וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: צפו בקליפ החדש של ביונסה, שצולם בקרקעית האוקיינוס

18.9.2015 / 21:00

ביונסה הוציאה קליפ שצולם מתחת למים, וליידי גאגא הוציאה קליפ לשירה "Till It Happens to You", המתואר מנקודת מבטה של נאנסת, המבהירה שאי אפשר להבין או להסביר את התחושה עד שזה קורה. לייב בלוגינג תרבותי

שבת, 18:50 - צפו בקליפ החדש של ביונסה, שצולם בקרקעית האוקיינוס

קליפ חדש שצולם מתחת למים יצא לשיר "Runnin' (Lose It All)" שהפיק נוטי בוי (Naughty Boy), ושרים ביונסה וארו בנג'מין. בקליפ גבר ואשה נראים רצים, מסתובבים ורוקדים בניסיון נואש להתאחד בהרפתקאה בקרקעית האוקיינוס. הדואט הזה הוא שיר חדש ראשון של ביונסה מזה קרוב לשנה. נוטי בוי, כינויו של שהיד קהן, הוא מפיק, מוזיקאי ודי ג'יי בריטי, שעומד מאחורי להיטים כמו "לה לה לה" ששר סם סמית ו-"Lifted" ששרה אמלי סאנדה.

השיר כולל את המלים:

These four lonely walls have changed the way I feel
The way I feel
I'm standing still
And nothing else matters now, you are not here
So where are you?
I've been calling you
I'm missing you

צפו.

שישי, 21:00 – צפו בקליפ החדש של ליידי גאגא, היוצא נגד אונס והטרדות מיניות

ליידי גאגא שחררה קליפ חדש לשירה "Till It Happens to You". את השיר כתבה גאגא עם הבמאית התיעודית דיאן וורן, והוא מתואר מנקודת מבטה של נאנסת, המבהירה שאי אפשר להבין או להסביר את התחושה עד שזה קורה. הקליפ בויים על ידי קתרין הרדוויק ("דמדומים"). הבמאית וורן חתומה על הסרט "The Hunting Ground by Kirby Dirk", המתאר את תופעת האונס בקמפוסים ברחבי ארצות הברית ואת האופן שבו רשויות הקולג'ים מתמודדים עם תלונות על הטרדה מינית. ליידי גאגא עצמה סיפרה בעבר כי נאנסה כשהיתה נערה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully