וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר ה-36 ננעל; "יאבל'ק" ההצגה הטובה

1.10.2015 / 23:42

פרס הצגת השנה בפסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר ה-36 הוענק ל"יאבל'ק". איתי דורון זכה בפרס הבימוי על עבודתו בהצגה "M.C קוריולנוס"

יאבלק. צילום: יוהן שגב,
ההצגה הטובה ביותר/צילום: יוהן שגב

מעל 120 אלף איש הגיעו לפסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר ה-36. הערב (חמישי) ננעל הפסטיבל וחבר השופטים (יו"ר חבר השופטים דני הורוביץ, פרופסור מיכל גוברין, אגי משעול, אורי וידיסלבסקי ושלום שמואלוב) הכריז על הזוכים.

פרס ההצגה הטובה ביותר (בסך 10,000 שקלים חדשים)הוענק להצגה "יאבל'ק". מנימוקי השופטים: "על התובנה המופלאה שמחברת אותנו לשורש השורשים של הפחד, שאומר לנו 'אתה פה כבר הרבה דורות ויש לך עבודה ידידי לעשות...', על השפה הבימתית המיוחדת העוברת מטכניקה אחת לשנייה, על מסירות אין קץ של להקה הנותנת הופעה בלתי נשכחת, על השאיפה לשלמות שאנו מקווים שיום אחד תגיע, על כל אלה ועוד, מוענק פרס ההצגה הטובה ביותר בפסטיבל עכו 2015 להצגה".

פרס הבימוי הוענק לאיתי דורון על עבודתו בהצגה "M.C קוריולנוס", פרס השחקן הטוב ביותר לתפקיד ראשי הוענק לרונן יפרח על עבודתו בהצגה "M.C קוריולנוס", פרס השחקנית הטובה ביותר לתפקיד ראשי הוענק למיכל רובין על עבודתה בהצגה "M.C קוריולנוס", פרס עבודת האנסמבל הוענק לצוות ההצגה "כל הכבוד", פרס השחקנית הטובה ביותר לתפקיד משנה הוענק לנור פיבק על עבודתה בהצגה "פרלשטיין", פרס השחקן הטוב ביותר לתפקיד משנה הוענק לגיא זך על עבודתו בהצגה "כל הכבוד".

עוד זכו: פרס הפרפורמר הוענק לנטלי צוקרמן על עבודתה בהצגה "Practice makes perfect", פרס כוריאוגרפיה הוענק לאביגיל רובין ויואב ברתל על עבודתם בהצגה "יאבל'ק", פרס התפאורה/ עיצוב החלל הוענק למאור צבר על עבודתו בהצגה "יאבל'ק", פרס שפה בימתית ייחודית הוענק להצגה "על כל צרה שלא תבוא", פרס כתיבה בימתית הוענק להצגה "כל הכבוד", פרס מוזיקה מקורית הוענק לנדב ויקינסקי על עבודתו בהצגה "בית מטבחים 5", פרס עבודת הווידאו הוענק לאופיר בן שמעון על עבודתו בהצגה "זה כל הזמן בורח לי", פרס עיצוב הפסקול הוענק לגיל לביא על עבודתו בהצגה "על כל צרה שלא תבוא", פרס התאורה הטובה ביותר הוענק ליואב בראל על עבודתו בהצגה "על כל צרה שלא תבוא".

פסטיבל עכו 2015 מופק ומנוהל על ידי עיריית עכו, כאשר על ניהולו האמנותי ניצח גיל אלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully