וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע החמידות: בארץ השעשועונים

24.9.2015 / 18:38

למה לעזאזל אנחנו ממציאים פורמטים חדשים לשעשועונים כל דקה וחצי, ולמה הם כל כך מופרכים? מופע החמידות של רחלי רוטנר מסכם שבוע. מסך

אוקיי, עכשיו זה משהו עם כספומטים. בקרוב יהיה משהו עם מעליות. וזה אחרי שכבר היו לנו כספת, משאבה, כלוב, מונית, וילונות, תיבות, מוח, בטוח ביטוח, 1 נגד 100 שתראו מי שואל את מי שואל אותך. האמריקאים הלוזרים ממשיכים כבר שנים עם השעשועונים הקלאסיים שלהם, אבל לא העם הנבחר! אנחנו נמצא כל חודשיים דרך חדשה ומסובכת לחלק כסף למנהלי לקוחות מבויישים מרעננה שיודעים כמה אטומים יש בפחמן! והפעם הם צריכים ללחוץ על פתור במקום למשוך בידית! אל תלכו לשום מקום!

איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר. רחלי רוטנר
איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר/רחלי רוטנר

וחתיכת שמיים

השבוע לפני שנתיים התחתנתי לראשונה בחיי. היה באירוע כל מה שצריך: דשא לח, אהוב רענן ומופע של אסף אשתר בפאה בלונדינית עושה חיקויים. לא חלמתי על יותר מזה, כי הייתי אז תמימה וטיפשה: מי ידע שאפשר לסגור פאקינג שמיים לכבוד אירוע? לשריין את כל יערות הכרמל כאזור קבלת פנים + עמדת מפיות? להכריז על האוויר, האדמה ואור השמש כאקססוריז בלעדיים של ההפקה? איזה ראש קטן הייתי. במקום לשכור את אסף אשתר שיפזז על במה מאולתרת, יכולתי לשכור את אסף אשתר שיפזז על מצדה. העולם הזה קטן מדי בשביל שיר הלפלפים.

אבל מאוחר מדי, ולא נותר אלא לצפות עם יתר המדינה בדיווחי הכלום של הפפארצי ולרפרש עוד תמונה של שיח שאי שם מאחוריו אפשר לראות קרסול של אחיין של שכן של אחד המוזמנים. כי ספק אם אי פעם היה לנו איבנט שהפער בין הנחשקו?ת שלו לבין הנראו?ת שלו כה עצום – זה מרגיש כמו מינימום נישואי פרינסס דיאנה, אבל כל מה שאנחנו יכולים לראות זה תמונות של מכוניות מתרחקות וזום אין מטושטש על אוהל. קיסרית הליבידו הישראלית ארגנה לנו אימפוטנציה מפוארת.

בלית ברירה, הנה התמונה היחידה שיש לנו מהחתונה של בר.

איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר. רחלי רוטנר
איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר/רחלי רוטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully