וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במיטבולז מחדשים את עוזי נבון

7.10.2015 / 11:40

וואלה! תרבות מציג את InDcover, פרויקט הקאברים של אינדינגב ו-BPM, שבמסגרתו חמישה הרכבים המופיעים בפסטיבל מבצעים גרסאות כיסוי מפתיעות לשירים של אמנים אחרים המופיעים בפסטיבל. הפעם: המיטבולז מחדשים את "לא אוותר על עצמי" של עוזי נבון

צילום ועריכה: דייב שחר סאונד: ברק טימיאנקר

לקראת פסטיבל אינדינגב הקרוב - אירוע המוזיקה העצמאית הגדול בארץ שיכלול מעל 80 הופעות בשלושה ימים ושני לילות על ארבע במות, ויתקיים ב-15-17 באוקטובר במצפה גבולות. וואלה! תרבות מציג את InDcover, פרויקט הקאברים של אינדינגב ו-BPM, שבמסגרתו חמישה הרכבים המופיעים בפסטיבל מבצעים גרסאות כיסוי מפתיעות לשירים של אמנים אחרים המופיעים בפסטיבל.

הפעם המיטבולז מחדשים את "לא אוותר על עצמי" של עוזי נבון. ​המיטבולס החלו להופיע לפני כשש שנים. חברים בו מונים את רועי בר יהודה (שירים, סקסופון), דוד מירטצקי (גיטרה), שי לנדא (קלידים), יהודה יצחק הלוי (בס) וגל חי (תופים). הם מנגנים רוק'נ'רול ששואב את רוב ההשראה משנות ה-50 וה-60 - גאראז' מטונף, סרף, רוקנ'רול פרוע ורית'ם אנד בלוז בשילוב עם אנרגיות על גבול הפאנק וחיבה לשירים קצרים. אלבום הבכורה שלהם, "Cut to the Chase" יוצא בקרוב בלייבל הגרמני "Rhythm Island".


הפרויקט - בשיתוף מכללת ​BPM, המכללה המובילה בישראל ללימודי הפקה, מוזיקה וסאונד ונחשבת לאחד מהמוסדות המובילים בעולם בתחומה - צולם במכללה כשעל ההקלטה אחראים הסטודנטים.

קרדיטים לקליפ

צילום ועריכה: דייב שחר
סאונד: ברק טימיאנקר
מיקס: אמיר גלמן
עוזרי סאונד: אמיר גלמן, איתי דקל
הפקה: בר זבדה

אינדינגב יתקיים זו השנה התשיעית ויכלול הופעות של שי צברי, קותימן אורקסטרה, מופע מיוחד לרגל 20 שנה לצאת האלבום "חם על הירח" בהשתתפות תומר יוסף, דן תורן ועוד, לולה מארש, ריילי ווקר, עמיר לב, טייני פינגרז, חנן בן ארי, רד אקסס ועוד רבים. כרטיסים ופרטים על כל המופעים זמינים באתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully