וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: שיר הנושא של "ספקטר" נחשף

25.9.2015 / 12:27

סם סמית' חשף את "Writing's on the Wall", שיר הנושא מתוך "ספקטר" וכוכב "מי הבוס" מגלה כי הוא נשא HIV. לייב בלוגינג תרבותי - גרסת הוויקאנד הארוך

יום ראשון, 9:24 - דני פינטאורו מ"מי הבוס" מגלה כי הוא נשא HIV

דני פינטאורו, שגילם ב"מי הבוס" את ג'ונתן באוור, חשף הלילה (ראשון) בריאיון לאופרה וינפרי במסגרת התוכנית "אופרה: היכן הם היום" כי הוא נשא HIV. "רציתי לספר לך את זה לפני הרבה זמן אבל לא הייתי מוכן. כעת אני מוכן. אני נשא HIV. אובחנתי לפני 12 שנים", גילה פינטאורו בתחילת הריאיון. "זה עניין גדול, את מבינה? זה לא משהו שאנשים מדברים עליו בימינו", אמר לוינפרי. פינטאורו סיפר כי צרך את הסם מתאמפטמין במטרה לגוון את חיי המין שלו והוסיף כי אינו זוכר את שם הגבר ממנו נדבק בנגיף ה-HIV.

פינטאורו נישא בשנה שעברה לבן זוגו. בשנת 1997 יצא מהארון בעידודה של השחקנית ג'ודית לייט, שגילמה ב"מי הבוס" את אמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וינפרי ופינטאורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום שבת, 16:45 - הסרט בכיכובה של הדס ירון ייצג את קנדה במאבק על האוסקר הזר

"פליקס ומאירה", סרטו החדש של הבמאי הצרפת-קנדי מקסים ז'ירו, בכיבובה של השחקנית הישראלית הדס ירון, נבחר לייצג את קנדה במסגרת קטגוריית הסרט הזר בטקס האוסקר הקרוב. הסרט, דובר צרפתית ויידיש, עוסק בסיפור אהבה בין שני בני זוג המתגוררים מרחק קצר זה מזה, אך מנהלים אורח חיים שונה לחלוטין.

ירון מגלמת בסרט את מאירה, אישה חרדת צעירה. השחקן הצרפתי מרטין דוברויי מגלם את פליקס, צעיר חילוני הנמצא באבל על מות אביו. השניים נפגשים במפתיע במאפייה מקומית בעיר מגוריהם, מונטריאול. סיפור אהבתם הייחודי יוצא מגבולות קנדה ולוקח אותם עד ונציה וברוקלין. ירון עצמה לא זרה לתפקידי חרדיות. ב-2012 גילמה בת של משפחה חרדית מבוססת בסרט עטור השבחים ב"למלא את החלל".

יש לציין כמובן שמדובר במועמד הנבחר על ידי קנדה בלבד ושבשלב זה אין כל ודאות שיעבור את הסינון של האקדמיה וייכנס לרשימה המצומצת של המועמדים לפרס האוסקר הזר.

יום שישי, 12:29 - נחשף "Writing's on the Wall"

זהו, ההמתנה הגיעה לסיומה. "Writing's on the Wall", שיר הנושא מתוך "ספקטר", הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד, נחשף בתחנות הרדיו בבריטניה. "אני כל כך שמח לדבר על זה. זה היה סוד גדול", סיפר סמית' בשיחה הבוקר (שישי) ב-"Radio 1" והוסיף שהחשאיות הלחיצה אותו. " לקח לי עשרים דקות לכתוב את השיר", גילה.

בתחילת החודש נודע כי סמית' ישיר את שיר הנושא לאחר שצייץ זאת בטוויטר. "ספקטר" צפוי להגיע לבתי הקולנוע ברחבי העולם בתחילת חודש נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully