וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוציא גרסאות כיסוי לשירי טיילור סוויפט וגנז אותן בעקבות חלום

24.9.2015 / 16:21

פאד'ר ג'ון מיסטי הקליט גרסאות כיסוי לשיריה של טיילור סוויפט אבל לאחר שלו ריד הופיע בחלומו, החליט לגנוז אותן. כן, זה הדבר הכי מטריד שתשמעו היום

אימג'בנק GettyImages

המוזיקאי ג' טילמן, פאד'ר ג'ון מיסטי בשבילכם, שיחרר לפני יומיים לסאונדקלאוד שלו שתי גרסאות כיסוי לשירים של טיילור סוויפט. די דומה למה שעשה ראיין אדמס, שממש השבוע שיחרר אלבום שכולו גרסאות כיסוי לאלבום "1989" של סוויפט.

אלא שבמקרה של פאד'ר ג'ון מיסטי, השירים נעלמו מסאונדקלאוד אחרי פחות מיום. אבל אל דאגה, התעלומה נפתרה כי ממש לאחר מכן הגיב טילמן בחשבון הפייסבוק שלו והסביר שאת ההוראות הוא קיבל בחלום מלו ריד.

האמן כתב כך: "בתוך הגוש ראיתי אלפי פרצופים מוכרים, בהם לו ריד על מסלול דוגמנות כבול לדוגמניות כבולות לתינוקות. לו אמר לי 'תמחק את השירים האלו, אל תזמן את המתים. אני לא השעשוע שלך".

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully