וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הסופרת ג'קי קולינס מתה בגיל 77

20.9.2015 / 6:05

אחותה של כוכבת "שושלת" ג'ואן קולינס ומי ש-500 מיליון עותקים מספריה נמכרו ברחבי העולם, הלכה לעולמה בביתה שבלוס אנג'לס אחרי מאבק במחלת הסרטן. לייב בלוגינג תרבותי

14:07 - על מה כולם מצייצים בסתיו?

עונת הסתיו הטלוויזיונית יוצאת לדרך בימים אלה, וכיאה לבטטות ספה שמכבדות את עצמן גם גולשי טוויטר משוחחים בהתלהבות על הסדרות המתקרבת. ניתוח שנערך בטוויטר גילה כי שלא פחות מ-90 אחוז מהאזכורים ברשת מתייחסים לסדרות חוזרות.

בחמישייה הפותחת של הסדרות המדוברות נמצאים: "האנטומיה של גריי", "על טבעי", "המתים המהלכים", "יומני הערפד" ו"עד עצם היום הזה".

בתחום הסדרות החדשות מובילה העונה החדשה של "סיפור אימה אמריקאי" שתתרחש במלון, "תוכנית הלילה של סטיבן קולבר", "Scream Queen" של ריאן מרפי ברשת FOX, הספין אוף של "גיבורים" ב-NBC ו"סופריגרל" של CBS.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בצמרת הדיונים. "האנטומיה של גריי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:56 - שדה תירס במרילנד הופך לפורטרט של טיילור סוויפט

אלה ימים דלים ב"הבאזז ואיש השלג", החדשות התמעטו וכולם בחופש, אבל יש דברים שלא משתנים: טיילור סוויפט והיותה מלכת היקום למשל. איכר במרילנד החליט להוכיח זאת פעם נוספת כשעיבד את שדה התירס שלו כך שיציג את פניה של סוויפט באופן שגם אורחים מהחלל החיצון יוכלו לזהות. האיכר, ג'ף גרינווד, סיפר שהוא כמובן מעריץ נלהב של סוויפט, "בעיקר בביטחון בלהיות מי שאתה". ג'ף, אנחנו אוהבים אותך.

07:05 - הסופרת ג'קי קולינס הלכה לעולמה בגיל 77

הסופרת ג'קי קולינס, מחברת שורה של רבי מכר מצליחים ואחותה של כוכבות "שושלת" ג'ואן קולינס, הלכה לעולמה בגיל 77. קולינס מתה בביתה שבלוס אנג'לס לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

במהלך הקריירה של קולינס כסופרת, פרסמה למעלה מ-30 ספרים שנמכרו בכחצי מיליון עותקים ברחבי העולם. ספרה האחרון "The Stantangelos" יצא לחנויות הספרים בחודש יוני האחרון.

ספרה הראשון של קולינס "The World is Full of Married Men" פורסם ב-1968 והפך לסנסציה מיידית בגלל התיאורים המיניים המפורטים שנכללו בו. במרכזו עמד סיפור הרפתקאותיה המיניות של אישה נשואה ובעלת מועדון לילה. הניסיון לצנזר את הספר במדינות כמו אוסטרליה ודרום אפריקה רק העלה את הפופולריות שלו.

ספרים אחרים של קולינס כמו "Stud" עובדו לסרטי קולנוע מצליחים, שבחלקם שימשה גם ככותבת התסריט. ב"Stud" שיצא ב-1978 כיכבה אחותה של קולינס, ג'ואן, והוא נחשב להצלחה קופתית מרשימה. ספרים אחרים של קולינס עובדו למיני סדרות מצליחות כמו "נשות הוליווד" ב-1985 ו"Lucky" ב-1990.

קולינס הותירה אחריה שלוש בנות, שני אחים ושישה נכדים.

ג'קי קולינס. GettyImages
ג'קי קולינס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully