וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצא מהקשרו: ההתבטאות ההומופובית של חבר "וואן דיירקשן"

16.9.2015 / 13:52

ליאם פיין, מכוכבי להקת הבנים המצליחה, התראיין למגזין בריטי המוקדש לקהילה הגאה כדי להפריך את תדמית ההומופוב שלו. אבל וידוי קטן שסיפק במהלכו הרס את כל התוכניות

מערכת וואלה!

השבוע התראיין ליאם פיין, אחד מחברי להקת וואן דיירקשן, למגזין "אטיטיוד" הבריטי, המוקדש לקהילה הגאה. ליאם הצעיר אמנם אינו חבר בקהילה, אבל את הריאיון הוא העניק ככל הנראה כניסיון למזער את השמועות על כך שהוא בעצמו הומופוב. רק שכמו בהרבה מקרים אחרים, יצא לו בדיוק ההיפך.

כשנשאל לגבי ההופעות של הלהקה בארה"ב, סיפר ליאם שלאחר שנישואים חד מיניים אושרו בארה"ב, הרבה מעריצות ומעריצים הגיעו להופעות של הלהקה עם דגלי גאווה, כנראה בגלל שמועות על כך שחברי הלהקה הארי ולואי הם בעצם זוג, ולדבריו הדבר "הטריף אותו מכעס". המשפט הקטן הזה כבר הספיק להצית בחזרה את האש כנגד ליאם הצעיר וכנראה יצר יותר נזק מתועלת.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully