וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: גל גדות בסצנה לוהטת

6.10.2015 / 7:25

גל גדות מככבת, בערך, בסרט "Triple 9" והטריילר מבטיח לצופיו סצנה חמה בכיכובה ובכיכוב חזיית תחרה שחורה. לייב בלוגינג תרבותי

20:48 - השחקנית אייר וולפה הלכה לעולמה בגיל 52

השחקנית והזמרת אייר וולפה מתה היום (שלישי) בגיל 52. וולפה שנולדה בקיבוץ יזרעאל, הלכה לעולמה בעקבות סיבוכי מחלת הסרטן. היא תובא למנוחות מחר בקיבוץ בו גדלה.

וולפה, חברת אנסבל "עיתים"בירושלים, כיכבה בשלל הצגות, מופעי תיאטרון ומחול. בין היתר ב"רומיאו ויוליה", "הדיבוק" ו"ויסעו. ויחנו". ההצגה האחרונה בה כיכבה היתה "פנים אחרות" על פי סיפורו של ש"י עגנון.

20:04 - הווארד סטרן תוקף בחריפות את רוג'ר ווטרס

לא רק לנו נמאס מהניג'וסים החוזרים ונשנים של רוג'ר ווטרס בפני כל אמן שעומד להגיע לישראל, נראה שגם בארה"ב יש מי ששמעו כבר מספיק מהטפות המוסר של סולן פינק פלויד. "רוג'ר ווטרס צריך לשתוק", קבע הווארד סטרן בתוכנית הרדיו שלו, ששודרה היום.

"מה יש לרוג'ר ווטרס עם היהודים?", שאל סטרן, "למה הוא בכלל מתגורר בארה"ב, מדינה שהוקמה על ידי אנשים לבנים שהגיעו לכאן והשמידו את האוכלוסיה המקומית? איך הוא חי עם זה? למה הוא לא עוזב?"

סטרן המשיך במונולוג שלו כשהוא מכנה את ווטרס "גאון" בסרקזם. "יש כל כך הרבה מדינות ערביות וכל כך הרבה אדמה מסביב לישראל. אם תזרוק סיכה לתוך בריכה, זה גודלה של ישראל. דמיין לעצמך מדבר בלי אוצרות טבע, בלי מים, בלי נפט. זה היה המקום שאף אחד לא רצה. אז הם חשבו: איפה נמצא המקום היחיד שאליו נוכל לדחוף יהודים ואף אחד לא ייפגע? אף אחד לא גר שם קודם, למרות הבולשיט. הפלסטינים הם ערבים שיכולים לגור במצרים, בסעודיה, אבל נחשו מה? המדינות האלו לא רוצות אותם גם. הם רוצים לגור בישראל".

"לאן אתה רוצה שהיהודים ילכו, רוגר?", שואל סטרן, "אתה רוצה שיחזרו למחנות הריכוז? מה אתה רוצה אידיוט?". האזינו למונלוג המלא

16:20 - הבקסטריט בויז כובשת את "רוקדים עם כוכבים"

ניק קרטר, שמשתבח עם השנים כמו יין טוב, ביצע השבוע בעונה ה-21 של "רוקדים עם כוכבים" את הריקוד הזכור מהקליפ "Everybody (Backstreet's Back)".

התמה של הערב היתה "השנה הזכורה מכולן" וקרטר בחר את שנת 1992, השנה בה הכיר את חבריו לבקסטריט בויז. אייג'יי מקלין אפילו נכח בקהל בזמן ההופעה.

קרטר, אגב, עדיין לא הודח מהתוכנית.

16:13 - טריילר חדש ל"הדינוזאור הטוב"

אם הטיזרים הראשונים לקראת הסרט החדש של פיקסאר התרכזו בעיקר בבדיחות, הטריילרים המלאים החדשים של השבוע החולף לוחצים חזק על כפתור הרגש. גיבור הסרט הוא ארלו, דינוזאור שמאבד את את משפחתו בסופה, ומטפח חברות אמיצה עם בן אנוש קטן ונחוש. האם השניים יצליחו לשרוד את התלאות והסכנות בדרך ולשוב הביתה בשלום? הסרט ייצא לאקרנים ב-25 בנובמבר.

14:10 - מה יעלה בגורלם של פרסי משרד התרבות בתחום האמנות?

בחודש האחרון התעוררו תהיות בקרב קהילת האמנים הפלסטיים בנוגע לפרסים המוענקים בתחומם כל שנה מטעם משרד התרבות: פרס שרת התרבות והספורט לאמנות פלסטית, פרס עידוד היצירה, פרס העיצוב ופרס האמן הצעיר.

עד עתה היה נהוג שמשרד התרבות מפיץ קול קורא מטעמו ובו הוא מזמין אמנים ואמניות להגיש את מועמדותם. משנסתיים חודש ספטמבר ועדיין לא הופצה הקריאה פנה לאיגוד האמנים אשר פנה ליו"ר המדור לאמנות פלסטית במנהל התרבות, ג'ודי אברמוביץ' מוקדם יותר בשבוע שעבר.

"לאורך שנת 2015 לא התכנסה וועדה מטעם המדור לאמנות פלסטית, לא נשלח קול קורא לאמנים צעירים, לאמנים בוגרים, פרס השרה" טוענים באיגוד האמנים אשר פנה במכתב לאברמוביץ' שממנו נשלחו עותקים גם לשרת התרבות והספורט למנכ"ל משרד התרבות, יוסי שרעבי, וכן למנהלת תחום האמנות הפלסטית מריה יריב ולד"ר חיים פרלוק יו"ר המועצה הישראלית לתרבות ואמנות, בבקשה להבהרה בנוגע להיעדר ההודעה על פרסים לשנת 2015 בקטגוריות: פרס מפעל חיים בתחום האמנות הפלסטית,

"יצוין, כי לא מדובר בתוספת תקציב, אלא בניצול תקציב קיים המיועד לכך במשרד". כותבים באיגוד וטוענים שלהם נודע כי העיכוב בתהליכי הענקת הפרסים נובע מכשלים בירוקרטים וחילופי תפקידים שאירעו במהלך שנת 2015 בהם התפטרותה של שרת התרבות היוצאת, לימור לבנת, כניסתה לתפקיד של שרה חדשה, הגברת מירי רגב, לאחר הבחירות לכנסת, וחילופי מנכ"לים במשרד. כעת טוענת אברמוביץ' שהעיכוב חל "כתוצאה משינוי בתקנון הפרסים למינהם של משרד התרבות בתחום האמנות הפלסטית המדור לאמנות פלסטית אינו משמש יותר כועד נאמנים ואינו אחראי יותר להליך הקשור בחלוקתם".

11:33 - "החבובות" מגיעות לישראל

חברת HOT הודיעה היום על רכישתה של "החבובות", הקומדיה החדשה והמדוברת של רשת abc. הסדרה מתמקדת באחורי הקלעים של התוכנית המצליחה ובמערכת היחסים של הכוכבים בינם לבין עצמם. במסורת "רוק 30" כוללת הסדרה שורה של הופעות אורח, בין היתר יופיעו בפרקים הראשונים: ג'ניפר לורנס, אליזבת בנקס וריס ווית'רספון. הסדרה תעלה לשידור בישראל בחודש נובמבר.

10:57 - האם צפייה בטלוויזיה יכולה להפוך אתכם לאנשים טובים יותר? המדע אומר שכן

התפריט הטלוויזיוני שלכם מורכב מדרמות איכותיות? מחקר חדש קובע שאתם עם אינטליגנציה רגשית מפותחת יותר מהממוצע. למעשה, ההעדפות הטלוויזיוניות שלכם הופכות אתכם באופן מעשי לאנשים אמפתיים וטובים יותר.

המחקר, שהתפרסם בשבוע שעבר במגזין " Psychology of Aesthetics, Creativity and the Arts" קובע כי אנשים שהעדיפו לצפות בסדרות כמו "מד מן" או "הבית הלבן" הצליחו להשיג תוצאות טובות יותר במבחן פסיכולוגי הבוחן אינטלגינציה רגשית, שנעשה להם מיד לאחר הצפייה. זאת בהשוואה לצופים שהעדיפו לבחור בסדרות טבע. תוצאות דומות חזרו גם בקרב צופים שבחרו לצפות ב"האישה הטובה".

במהלך המבחן הוצגו לנבחנים 36 זוגות עיניים והיה עליהם לזהות איזה רגש הן מבטאות. צופים שבחרו בדרמות שעוסקות בבני אדם, יחסים ורגשות הציגו יכולת טובה יותר לקרוא את שפת הגוף והרגשות שמביעים אחרים. המסקנה הזו זהה למחקר דומה שנערך ב-2013 ובחן אנשים שקוראים ספרות בדיונית מול ספרות המבוססת על מקרים אמיתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תודה דון ומייגן, בזכותכם אנחנו אנשים טובים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:45 - זה מה שקורה כשנותנים לג'יפר לורנס לעשות סרט קצר

ג'ניפר לורנס חופשיה סוף סוף מהמחויבויות של "משחקי הרעב", ועכשיו יש לה זמן פנוי לעבור אל הצד השני של המצלמות ולהציג לנו משהו מהחזון הקולנועי שלה. את יום ראשון היא העבירה בבילוי עם כריס פראט, עזיז אנסרי וקים קראמלה, ומשם יצא הדבר הנפלא הבא. הם קוראים לזה "סרט קצר".

לורנס, אגב, תככב לצדו של פראט בסרט המד"ב "Passengers" בדצמבר הבא. הסרט בבימויו של מרטין טילדום ("התיאוריה של הכל") כבר מעורר הרבה מאוד עניין בהוליווד. קים קראמלה כותבת ביחד עם לורנס ואיימי שומר קומדיה חדשה, בה צפויות השתיים לככב. בגלל זה היא צריכה לקום מוקדם, או שיקרו לה דברים מהסוג הזה.

10:33 - טריילר מלא ראשון ל"Vinyl" של HBO

זאת עומדת להיות אחת הסדרות המדוברות ביותר של השנה הבאה, ועכשיו HBO מעניקה מבט מורחב מעט יותר על דרמת הרוקנרול היוקרתית מבית היוצר של טרנס ווינטר ("הסופרנוס", "אימפריית הטיילת") ומיק ג'אגר. מרטין סקורסזה ביים את פרק הפיילוט של הסדרה.

"Vinyl" מתרחשת בניו יורק של שלהי שנות ה-70, בעיקר בסצנת הרוק על כוכביה, הכסף הגדול, סגנון החיים האקסצנטרי והסמים. במוקד הסיפור עומדת דמותו של ריצ'י פינסטרה (בובי קנאבלי) מנהל מוזיקלי שעושה ניסיון אחרון בהחלט לשקם את החברה הכושלת שלו לאחר שורה של הימורים לא מוצלחים.

הסדרה תעלה לשידור במהלך 2016.

10:30 - היפים והמשקשקים: אופרת הסבון של טיילור סוויפט

טיילור סוויפט היא הרבה יותר מכותבת או זמרת, הטקסטים שלה הפכו כבר מזמן לחלק מהחיים של כולנו. זה רק הגיוני שמישהו ייקח את כל חכמת החיים הזאת ויהפוך אותה לאופרת סבון איכותית. ג'יימס קורדן הרים את הכפפה ויצר את הדבר המקסים הזה עם ג'וליאן מור וג'ון סטיימוס. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו ממש מרגישים עכשיו בני 22.

10:17 - כוכבי דיסני משתלטים על הטריילר ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"

ואם כבר טריילרים חמודים, תראו את הדבר המקסים הזה. גולש בשם PistolShimps יצר מאש-אפ שמשלב כמה וכמה מהגיבורים המצויירים של דיסני בתוך הטריילר של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". התוצאה כל כך חמודה שעכשיו אנחנו רוצים לראות את שניהם.

10:01 - חיכיתם והנה זה בא: הטריילר ל"מלתעות 19"

"בחזרה לעתיד 2" ניבא בין שלל החזיונות העתידיים שלו גם את "מלתעות 19" (בבימויו של מקס שפילברג). מאז חלפו 30 שנה ורק ארבעה סרטי "מלתעות" בלבד הגיעו לקולנוע, אבל זה לא מפריע לחגיגות 30 השנים לסרט שנערכות בחודשים האחרונים.

אולפני יוניברסל שחררו בסוף השבוע האחרון טריילר משעשע לקראת הסרט הדמיוני. לא תאמינו מה עבר על הכריש האהוב עליכם בשנים האחרונות.

07:25 - גל גדות מתפשטת בטריילר חדש

אחרי שקדי המרק, עוד ייצוא ישראלי מוצלח: גל גדות מפציעה לרגע, אבל באמת לרגע, בטריילר לסרט "Triple 9" ומבטיחה למעריציה בארץ עתיד ורוד.

"Triple 9" הוא מותחן חדש מבית הבמאי ג'ון הילקוסט שעוסק בפושעים ובשוטרים מושחתים. לצדה של גדות מככבים קייסי אפלק, וודי הרלסון, ארון פול, נורמן רידוס וקייט ווינסלט, שאגב חגגה אתמול (שני) את יום הולדתה הארבעים.

גולשים חדי עין ישמחו להבחין בחזייתה של גדות ב-1:55 וגולשים בעלי זכרון טוב ישמחו להצביע על כך שגדות מככבת לצדם של שני אחים לבית אפלק בשני סרטים שונים בשנה אחת.

מדהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully