וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר ווטרס לבון ג'ובי: "אתה עומד כתף אל כתף עם המתנחל ששרף את התינוק"

2.10.2015 / 19:17

רוג'ר ווטרס תוקף בחריפות את חברי להקת בון ג'ובי, שנחתו היום בארץ לקראת הופעתם במוצ"ש בפארק הירקון. "לא אבזבז זמן על תיאור ההקבלה בין האפרטהייד בדרום אפריקה לדיכוי הישראלי כלפי הפלסטינים", כתב

רוג'ר ווטרס וג'ון בון ג'ובי. GettyImages
"לא אבזבז זמן על תיאור ההקבלה לאפרטהייד בדרום אפריקה". רוג'ר ווטרס וג'ון בון ג'ובי/GettyImages

רוג'ר ווטרס לא מחמיץ אף הופעה בישראל. הפעם הוא תוקף במלים חריפות את חברי להקת הרוק בון ג'ובי בעקבות הופעתם הראשונה בישראל, וכתב להם היום: "אתם עומדים כתף אל כתף עם המתנחל ששרף את התינוק". חברי להקת בון ג'ובי נחתו היום (שישי) בארץ, לכאן הגיעו בטיסה פרטית מדובאי עם עצירת ביניים בירדן, לקראת הופעתה שתתקיים במוצאי שבת בפארק הירקון בתל אביב.

במכתב פתוח שהפנה ווטרס לג'ון בון ג'ובי, סולן הלהקה, לדיוויד בריאן הקלידן שלה ולטיקו טורס המתופף שלה, כתב: "לעתים קרובות בעבר, כתבתי מכתבים מפורטים ולעתים אף משכנעים לעמיתים בתעשיית המוזיקה, כדי לעודד אותם לא לעזור למדיניות האפרטהייד של ממשלת ישראל על ידי הופעה בישראל. לאחר שקראתי את דבריו של ג'ון בידיעות אחרונות בשבוע שעבר לא אבזבז זמן על תיאור ההקבלה לאפרטהייד בדרום אפריקה והעמדה המוסרית שכל כך הרבה אמנים נקטו בה אז ואלפים נוקטים בה עכשיו מול עשרות שנים בהם של הדיכוי הישראלי כלפי הפלסטינים".

"אז הפור נפל", מוסף ווטרס, "אתם נחושים להמשיך עם ההופעה שלכם בתל אביב ב-2 באוקטובר. אתם נוקטים בעמדה שלכם. אתם עומדים כתף אל כתף עם המתנחל ששרף את התינוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully