וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלילי המוזיקה: מורה בלהקת בית ספר נחשפה ככוכבת פורנו - והתפטרה

16.9.2015 / 15:55

קריסטין סנדמן, מורה למוזיקה וסגנית מנהלת להקת תיכון, נחשפה ככוכבת סרטי מבוגרים. סנדמן לא חיכתה לתוצאות הבדיקה והחליטה להתפטר מתפקידה. זמן קצר לאחר מכן הוסרו הסרטים בכיכובה מהרשת

צילום מסך

אמרו לכם פעם שאתם נראים כמו כוכב פורנו? מתברר שזה לא תמיד מחמיא כמו שזה נדמה. קריסטין סנדמן, מורה למוזיקה בבית ספר תיכון באוהיו, התפטרה השבוע במחאה על חשיפת זהותה ככוכבת פורנו.

סנדמן (31), שמשמשת כסגנית מנהלת הלהקה של בית הספר תיאודור רוזוולט בקליבלנד, הופיעה במספר סרטים למבוגרים בהם ניתן לצפות באתרי ברחבי הרשת. החומרים מציגים אותה מקיימת יחסי מין עם נשים אחרות וכן בסצנות נוספות שצולמו במקלחת.

לאחר שמשתמש אנונימי התריע בפני מנהלי התיכון על הקריירה הנוספת של המורה, הוצאה סנדמן לחופשה בתשלום עד לבירור פרטי האירוע. בתגובה החליטה המורה שלא להמתין ולהגיש את התפטרותה, שהתקבלה מיידית על ידי ההנהלה. "ניהלנו חקירה כדי לוודא שהחומרים האלה לא הגיעו לתלמידים שלה", סיפר מקור בבית הספר לאתר חדשות מקומי בקליבלנד.

הדיווח על הפרשה ברשת פוקס

סנדמן ניהלה את נוכחותה ברשת תחת הכינוי @melodyXXXtune, שכלל חשבון טוויטר פרטי ועמוד סרטונים באתר פורנו מוכר. החשבון והסרטונים נמחקו זמן קצר לאחר חשיפת הפרשה.

זוהי לא הפעם הראשונה שמורות בבתי ספר בארה"ב נחשפות כמי שמנהלות קריירה ככוכבות פורנו חובבות. אחת הסיבות לכך היא המענקים הנדיבים שמציעים אתרי המבוגרים הגדולים לנשים שיסכימו להיחשף. אחד מהמענקים המוצעים לסטודנטיות היא מלגה בשווי 25 אלף דולר, הצעה מפתה במדינה שבה מרבית הסטודנטים משועבדים לתשלום לימודיהם שנים רבות לאחר שסיימו אותם.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully