וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וב טלוויזיוני ושירותים בתוך הבית: היום הראשון של טרבור נואה כמגיש "הדיילי שואו"

29.9.2015 / 9:25

המחליף של ג'ון סטיוארט ניסה למתן ציפיות בשבוע שעבר, אבל החדשות הטובות עבורו היא שתוכנית הבכורה שלו ששודרה הלילה (בין שני לשלישי) היתה מוצלחת מאוד

בשבוע שעבר הכריז טרבור נואה, המחליף של ג'ון סטיוארט על כס "הדיילי שואו", שתוכניות שבוע הפתיחה שלו בעצם מהוות מיני-סדרה בת ארבעה פרקים. זו הצהרה שמן הסתם נועדה להפחית קצת ממשקל הציפיות של תוכנית הבכורה, אבל גם כזו שלא באמת משנה דבר. עבור רבים הפתיחה היא זו שתהווה את ההיכרות הראשונית עם טרבור נואה, והיא זו שלפיה ישפטו אותו לשבט או לחסד.

החדשות הטובות עבור הקומיקאי הנוכרי היא שהחלק הראשון במיני-סדרה שלו, ששודר הלילה (בין שני לשלישי) היה מוצלח מאוד. התוכנית החלה עם הפתיח והמוזיקה המוכרים ולקול תשואות של קהל ערני ואוהד. "זה שלסוריאליסטי עבורי", הודה נואה בפתח תוכניתו. "כשגדלתי ברחובות המאובקים של דרום אפריקה, מעולם לא האמנתי שיהיו לי שני דברים: חדר שירותים בתוך הבית וג'וב בתור המנחה של 'הדיילי שואו'. עכשיו יש לי את שניהם. ואני חש די בנוח עם אחד מהם".

טרבור נואה וג'ון סטיוארט. GettyImages
הקודם והנוכחי. ג'ון סטיוארט וטרבור נואה/GettyImages

"עכשיו אני על הכיסא הזה ואני יכול להניח שזה מוזר לכם כמו שזה מוזר לי", המשיך נואה. "ג'ון סטיוארט היה יותר מאשר מנחה תוכנית לילית, הוא לעתים קרובות היה הקול שלנו, המפלט שלנו, ובמובנים רבים האבא הפוליטי שלנו. וזה מוזר, כי אבא עזב. ועכשיו התחושה היא שלמשפחה יש אבא חורג חדש, והוא שחור. מה שלא אידיאלי".

נואה הוסיף והעלה חששות וקושיות כדי לענות עליהן. מדוע "קומדי סנטרל" לא העבירה את מושכות התוכנית לאישה? לדבריו הרשת בהחלט הציעה למספר נשים אבל כולן דחו את ההצעה. ומדוע לא-אמריקאי מנחה את התוכנית? גם הפעם, הרשת הציעה אבל נתקלה בסירובים, וכך שוב הגיעה עבודה של אמריקאי אל ידיו של מהגר. משם עבר נואה להודות לג'ון סטיוארט על כך שבחר בו כמחליף. "תודה שהאמנת בי", אמר. "אני לא לגמרי בטוח מה מצאת בי, אבל אעבוד קשה מדי יום כדי למצוא את זה, ואגרום לך לא להיראות כמו הקשיש המטורף שהשאיר את הירושה שלו בידיים של איזה ילד אקראי מאפריקה". לסיכום דברי הפתיחה שלו הודה נואה לקהל בבית ובאולפן, על כך שהצטרפו "בעודנו ממשיכים את המלחמה בבולשיט".

עוד באותו נושא

את המהפכה שלו הוא עשה: ג'ון סטיוארט יכול לפרוש בלב שלם

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חן, חדות וקלילות מפתיעים. נואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משם עבר המנחה לעסוק בענייני היום, בראש ובראשונה האפיפיור, המבקר בארה"ב מאז השבוע שעבר ויוצר מהומה תקשורתית כאילו כוכב רוק הגיע אל היבשת. לאחר מכן עסק בהתפטרותו של יו"ר בית הנבחרים האמריקאי דווקא ימים ספורים לפני שנואה התחיל את תוכניתו ולמד לשם כך להגות את שמו, ג'ון ביינר. העובדה ששמו הפרטי זהה למנחה "הדיילי שואו" הפורש, הפכה כר מתבקש ונוח לאזכור הקשיים שנכונו למחליף של ג'ון. ביינר. הנושא הבא היה מציאת המים על מאדים, מה שביום מן הימים אולי יוביל לאפשרות ליישב אותו באנשים. "אנשים כמו מי?" שאל בלאות הכתב השחור רוי ווד ג'וניור. "כמוני וכמוך? אחיך לא יכול לתפוס מונית, נראה לך שנתפוס חללית? אנשים שחורים לא הולכים למאדים, טרבור!"

החלק הפחות נינוח של טרבור נואה במהלך התוכנית היה הריאיון בסופו. חוסר ניסיונו של המגיש הורגש לראשונה והפך אותו לנוקשה מאוד בתחילתו. למזלו האורח היה הקומיקאי קווין הארט, ששיחרר את האווירה והפגין בדיוק את אותן תכונות חסרות - קלילות, משמעות וצחוקים - שעזרו גם לנואה להשתחרר במהירות.

מלבד הנתח הזה, שמן הסתם ילך וישתכלל אצל המגיש החדש, זו הייתה תצוגת תכלית מעולה שהבהירה מדוע הבחירה בו היתה מוצדקת. טרבור נואה הוביל את התוכנית בחן, חדות וקלילות מפתיעים, ובעיקר - היה ממש מצחיק. חלק גדול מזה נבע כמובן מהכתיבה, אבל ההגשה שלו תרמה להן באופן ניכר. אמנם יידרש זמן רב עד שנואה יפגין את שיעור הקומה של ג'ון סטיוארט, שלא זאת בלבד שחולל מהפכה ב"הדיילי שואו" בפרט ובתוכניות הלילה בכלל, אלא גם יצר חממת כישרונות מדהימה; אולם לנוכח הרעננות של המחליף, ג'ון סטיוארט של השנים האחרונות נראה בדיעבד חבוט ותשוש, עד שברור מאי פעם מדוע בעצם פרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully