וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: טריילר כפול ל"תיקים באפלה"

29.9.2015 / 9:26

מאלדר וסקאלי חוזרים בשני טריילרים דנדשים ומבטיחים להתעמת, שוב, עם התעלומות הגדולות ביקום. בנוסף: ג'ימי קימל ומאט דיימון מאחים את היחסים, סמית'רס יוצא מהארון ב"משפחת סימפסון" ועוד חדשות במסגרת לייב בלוגינג תרבותי

17:17 - בנות "ברוד סיטי" יצלמו פרק בישראל

אלה הן החדשות הכי טובות ששמענו היום: אבי ואילנה מ"ברוד סיטי" מגיעות לצלם פרק בישראל. על פי דיווח של "הג'רוזלם פוסט", כוכבות הקומדיה הנפלאה של "קומדי סנטרל" יצלמו באוקטובר פרק בישראל כחלק מהעונה השלישית של הסדרה, שצפויה להגיע מתישהו בתחילת 2016. דמויותיהן יגיעו לכאן במסגרת טיול יהודי דמוי "תגלית", ועל פי דרישות הליהוק יסתובבו ברחבי הארץ יחד עם צעירים דוברי אנגלית נוספים. איפה נרשמים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי ואילנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:10 - צ'ובאקה קורא לכם

ובכן, מתקן נייר הטואלט שתפגשו בסרטון הבא נשמע כמו צ'ובאקה מ"מלחמת הכוכבים". זהו, זה כל מה שיש לנו לספר לכם על זה.

12:34 - ג'ימי קימל ומאט דיימון מנסים לשקם את היחסים הקשים ביניהם

זה כבר יותר מעשור שג'ימי קימל ומאט דיימון מתקוטטים במסגרת תוכנית הלילה של קימל. העניין הזה התחיל כאשר קימל עוד היה אלמוני יחסית, וצחק על עצמו כאשר מדי ערב סיים את תוכניתו בהתנצלות כלפי מאט דיימון, על כך שלא נשאר זמן עבורו בתוכנית. משם נולד השיר "אני מזיינת את מאט דיימון" שעשתה שרה סילברמן, אז זוגתו של קימל, יחד עם דיימון. מאוחר יותר קימל החזיר עם "אני מזיין את בן אפלק", ובהמשך הגיעה גם תוכנית שלמה שבמסגרתה דיימון השתלט והנחה את כולה בעוד קימל קשור על כיסא באולם.

מאז, כך מתברר, השניים ניסו להחזיר את היחסים ביניהם אל מקום נורמטיבי יותר. בתוכנית של קימל ששודרה אתמול (שני) בארה"ב, חשפו השניים שהלכו לטיפול זוגי מול המצלמות. הנה כל העניין לפניכם.

11:59 - סמית'רס ייצא מהארון בעונה החדשה של "משפחת סימפסון"

בריאיון של אל ז'אן, המפיק המנהל של "משפחת סימפסון", ל-"TV Land", סיפר שנושא המיניות של סמית'רס ייחשף במהלך העונה החדשה, ה-27, שהחלה השבוע, בקשת עלילתית שתתפרש על שני פרקים. "בספרינגפילד כרגע רוב האנשים יודעים שהוא גיי", אמר ז'אן, "אבל מן הסתם ברנז עדיין לא יודע. אנחנו מתעסקים עם זה במהלך שני פרקים".

בריאיון אחר של ז'אן, הפעם עם "הוליווד ריפורטר", אמר המפיק שהתוכנית כנראה תסתיים אחרי עונתה ה-30. "יש סיכוי סביר שלא נצטרך לעבור את כל המו"מ כדי להגיע ל-30", אמר. "לא אהיה בהלם אם נעצור ב-28, אבל ההימור שלי הוא על 30 לפחות. אבל אז צריך להחתים מחדש את הקאסט. אם אני מוכרח לבחור אחד, אגיד שככל הנראה הסדרה תסתיים אחרי העונה ה-30, אבל טעיתי בעבר. חשבתי שחמש עונות יהיו בסדר כשהגעתי לשם", הוא צחק.

אלון מאסק מתארח בסדרה משפחת סימפסון. יוטיוב, צילום מסך
סמית'רס וברנז/צילום מסך, יוטיוב

9:28 - האובססיה של מאלדר

רשת FOX השיקה אמש (שני) בשני חלקים טריילר ארוך של "תיקים באפלה". "בשנת 2002 החקירה שלנו הסתיימה אבל האובססיה שלי לא", נשמע קולו של פוקס מאלדר (דיוויד דוכובני) בתחילת הטריילר. בהמשך נראה מאלדר מגייס את שותפתו הוותיקה דיינה סקאלי (ג'יליאן אנדרסון).

העונה החדשה והמקוצרת (6 פרקים בלבד) של "תיקים באפלה" צפויה לעלות לשידור בינואר 2016. היא תשודר בישראל ב-yes.

צפו בשני חלקי הפרומו:

9:26 - קלייר דיינס הורסת לנו את ברלין

קלייר דיינס, בקרוב על המסכים בעונה חדשה של "הומלנד", התארחה בתוכניתה של אלן דג'נרס וסיפרה לה, בין היתר, על הברגהיין, המועדון בו מבקרים כל מיני אנשים שמתגוררים בתל אביב ומשתמשים בטוויטר.

דיינס סיפרה לדג'נרס ההמומה שבימי ראשון נוהגים לאכול במועדון הברלינאי גלידה ושישנן מסיבות פטיש בהן באי המועדון לובשים שחור ואף מתהלכים עירומים.

מדהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully