וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשלי ורותם מחדשות את הילה רוח

6.10.2015 / 15:02

וואלה! תרבות מציג את InDcover, פרויקט הקאברים של אינדינגב ו-BPM, שבמסגרתו חמישה הרכבים המופיעים בפסטיבל מבצעים גרסאות כיסוי מפתיעות לשירים של אמנים אחרים המופיעים בפסטיבל. ראשונות שלי ורותם, המחדשות את "דגים" של הילה רוח. צפו בביצוע

צילום ועריכה: דייב שחר סאונד: ברק טימיאנקר

לקראת פסטיבל אינדינגב הקרוב - אירוע המוזיקה העצמאית הגדול בארץ שיכלול מעל 80 הופעות בשלושה ימים ושני לילות על ארבע במות, ויתקיים ב-15-17 באוקטובר במצפה גבולות. וואלה! תרבות מציג את InDcover, פרויקט הקאברים של אינדינגב ו-BPM בחסות רשת חלילית, שבמסגרתו חמישה הרכבים המופיעים בפסטיבל מבצעים גרסאות כיסוי מפתיעות לשירים של אמנים אחרים המופיעים בפסטיבל.

את הסיפתח מספקות הצמד הנשי שלי ורותם (SandR). השתיים יוצרות מוזיקה המתאפיינת במילים עמוקות שנישאות על מנגינות חלומיות, ועטופות בעיבודים אלקטרו-אקוסטיים מהפנטים. הכל משתלב לחוויה מוזיקלית מרתקת, כשלרשותן בסך הכל גיטרה, קלידים, שני קולות ו-19 שנים של ניסיון חיים.

השתיים הספיקו לעבוד עם נעם רותם, רם אוריון ואליוט. באוגוסט 2013 ראה אור האי.פי הראשון שלהן, "Between Shores", בהפקתה המוזיקלית של תום דרום (אפרת גוש, אסף אבידן, תומר יוסף ועוד) ובנובמבר 2014 הוציאו את הסינגל "Eternal Loop of Lies", שזכה גם הוא לתשומת לב רבה והשמעות בתחנות הרדיו בארץ (גלגלצ, 88FM ועוד).

הפרויקט - בשיתוף מכללת ​BPM, המכללה המובילה בישראל ללימודי הפקה, מוזיקה וסאונד ונחשבת לאחד מהמוסדות המובילים בעולם בתחומה - צולם במכללה כשעל ההקלטה אחראים הסטודנטים.

קרדיטים לקליפ

צילום ועריכה: דייב שחר
סאונד: ברק טימיאנקר
מיקס: ברק טימיאנקר
עוזרי סאונד: אמיר גלמן, איתי דקל
הפקה: בר זבדה

אינדינגב יתקיים זו השנה התשיעית ויכלול הופעות של שי צברי, קותימן אורקסטרה, מופע מיוחד לרגל 20 שנה לצאת האלבום "חם על הירח" בהשתתפות תומר יוסף, דן תורן ועוד, לולה מארש, ריילי ווקר, עמיר לב, טייני פינגרז, חנן בן ארי, רד אקסס ועוד רבים. כרטיסים ופרטים על כל המופעים זמינים באתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully