וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: קינג קונג וגודזילה הולכים ראש בראש

12.9.2015 / 7:07

שתי המפלצות המיתולוגיות עשויות להילחם זו בזו בסרט עתידי. ובנוסף: הנבלים שיילחמו בוונדר וומן, הופעת החלטורה של ג'ורג' מרטין והריאיון המרגש של סטיבן קולבר. לייב בלוגינג תרבותי - גרסת הסופ"ש

14:40 - פיבי וג'ואי: הרומן שברח לנו ב"חברים"

נדמה שכמעט כל זיווג אפשרי התרחש במהלך עשר העונות של "חברים". היו לנו רייצ'ל וג'ואי, מוניקה וצ'נדלר וכמובן רייצ'ל ורוס, אבל פיבי לא ממש הצליחה לעבור מעולם את המחסום הזה שבין חברים לבין חברים שחולקים מיטה. גם מאט לבלנק וליסה קודרו שמו לב לעובדה הזאת, ומתברר שהם אפילו יזמו את האפשרות לשדך בין הדמויות שלהם.

"הצגנו להם לקראת הסוף תסריט שלפיו ג'ואי ופיבי עשו סקס מזדמן לאורך כל תקופת הסדרה מאחורי גבם של יתר החברים", סיפר לבלנק במהלך ריאיון למגזין People. "הצענו להם לחזור לסצנות מרכזיות בסדרה ולצלם אותן מחדש, כשאני ופיבי מופיעים לפתע ביחד ברקע של הפריים כשאנחנו יוצאים מחדר הארונות. אבל הם לא אהבו את זה". וכך, הנשיקה הזאת, היא הכי קרוב שהגענו לרומן בין ג'ואי ופיבי. הסוף.

14:20 - טיילור סוויפט הוסיפה גם אמי לארון

לא רחוק היום שבו מלכת הפופ החדשה, הטיילור והסוויפט, תזדקק לרכוש פנינה נדל"נית נוספת רק כדי לאפסן את הפרסים, הגביעים ושאר שלל הניצחונות שהצליחה לאסוף בקצת פחות מ-26 שנים. סוויפט מחזיקה החל מהשבוע גם בלא פחות מאשר פרס אמי.

מה לזמרת מצליחה ותעשיית הטלוויזיה תשאלו? ובכן, מתברר שאחת הקטגוריות החדשות שעבורן מוענק האמי היא מדיה אינטרקטיבית. התיאור הזה נוגע לבימוי והפקה קולנועיים של אפליקציות. כאן נכנסת לתמונה "American Express Unstaged Taylor Swift Experience". האפליקציה החדשה, שתושק בנומבר הקרוב, היא סוג של משחק וידאו המאפשר לגולשים לסייר ולחוות אינטראקטיבית את העולם של הקליפ "Blank Space". סוויפט שימשה כמפיקה בפועל של הקליפ, ולכן זכתה גם היא בפרס.

כשלוקחים בחשבון שלסוויפט יש כבר מזמן אוסף נכבד ביותר של פרסי גראמי, האמי החדש באוסף מציב אותה בחצי הדרך להישג התרבותי הגדול מכולם: EGOT ?(אמי, גראמי, אוסקר, טוני). כל מה שחסר עכשיו הוא תפקיד טוב אחד בסרט חורף ומחזמר מצליח לכל המשפחה, ואפשר לסמן וי גם על המשבצת הזאת. קדימה טיילור, יש לך עד גיל 30.

08:06 - וונדר וומן תילחם בשני נבלים?

ההכנות לקראת תחילת צילומי "וונדר וומן" בנובמבר נכנסות להילוך גבוה, בעיקר בכל הקשור לליהוקים. עד כה הוכרזו רק שני ליהוקים רשמיים. זה של גל גדות כמובן בתפקיד הראשי, כשלצדה כריס פיין כמושא אהבתה. דיווח חדש מצביע על כך שמהצד השני של איזון הטוב והרע, יחכו שני נבלים.

האתר Heroic Hollywood מדווח כי אווה גרין ("300") ושון בין ("משחקי הכס") נמצאים במגעים לקראת הצטרפות לסרט. גרין מיועדת לגלם את קירקה (Circe), מכשפה אימתנית שיכולה לשנות את מראה לכל אדם אחר ולשנות את מראם של אחרים כפי רצונה. בנוסף היא ניחנת ביכולות פיתוי חזקות במיוחד.

על פי אותו דיווח, מיועד בין לגלם את אר?ס, אל המלחמה במיתולוגיה היוונית.

28.	אווה גרין בפסטיבל קאן 2007. GettyImages
מתאים לה יכולות פיתוי. אווה גרין/GettyImages

08:01 - הדמות שמתה בעונה החמישית של "משחקי הכס" שוב חוזרת (ספוילר, ספוילר)

האמת? זה כבר מתחיל להתיש. הסיפור של ג'ון שלג, חי או מת, כבר הגיע לרמות די פסיכיות של דיסאינפורמציה. מצד אחד יוצרי ובכירי הסדרה נשבעים שהוא אכן מת, מצד שני תמונות שלו על הסרט ודיווחים שונים מתעקשים שזה בדיוק להיפך.

אתר המעריצים Watchers on the Wall מדווח כי קית הרינגטון נצפה משתתף בקרב עצום באתר הצילומים בסיינטפילד, צפון אירלנד. על פי הדיווח הקרב הקיף מספר בתים ודמויות מרכזיות. האם זה אומר שג'ון סופית שרד את הפגיעות הקטלניות? האם זה פלאשבק? האם הוא לא אנוש בקרב הזה? כנראה שעוד נחזור לסוגיה הזאת ולא בעוד הרבה זמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגיד רק לסאם, אתה חי או מת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

07:44 - במשך כל השנים האלה אמרתם "וולדמורט" לא נכון

"זה שאין לנקוב בשמו" או "אתם יודעים מי" הוא אחד הנבלים הספרותיים, וגם הנבלים בכלל, הגדולים של המאה האחרונה. המכשף האפל ואויבו המושבע של הארי פוטר מוכר גם למי שלא קראו כל אחד מהספרים בסדרת רב המכר. ובכל זאת, כולנו הצלחנו לטעות.

בריאיון שהעניקה ג'יי קיי רולינג לאחרונה, ציינה הסופרת כי שמו של וולדמורט מבוסס על מקור צרפתי. על פי ההגייה הצרפתית האות ט' בסוף משפט לא מבוטאת. לכן, שמו המדויק של וולדמורט הוא למעשה וולדמור ("ברח מהמוות"). עם זאת, רולינג סולחת לכם וטוענת שאחרי השתרשות הטעות היא הפכה לשם המקובל. אז כפיים לנו, הכנסנו טעות לשונית ללקסיקון.

07:38 - גודזילה וקינג קונג לא חברים

חברת ההפקות Legendary קירבה במהלך סוף השבוע את כולנו לאחד הקרבות הכי גדולים שמסך הקולנוע יכול להציע. אחד הפרויקטים המסקרנים של Legendary הוא "Skull Island", הסרט שחוזר למקורותיו של קינג קונג ומחזיר אותו למסך הקולנוע.

אולפני וורנר מחזיקים בזכויות ליצור מיתולוגי עצום אחר בקולנוע, גודזילה. כעת, אחרי שאיחדו כוחות עם Legendary הם מחזיקים בשניהם. מהלכים כאלה לא מקריים כמובן. הכוונה היא לייצר סרט שבו קונג וגודזילה ילכו ראש בראש, אם כי זה לא צפוי להתרחש לפני שקונג יערוך בכורה מחודשת על הסמכים. "Skull Island" יגיע לבתי הקולנוע במרץ 2017. נראה שהקרב הגדול עשוי לקרות עוד לפני 2020.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפגש אוהבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

07:27 - ג'ורג' מרטין יככב בהופעת אורח בסדרת זומבים חדשה

רשת SyFy אימצה בשנים האחרונות את הקו ההזוי והקאלטי של הטלוויזיה. עם סרטי טלוויזיה כמו "שארקנדו", וזאת כך נראה רק תחילת הדרך."Z Nation", סדרת הזומבים של הרשת שמתחילה את עונתה השנייה, מנסה להביא טון קליל הרבה יותר לז'אנר המתים המהלכים הפופולרי, וגם כאן מתוכננות שורה של הופעות אורח מרתקות. אחת מהן היא של לא אחר מאשר ג'ורג' ר. ר. מרטין.

הסופר של סדרת "שיר של אש ושל קרח" יופיע בסדרה, ויש לו אפילו הסבר עבור כל מי שיתלוננו שהוא שוב מוצא תירוצים לא לכתוב את הספרים הבאים. "אני רק רוצה להוכיח למעריצים שלי שגם באפוקליפסת הזומבים הספרים שלי ימשיכו לצאת!". הגיוני, ייקח לו כנראה לפחות עד אז כדי לסיים אותם.

הפרק הראשון של "Z Nation" שודר לראשונה במהלך יום שישי.

07:13 - סטיבן קולבר וג'ו ביידן מרגשים את אמריקה

תוכניות האירוח של הרשתות הגדולות הן תעשייה של יחסי ציבור. הכוכבים מגיעים לקדם סרט או סדרה חדשה, עונים על שאלות קלות ומצחיקות וזוכים לחשיפה. האולפנים מקבלים קידום, הרשת מקבלת את הרייטינג וכולם יוצאים מהעסק הזה בלי לומר שום דבר משמעותי ברוב המקרים.

אלא שכעת נכנס בחור חדש לשכונה של תוכניות האירוח, והוא, כך נראה, מתכוון לשנות את רוח הדברים. בתוכנית השלישית שלו כמנחה ה"Late Show" של רשת CBS, אירח סטיבן קולבר את סגן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, דמות אהודה בציבור האמריקאי, בעיקר על רקע הנטייה לומר בדיוק את מה שהוא חושב.

ביידן עבר מספר טרגדיות אישיות בחייו. ב-1972 איבד את אשתו ובתו בת השנה בתאונת דרכים, ובאביב האחרון עמד לצדו בנו, בו, שהלך לעולמו אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. במהלך שיחה מרתקת באורך 20 דקות, סיפר ביידן על בנו האהוב ועל השקפותיו לגבי החיים והפוליטיקה. השיחה הזאת כבר הפכה לאחד הנושאים הטרנדיים ברשת וכעת אתם יכולים לצפות בה ממש כאן.

07:09 - דונלד טראמפ מראיין את דונלד טראמפ אצל ג'ימי פאלון

תאהבו או תשנאו אותו, דונלד טראמפ הוא האיש הכי נכון לעכשיו במרוץ לנשיאות ארה"ב 2016. המיליארדר המאוהב בעצמו מוביל בפער גדול בסקרים של המפלגה הרפובליקנית, ומרסק עד כה את יריביו כשהוא חמוש בהצהרות חד משמעיות ואפס סבלנות לפוליקלי קורקט.

מה שעשוי להוסיף לו נקודות היא הנכונות לצחוק על עצמו בתוכניות האירוח המצליחות. טראמפ הגיע הלילה לתוכנית של ג'ימי פאלון, שאופר כך שיהווה את "השתקפות המראה" של טראמפ כשהוא מראיין את עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully