וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מן אוף נורת' קאנטרי ונועה ארגוב שרים "אדוני השופט". האזינו

24.9.2015 / 12:09

הקלאסיקה הוותיקה "אדוני השופט" זוכה לעיבוד מחודש מבית מן אוף נורת' קאנטרי שאף מארחת את נועה ארגוב, נכדתו של סשה ארגוב. האזינו לביצוע כעת

אייל ברוך

לציון יום השנה ה-20 למותו של סשה ארגוב, מוציאה להקת מן אוף נורת' קאנטרי גרסת כיסוי כפולה לשירם של ארגוב וחיים חפר, שהתפרסם לראשונה בביצועה של להקת בצל ירוק. ההרכב מארח בשיר את נכדתו של ארגוב, נועה, ששומרת את הביצוע הפ'אנקי בתוך המשפחה ומעניקה לו "נגיעה ארגובית". בנוסף לביצוע בעברית, הקליט ההרכב ביצוע באנגלית, ששומר על הקריצה והשובבות החפרית האהובה. הביצוע הוא חלק מפרוייקט הרמיקסים והקאברים של ההרכב, "The South", שעתיד לראות אור בקרוב.

"האמת היא שרצינו לעשות שיר של אריק איינשטיין בשביל הפרויקט, אבל כשלמדנו שמציינים החודש את יום השנה ה-20 לסשה ארגוב, הבנו שראוי שזה יהיה שיר שלו. אז בחרנו שיר של שניהם... מכיוון שרצינו לשמור על אווירת בית המשפט, פנינו אל שירי ה-Judge האפרו-אמריקאיים, ששטפו את רחבות הריקודים בארה"ב לקראת סוף שנות ה-60, והשאלנו מהם את הביט הפ'אנקי. ובגלל שהיה חשוב לנו שקולו של ארגוב יהדהד בשיר, הזמנו את נכדתו וחברתנו (ומוזיקאית אדירה בזכות עצמה) להצטרף אלינו. לשמחתנו הרבה היא הסכימה", מספרים חברי הלהקה.

רגע לפני שהם טסים למסע הופעות בצרפת, תופיע הלהקה ביום שני הקרוב, 28 בספטמבר, במועדון רדיו EPGB בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully