וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שריד על עירית לינור: "האשה שהמציאה את המרירות"

21.9.2015 / 17:35

ההתגוששות המילולית בין מנחי התוכנית "המילה האחרונה" נמשכת. לאחר שלינור טענה שלשריד "טמפרנט כמו של מתבגרת", הגיב שריד. האזינו

אילוסטרציה

מה עובר על מגישי התוכנית "המילה האחרונה" המשודרת בגלי צה"ל? בימים האחרונים מחליפים יוסי שריד ועירית לינור מהלומות מילוליות. תחילת ההתגוששות בטור שפרסם שריד ב"הארץ" בסוף השבוע האחרון בנושא שרת התרבות והספורט מירי רגב בו טען, בין היתר, כי רגב אינה מתאימה לתפקיד. לינור התייחסה לטור בתוכנית ששודרה אתמול (ראשון), התייחסה למשך כהונתו של שר החינוך ואמרה כי "יש לו טמפרנט כמו של מתבגרת".

בתוכנית ששודרה היום בהגשת שריד ומנחם הורוביץ ובהנחיית דניאל זילברשטיין, הגיב שריד: "עירית לינור נעלבה עד עומק נפשה מכך שלא הצעתי אותה לשרת התרבות והצעתי במקומה משוררת צעירה. האמת היא שלא חשבתי על עירית ולו חשבתי עליה לא הייתי שוקל את מועמדותה אני כבר מעדיף את מירי על פניה. כי פניה של עירית לעולם אינם מתגלים ואני לא סובל אנשים שמסתירים פנים. ועוד יותר, אני לא סובל אנשים שמתחזים", שריד התייחס לשינוי שחל בדעותיה הפוליטיות של לינור ואמר כי לינור שינתה את דעותיה "מתוך כדאיניקיות ומתוך חנופה". "היא עוד מדברת על מרירות?", הוסיף שריד, "האשה שהמציאה את המרירות של איזו דודה פולנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully