וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרו קארי" היא האופיום שכל לוזר צריך על המסך

2.10.2002 / 9:42

יעל נעמני ממשיכה לקבל חיזוקים מהלוזריות של "דרו קארי"

לוזריות וביזאר הולכים טוב ביחד, ואין כמו דרו קארי וחבורתו להוכיח עד כמה. עונה שביעית ועולם כמנהגו נוהג, כלומר עדיין אין להם אהבה (וכשיש להם זה תמיד נגמר בקטסטרופה), הם עדיין עובדים באותן עבודות מסריחות, אין להם חברים, אין להם כסף, שלא לדבר על שאיפות. הם ממשיכים לנוע על הקו שבין השולחן של דרו בווינפורד-לאודר, המקרר, המטבח והסלון של דרו והפאב הקבוע וורסו. התזונה ממשיכה להתבסס על בירה "באז", והסביבה החברתית היא אותה סביבה: דרו קארי, קייט אובריאן, לואיס קיניסקי ואוזוולד לי הארווי (שנו את סדר שמותיו וקבלו את שמו של...) כרביעייה הפותחת, מימי בובק כמחזיר אור וכאויבת הנצחית של דרו, סטיב קארי כמי שממשיך להיקרע בין האשה שהוא אוהב ואם בנו לאחיו הצעיר, ומיסטר וויק כאותו בוס אנגלי בן זונה וחובב קינקי סקס. ויש גם קאמבק: ניקי, האקסית של דרו, שהלב נשבר כשהם נפרדו ונשבר שוב כשניקי התחתנה עם אחר. ההתנהלות, כרגיל, ניהיליסטית.

משלב די מוקדם בחייה של "דרו קארי" נראה שהדבר האחרון שמטריד את יוצריה הוא ציות לכללים מכל סוג שהוא. הם בביזנס כדי לכייף, והם פשוט עושים מה שבא להם. ככה שוכללו עלילותיהם של ארבעה לוזרים מקליבלנד, אוהיו, לטריפ הזוי ופעלתני במיוחד, והיו לאחד הדברים היותר מצחיקים שאפשר למצוא בטלוויזיה, בטח שאצלנו. הדמויות פסיכיות, הדינמיקה ביניהן פסיכית, האירועים שהן לוקחות בהם חלק פסיכיים. בכל פעם שנראה שהמציאות לא יכולה להתערער יותר, מגיע משהו – רפליקה, פיתול עלילתי, תעלול ויזואלי או סטייה ז'אנרית - שמוכיח שפוטנציאל הערעור לא מוצה עד תום. האנשים האלה יצחיקו יותר ופחות, יתפרעו יותר ופחות, אבל לא יפסיקו להפתיע.

"דרו קארי" היא ללא ספק אופיום ללוזרים. חשבתם שהחיים שלכם בזבל, שאתם תקועים בלופ - תסתכלו על דרו (שמה שלא יהיה תמיד יחזור לאותו שולחן בווינפורד-לאודר, תמיד יושפל על ידי מימי ותמיד כולם יתנחלו בסלון שלו); חשבתם שאתם מזעזעים במערכות יחסים - תסתכלו על קייט (האשה שהאקסים שלה הקימו מועדון נפגעים); אתם מרגישים סתומים ולא מוערכים - מבט אחד על אוזוולד ולואיס ותרגישו כמו גאוני הדור. חשבתם שהרגלי השתייה שלכם בעייתיים? האנשים האלה שותים רק בירה. מרקם היחסים העדין הזה בין הסדרה לצופיה האדוקים נשמר גם בפרקים החדשים, לצד שאר איכויותיה. יהיה שמח.


* "דרו קארי" משודרת בערוץ 3 בימי רביעי ב-20:55

  • עוד באותו נושא:
  • דרו קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully