וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: כך נקלעו כריס אוונס והיילי אטוול להצעת נישואין

30.9.2015 / 11:43

השניים, המגלמים את קפטן אמריקה והסוכנת קרטר בסרטי "מארוול", הצטלמו המומים יחד עם מישהי שזכתה להצעת נישואין. בנוסף מאט דיימון משחזר את כל תפקידו הקולנועיים בפחות משמונה דקות, אבי ואילנה אוכלות ועוד חדשות בבלוג התרבות המתעדכן

15:46 - כך נראה פורנו: צפו בטריילר ל"אהבה" של גספר נואה

"אהבה" של גספר נואה זוכה לטריילר ארוך. כזכור, סרטו השערורייתי של נואה עמד במרכז סערה בצרפת לאחר שבית משפט בפריז קבע כי רק בני 18 ומעלה יוכלו לצפות בסרט שמציג אברי מין גבריים, עינוגים ידניים ושלישיות בצורה ויזואלית שלא נצפתה עד כה בקולנוע.

כעת מגזין "vice" משיק את הטריילר האמריקאי לסרט שנרכש להפצה בישראל אולם תאריך עלייתו לאקרנים עדיין לא ידוע. צפו בטריילר:

12:18 - שיחת רשת של אבי ואילנה עולה על שרטון

עד שהעונה החדשה של "ברוד סיטי" תגיע (בפברואר 2016 בארה"ב!) משחררות אבי ואילנה קטעים קצרים מדי שבוע. הפעם השתיים אוכלות מול המחשב, אבל הכל נעשה מתוח כאשר אבי מקדימה קנה לוושט. צפו.

11:55 - מאט דיימון משחזר את כל תפקידיו הקולנועיים במהירות בעזרת ג'יימס קורדן

מאט דיימון התארח אתמול (שלישי) בתוכנית הלילה של ג'יימס קורדן, והשניים שיחזרו את כל תפקידיו של מאט דיימון בקולנוע לאורך הקריירה, וכל זאת תוך פחות משמונה דקות. צפו.

11:43- מעריץ הציע נישואין לחברתו בזמן שהצטלמה עם כריס אוונס והיילי אטוול

מעריצה בשם קלסי ג'נקינס העלתה לטוויטר תמונה מרגע הצעת הנישואין שלה בקומיק קון ביוטה, ארה"ב. עד כאן עניין שניתן להיתקל בו לעתים תכופות ברשתות החברתיות, אלא שבמקרה שלה הצעת הנישואין אירעה בדיוק כאשר ג'נקינס הצטלמה עם כריס אוונס והיילי אטוול, המגלמים את הנאהבים קפטן אמריקה והסוכנת קרטר בסרטי "מארוול". כך שהתמונה לוכדת לא רק את ההפתעה של ג'נקינס עצמה לנוכח ההצעה, אלא גם את ההלם של אוונס וקרטר.

"היילי אטוול, כריס אונס, תודה רבה שהייתם שם", כתבה המעריצה. "זה היה כזה הלם! שניכם אדירים!". ג'נקינס אף הוסיפה ופירטה את תגובותיהם של צמד הכוכבים לנוכח ההפתעה - כריס אוונס אמר, "זה אמיתי? זה באמת קורה עכשיו?".

אטוול התרשמה מאוד מהמחווה וצייצה על כך בעצמה: "היום בקומיק קון באמצע צילומי תמונות עם כריס ואיתי, גבר ירד על ברכו והציע נישואין עם טבעת לחברה שלו. זה היה אחד מהרגעים המרגשים והיפים שהייתי עדה להם. מזל טוב לשניכם, מי יתן ויהיה לכם עתיד מבורך xx".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully