וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 65: תוכנית השידוכים שמציעה אהבה או שוברים למוסך

1.10.2015 / 7:00

פמלה אנדרסון מודה שלבני זוגה היה איבר מין גדול, לג'ניפר לופז יש קלטת סקס, מעריצי פוני קטן בצבא האמריקאי סובלים ותוכנית אירית חדשה מציעה טוויסט מעניין. חדשות הטראש של השבוע

גן סגור: "משפחת קרדשיאן" לא מתרגשת ממערכת החינוך

בזמן שהורי ישראל נאבקים למצוא סידור לילדים בחול המועד, משפחת קרדשיאן מוציאה את הילדים מהגן מיוזמתה. הצהובון "!OK" מדווח כי מייסון, בנם הבכור של סקוט דיסיק וקורטני קרדשיאן, אמור היה להתחיל השנה את לימודיו בגן חובה, אך הוריו החליטו שלא לרשום אותו, על מנת שיוכל לקחת חלק בצילומי העונה ה-11 של תוכנית הריאליטי המשפחתית. אחד מצירי העלילה המרכזיים בעונה צפוי לעסוק בפרידה המתוקשרת של דיסיק וקרדשיאן, בה למייסון הקטן, מן הסתם, תפקיד מרכזי. משמח לראות שלפחות על נושא אחד הם מסכימים.

האוטו שלי, היופי שלך: תוכנית שידוכים דורשת ממשתתפיה לבחור אחד בשני או בשוברים למוסך

האירים, כך למדנו השבוע, טובים לא רק באירוויזיון ובסיינט פטריק'ס דיי, אלא מתברר שגם בטלוויזיה הם לא פראיירים. או אולי דווקא כן? "Pioc do Ride" ("בחר את הטרמפ שלך", אבל אם מישהו מחליט להביא את התוכנית לארץ יהיה נחמד אם יבחרו בשם המקומי "זה הטרמפ שלי") הוא שעשועון היכרויות חדש בו נדרשות המתמודדות לבחור את את המועמד המועדף עליהן אך ורק על פי הרכב שבבעלותו. אם זה לא מופרך מספיק עבורכם, תשמחו לשמוע שיש גם טוויסט: המתמודד הנבחר הוא זה שמקבל את המילה האחרונה, ועליו לבחור בין דייט עם זו שבחרה בו, לבין שובר לטיפול במוסך. קשה לומר שהופתענו כשגבר שנבחר על סמך המכונית שלו, החליט להעיף את הבחורה לטובת טיפול עשרת אלפים. אירים, עדיף שתתרכזו ברוגבי או משהו.

לא קובע: פמלה אנדרסון חושפת פרט מפתיע על בני הזוג שלה

קשה להאמין שיש עוד דברים שאנחנו לא יודעים על פמלה אנדרסון, אבל חייבים לתת לה קרדיט על היכולת שלה לנסות ולהפתיע כל פעם מחדש. בריאיון לאנדי כהן בתוכנית "מה שקורה בשידור חי" סיפרה אנדרסון שמעולם לא צפתה בקלטת הסקס המפורסמת שלה ושל טומי לי, אותה קלטת שהפכה את קלטות הסקס לתופעה בידורית ולא רק משפטית. בניגוד לפעילים אחרים בתחום, אנדרסון גם לא ראתה רווחים מהקלטת, מכיוון והיא נגנבה ממנה והופצה בניגוד לרצונה או ידיעתה. על המאבק המשפטי היא ויתרה די מהר, מאחר שידעה כי זה לא מה שיעצור את תפוצת הסרט, אך היקום גמל לה בדרך אחרת: מזל לא רע בכלל בכל הקשור לאיברי המין של הפרטנרים שלה. כשנשאלה על ידי אחת הצופות מהבית אם איברו של טומי לי הוא הגדול ביותר בו נתקלה, השיבה בבטחון "לא. כנראה היתה לי קארמה טובה", והוסיפה, "מעולם לא ראיתי זין קטן". הו, פמלה.

סוגה עילית: בעלה הראשון של ג'ניפר לופז מאיים לשחרר קלטת סקס

למרבה הצער, עדיין לא נגמר העיסוק שלנו בקלטות סקס. אוחאני נואה היה נשוי לג'ניפר לופז למשך שנה שלמה בניינטיז, במהלכה הספיק לצבור שעות של חומרים מצולמים. לא מדובר בקלטת סקס קונבנציונלית, אלא ביצירה דוקומנטרית מורכבת הכוללת צילומים מירח הדבש של הזוג לצד שיחות טלפון בהן מתווכחת לופז עם אמה ומאיימת להפסיק להזרים אליה כספים. חומרים לוהטים, אם כן.

הצהובון "In Touch" מדווח השבוע שלאחר שש שנים של מאבק משפטי, משכה לופז את עתירתה מסיבות לא ברורות, וכעת זה רק עניין של זמן עד שהחומרים המצולמים יראו אור. אם לופז לא תצליח ברגע האחרון להשיג צו מניעה, ננסה להתנחם באיזון הקוסמי של היקום ולקוות שנואה ושותפיו העסקיים מסתפקים בדבר הזה שפמלה אנדרסון אף פעם לא ראתה.

ג'ניפר לופז מופיעה עם מיטב להיטיה בתוכנית אלן של אלן דג'נרס. אתר רשמי
היוש/אתר רשמי

חוטיני עצבני: הראפר סיסקו תובע תמלוגים על להיטו "The Thong Song"

עוד אחד שלא ראה מספיק כסף מעבודה קשה הוא הראפר סיסקו, הזכור לשמצה הודות ללהיט "Thong Song". אך בעוד אנחנו משלמים מחיר כבד על נוכחותו של השיר המחריד הזה בחיינו כבר עשור וחצי, סיסקו טוען שנגזלו ממנו תמלוגים בשווי מאות אלפי דולרים. בתביעה שהגיש השבוע נגד חברת גביית התמלוגים שלו, טוען סיסקו שהתמלוגים אכן נגבו, אך 600,000 דולר מתוכם לא מצאו את דרכם אליו. אז הוא תובע 3 מיליון בפיצויים, כי מה כבר יש לו להפסיד. אנחנו, כרגיל, המפסידים האמיתיים, כי נסו עכשיו להוציא את השיר הזה מהראש שלכם.

צרות בצרורות: בת זוגה לשעבר של רוזי אודונל ניסתה להתאבד

תקופה לא פשוטה עוברת על רוזי אודונל. בתה המאומצת, צ'לסי, הוכרזה כנעדרת באוגוסט האחרון ונמצאה בביתו של סוחר סמים אשר הכירה בטינדר. בהמשך, עת מלאו לה 18, החליטה צ'לסי לעזוב את ביתה של אודונל ולעבור לגור עם אמה הביולוגית. כל זה קרה חודשים ספורים לאחר גירושיה ממישל ראונדס, בתום מאבק משפטי מלוכלך ורווי השמצות הדדיות. כעת מדווח אתר "RadarOnline" כי ראונדס אושפזה בבית חולים לאחר שניסתה, לכאורה, לשים קץ לחייה. לאחרונה פורסם כי חברתה החדשה של אודונל, השחקנית טייטום אוניל, עברה לגור עמה, אך לא ברור עדיין אם יש קשר בין המקרים.

רוזי אודונל מתוך "own". Frederick M. Brown, GettyImages
לא נעים. רוזי אודונל/GettyImages, Frederick M. Brown

פוני זה אח: לא כדאי להיות מעריץ של "הפוני הקטן שלי" בצבא האמריקאי

תופעת ההערצה ל"הפוני הקטן שלי" כבר מזמן חוצה גילאים, מגדרים ותרבויות, אך עדיין יש כאלו שזה מוזר להם. למשל אנשי תוכנית הטלוויזיה הבריטית "העולם המוזר", שביקשו להתחקות אחר הב?רונים, מעריצי התכנית הבוגרים ושלחו כתבת לכנס "ברוניקון 2015" בבולטימור. שם היא פגשה בחיילים בצבא ארצות הברית, ברונים גאים, ושאלה אותם מה לדעתם קשה יותר עבור חייל — לצאת מהארון בתור הומוסקסואל, או בתור ברוני. "אני אומר ברוני", השיב לה אחד מהם, המשרת בתפקיד סמל אימונים. "אך ורק בגלל שכיום בצבא האמריקאי ישנם חוקים נגד אפלייה כלפי הומוסקסואלים. לא יעיפו אף אחד מהצבא אם הוא יעשה צחוק מברוני". עשו חברו?ת, לא מלחמה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully