וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם Nektar

8.10.2015 / 0:00

להקת הפרוגרסיב הוותיקה מגיעה להופעה ראשונה בישראל ב-10 באוקטובר בתל אביב. רגע לפני ההופעה, בחרו חברי הלהקה את האלבומים שהשפיעו עליהם יותר מכל. האזינו לבחירות

Vanilla Fudge - Near The Beginning

הרכב של רית'ם אנ בלוז מהטובים שהקשבנו לו בתור מוזיקאים צעירים. הגיטרה החשמלית העצמתית בשילוב אורן ההמונד המסיבי, ליוו אותנו לאורך כל הדרך. אני חושב שהיה משהו בגולמיות הטהורה הזאת של ההופעות החיות שלהם שמשכה אותנו - במיוחד השיר הזה.

The Beatles - Abbey Road

קצת מוזר לכתוב על האלבום הזה, שהשפיע כנראה על רוב מי שיוצר מוזיקה בימינו. בין אם זה החיבור המושלם בין השירים או המלודיות המדהימות שלו - בלי שום ספק אחד האלבומים המשפיעים ביותר על כל להקת פרוג-רוק, וגם עלינו.

Jimi Hendrix - Electric Ladyland

מנקודת מבטו של גיטריסט - אין שום דבר שיצא אחרי הנדריקס שהיה קרוב באיזושהי צורה למה שהוא השיג. השליטה בגיטרה ובשירה, בשילוב עם כתיבה היפנוטית תמיד היו, וכנראה שגם יהיו, חלק מההשפעה המרכזית עלינו.

The Sensational Alex Harvey Band - Next

להקה אדירה עם אלבום אדיר. להקת גלאם רוק עם נוכחות בימתית שהעיפה לנו את המוח. האלבום הזה, שהוציא כמה להיטים אמיתיים (כמו "Faith Healer"), היה אחת ההשפעות המרכזיות על תפיסת ההופעה שלנו.

Stockhausen - Opus

אחד היוצרים המקוריים והחדשניים של המאה הקודמת. הגמישות המחשבתית שלו והיכולת למצוא ולהמציא צלילים חדשים נשגבת מבינתנו. אחרי שראינו הופעה חיה של האלבום הזה עם הסאונד המשובח שמאפיין רק אותו, התאהבנו לגמרי.

seperator

ההופעה של Nektar תתקיים ברידינג 3 בתל אביב, ב-10 באוקטובר בשעה 20:00. ניתן לרכוש כרטיסים באתר Eventim.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully