוע

המעריץ האובססיבי שהטריד את הילדות של "רקדניות קטנות"

תקופה לא פשוטה עוברת על הסטודיו לריקוד של אבי לי מילר והרקדניות הקטנות שלה, כשלאחרונה נשלחו אל הסטודיו מספר חבילות הממוענות לכמה מן הרקדניות, ביניהן ג'וג'ו סיווה ומאדי זיגלר בנות ה- 12. העניין נחשף כאשר יחידת חבלנים הוזמנה לטפל בחבילות החשודות, שאמנם לא הכילו חומרי נפץ, אך הכילו חמורים אחרים, בעלי "אופי מיני". החבילות נשלחו בידי אדם בעל השם היצירתי פניקס סאנדאון, בחור שבין קעקועיו הרבים נמצא גם אחד של אבי לי מילר, אשר טען בריאיון מתא המעצר שהוא נוהג לתקשר עם סלבריטאים וסלבריטאיות באמצעות קודים דרך האינטרנט. רשתות החדשות מדווחות כי גם אל השחקנית קנדי קלמנטס בת השמונה נשלחה חבילה, אשר הכילה גולגולת של כלב, מה שהוסיף אל רשימת האישומים של סאנדאון גם סעיף התעללות בבעלי חיים. החדשות הטובות בכל הסיפור המבחיל הזה הן שהחבילות לא הגיעו אל יעדן, והבנות הצעירות לא נחשפו אל הזוועות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סך הכל נראה כמו בחור סימפטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמילי רטאייקאוסקי מתחרטת על הקליפ השערורייתי

לפני שלוש שנים לקחה אמילי רטאייקאוסקי חלק באחד הקליפים השערורייתיים והנצפים של השנים האחרונות, "Blurred Lines" של רובין ת'יק. כיום, כשהיא מככבת לצד זאק אפרון באחד הכישלונות הקולנועיים של הקיץ, דרמת הפאנג'ויה "אנחנו החברים שלכם", היא מרשה לעצמה להיות קשוחה גם כלפי הצלחות העבר: "לא הייתי בעניין בהתחלה, ואני חושבת שאני נראית עצבנית בקליפ", אמרה בריאיון ל- InStyle הבריטי. "הוא הפך לקללה שרודפת את הקיום שלי". שחקניות רבות וגם כמה שחקנים עשו דברים מביכים בעירום כשהיו צעירים ורעבים לתהילה, אך במקרה של רטאייקאוסקי הפרויקטים בהם השתתפה אחרי שיתוף הפעולה עם רובין ת'יק מסתמנים כמביכים יותר. כי הרי מהו סרט ה"הפמליה" אם לא גרסה באורך מלא של השיר המטריד הזה שרוב השורות שלו הן "אני יודע שאת רוצה את זה"?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים שהיא עצבנית?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה אוכל את ג'וני דפ?

אין דרך עדינה לומר זאת, אבל האוסטרלים היו צריכים להכניס את ג'וני דפ לכלא כשעוד היתה להם הזדמנות. קשה להסביר מה עובר על השחקן, שנמצא כעת במסע קידום לסרטו החדש, "חוקי הפשע". בפסטיבל הסרטים בוונציה התבדח הכוכב עם עיתונאים ואמר להם כי הרג את הכלבים שלו ואכל אותם, בעקבות הוראות שקיבל מ"מישהו באוסטרליה". כזכור, במאי השנה נאשמו דפ ואשתו, השחקנית אמבר הרד, בכך שהכניסו את כלבי היורקשייר טרייר שלהם באופן לא חוקי אל המדינה. האוסטרלים איימו להרדים אותם, ובני הזוג שלחו את הכלבים הביתה במטוס פרטי. הרד לקחה על עצמה את האשמה והמשפט בעניינה ייפתח בסוף החודש. בינתיים, דפ ממשיך להסתובב חופשי.

ג'וני דפ על השטיח האדום. GettyImages
שים לי פודל על האש, אני כבר מגיע/GettyImages

מתמודד "מי רוצה לתפוס מיליונר" נעצר בחשד לשלושה מקרי אונס

תכנית השידוכים "מי רוצה לתפוס מיליונר" משודרת בהצלחה כבר במשך שמונה עונות, ועיקרה שידוכים בין גברים אמידים ונשים צעירות. השדכנית פטי סטנגר נוהגת להתגאות בעבודה היסודית שמבצעת סוכנות ההיכרויות שלה, אך את מה שקרה השבוע כנראה גם היא היתה מתקשה לחזות. אחד מהמשתתפים בתכנית, מייקל לסלי ברנבק בן ה-62, נעצר השבוע בביתו בקליפורניה באשמת שלושה מקרי אונס של נשים בשנות העשרים לחייהן. ברנבק הכיר את הנשים ברשת והזמין אותן לביתו, שם גם ביצע בהן לכאורה את מעשי האונס. לפי המשטרה, קיים חשש שאלו לא המקרים היחידים בהם היה מעורב המיליונר, והיא מבקשת את עזרת הציבור. אז אולי יש מי שרוצה לתפוס מיליונר, אבל אף אחת לא רוצה שמיליונר יתפוס אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העניין של "לתפוס" היה מבלבל עבורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכוכבת האיטלקית לא הצליחה לקום משפגט בשידור חי

לא כל שפגט בשידור חי נגמר בחיוך והנפת יד של מיקי קם, ואת זה למדה השבוע על בשרה ועל מפשעתה הזמרת האיטלקיה ליזה פיוסקו. בזמן שהתארחה בתכנית הבוקר, בין אייטם על מרק צנונית ותחזית מזג האוויר, התפנתה פיוסקו להציג לראווה את כישוריה בתחום התעמלות הקרקע וירדה לשפגט מרשים ממנו לא שבה. אבל החלק הבאמת מרשים הוא שבמשך חצי דקה תמימה ניחמו המנחה והטבח את פיוסקו בעודה שרועה בוכיה על הרצפה, מבלי שאף אחד חשב לחתוך לפרסומות. לגידי גוב וגיל חובב זה לא היה קורה.

השמיע קיילי מינוג בשעות הקטנות והואשם בהטרדה

קיילי מינוג מצאה עצמה השבוע במרכזו של סכסוך שכנים, אך לצערנו לא מדובר בסכסוך עם מי מהדיירים ברחוב רמזי הזכור לטוב. הבלאגן הזה התרחש דווקא באנגליה, שם הגמלאי בן ה- 75 תומאס פלאוורס נקלע לריב עם שכניו והחליט להתנקם: באמצעות שימוש במקדחה בשעות הקטנות של הלילה, והאזנה בווליום מוגזם ללהיטיה של הזמרת האוסטרלית בשעות המוקדמות של הבוקר. השכנים לא נותרו אדישים, ולקחו את פלאוורס לבית המשפט, שם הוא נאשם בהטרדה. פלאוורס הודה, נקנס, ומקדחתו הוחרמה. לפחות את שיריה של קיילי הותירו לו, כי החרמתם מהווה פגיעה בזכויות אדם.

קיילי מינוג על השטיח האדום, 2014. GettyImages
נשק יום הדין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully