וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעה לאודישן עם חולצה פתוחה - והתקבלה לעבודה כמגישת חדשות

24.9.2015 / 9:18

סטודנטית בת 21 מאלבניה חשקה במשרת קריינית חדשות החוץ בתחנת טלוויזיה מקומית, והחליטה לעשות רושם שלא ישאיר מקום לספק. "זה עולם תחרותי", היא מסבירה, "מצאתי דרך להבטיח לעצמי ולתחנה הרבה עניין". כמה מקורי

צילום מסך

אומרים שכדי להצליח בחיים צריך לעשות דברים עם לב פתוח. אנחנו לא ממש זוכרים כרגע מי אמר את המשפט הזה אבל הוא בוודאות נאמר מתישהו. אנקי ברקאג', צעירה בת 21 מטירנה, בירת אלבניה, לקחה את מילות החכמה האלה ברצינות כשהגיעה לאודישן בחברת החדשות של תחנת Zjarr המקומית. למעשה הלב של אנקי היה כל כך פתוח עד שממש הייתם יכולים לראות אותו, כשהקריאה את החדשות במהלך המבחן בעודה לבושה בחולצה פתוחה כמעט לחלוטין.

נדלג על החלק שבו אנחנו מנסים למתוח אתכם באשר לתוצאות המבחן, מכיוון שהרי הן ברורות לכולנו. במקום זאת, נעבור ישירות לתגובת בכיר ברשת ששהה בחדר הבקרה במהלך האודישן של ברקאג'. "רובנו מסכימים שסגנון ההקראה שלה הוא קצת מוזר, אבל אנחנו עובדים על זה, ולמען האמת הפרט הזה ממש לא פוגע בנתוני הצפייה שלה". תוכנית החדשות מהעולם שבה מופיעה ברקאג' אכן זינקה בנתוני הרייטינג, בעיקר לאחר שסרטון האודישן שלה הפך ויראלי בקרב "שוחרי חדשות" בעולם.

חרטה? נקיפות מצפון? ובכן כנראה שתצטרכו לחפש את זה במקום אחר מכיוון שהמנחה הצעירה ממש לא מרגישה צורך להתנצל. "זה לא קל להיכנס לעולם הטלוויזיה אז היה ברור שאצטרך לעשות משהו אמיץ ולהציע משהו שונה", הסבירה ברקאג' שמשתייכת בימים אלה לפקולטה ליחסים בינלאומיים באוניברסיטת טירנה, בריאיון לתקשורת. "בדקתי קודם עם ההורים שלי וראיתי שהם תומכים בהחלטה שלי, משם לא היתה לי שום בעיה להמשיך. זה עולם תחרותי ופשוט מצאתי דרך להבטיח לעצמי ולתחנה שלי הרבה עניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully