וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: דונלד טראמפ הוא אייקון האימה הגדול של כל הזמנים

8.10.2015 / 9:39

גלריה משעשעת במיוחד מציבה את המיליונר והמועמד לנשיאות ארה"ב במוקד סרטי האימה האהובים עליכם. ובנוסף: שרלוק ו-ווטסון חוזרים לחקור מסתורין בטריילר לקראת פרק הספיישל המיוחד. לייב בלוגינג תרבותי

17:15 - בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר את הקפאת הסנקציות מול התזמורת הקאמרית

מוקדם יותר היום התכנסו נציגי התזמורת הקאמרית הישראלית ונציגי משרד התרבות בבית המשפט המחוזי בתל אביב, כדי להגיע להסדר כלכלי מול התזמורת הנמצאת במשבר כספי חמור מאוד.

על התזמורת שהוקמה לפני 5 עשורים הושתה בתקופה האחרונה תוכנית הבראה ומונה לה חשב מטעם המדינה, אך היא הפרה את התוכנית שוב וביקשה תקציבים נוספים מן המשרד כדי להמשיך ולפעול. משהגיעו מים עד נפש הודיעו במשרד התרבות כי תינתן לתזמורת מקדמה אחרונה עבור שלושת החודשים הבאים על מנת לשלם משכורות לעובדי התזומרת, ובסופם תיאלץ התזמורת למצוא דרך כדי להמשיך ולהתקיים.

ממשרד התרבות נמסר שבית המשפט איפשר את הקפאת ההליכים מול התזמורת עד ה-18 לחודש, בעוד כ-10 ימים, על מנת שהצדדים יגיעו להסכמה מחודשת. מגורמים המקורבים למשרד נטען שהסכמה מסוג זה כבר החלה להתגבש.

11:38 - אלימות הופעלה נגד אקטיבסטים פמיניסטיים בבכורה של "Suffragette"

"Suffragette", הדרמה התקופתית שמתארת את מאבקן של ראשי התנועה הפמניסטית לזכות בחירה, מעוררת בימים האחרונים לא מעט רעש תקשורתי. בהקרנת הבכורה של הסרט בלונדון, נשכבו אקטיביסטים בתנועה הפמיניסטית על השטיח האדום כשהם דורשים "מעשים לא דיבורים". הסדרנים פינו את המפגינים בבוטות רבה ועוררו זעם רב ברשתות החברתיות.

כוכבות הסרט (ובהן גם מריל סטריפ) הצטלמו לשער מגזין "טיים אאוט" כשהן לובשות חולצה ועליה הכיתוב: "אני מעדיפה להיות מורדת מאשר עבד". הכיתוב שמתבסס על ציטוט של אמלין פנקהורסט (הדמות אותה מגלמת סטריפ בסרט), עורר את זעמם של אנשי הקהילה האפרו-אמריקאית בארה"ב בשל השימוש במילה "עבד".

10:20 - פנו מקום בנגנים לפלייליסט המרענן של טיילור סוויפט

טיילור סוויפט כבר לא זקוקה להמלצות מאף אחד, ככה זה כשאת מלכת העולם כולו, כולל הקרחונים באנטרקטיקה אגב. זה הזמן לנצל את כל ההשפעה העצומה הזו ולפרגן לכמה אמנים צעירים. הסוויפט העלתה לאינסטגרם שלה רשימה עם הכותרת: "שירים חדשים שיהפכו את החיים שלכם למדהימים (אני מבטיחה). אם הכתב האלגנטי והענוג הזה, אגב, לא מספיק ברור לכם, הנה הרשימה המלאה:

Erik Hassle - "No Words"

Phoebe Ryan - "Mine"

Seinabo Sey - "Poetic"

Hudson - "How I Want Ya"

Hudson Thomas Feat. Hailee Steinfeld - "How I Want Ya"

Frankie - "New Obsession"

Kehlani Feat. Coucheron - "Alive"

Alessia Cara - "I'm Yours"

Emmi - "Sleep On It"

El Vy - "Return to the Moon"

M.I.A - "Swords"

Louis the Child Feat. K.Flay - "It's Strange"

10:04 - דניאל קרייג מת לחזור לסרט בונד נוסף. סתם, הוא לא

בתשע השנים האחרונות הופיע דניאל קרייג בשלושה סרטי ג'יימס בונד והפך לסמל של הסוכן החשאי המועדף על הוד מלכותה. רגע לפני שהסרט הרביעי בכיכובו מגיע לאקרנים, נראה שהוא מרגיש תחושת מיצוי קלה. אנחנו בעצם לא ממש, בטוחים, הנה מה שהוא אומר.

"תראו, ממש לא אכפת לי, אני מאחל להם בהצלחה", כך השיב בעדינות לשאלה בריאיון למגזין טיים אאוט באשר לזהות האיש שייכנס לנעליו. עדיין מעורפל מדי? אז הנה התשובה הישירה האם היה מעוניין לככב בעוד סרט בונד. "אני מעדיף לחתוך את הורידים עם זכוכית. לא, ממש לא כרגע. אני כבר מעבר לזה. סיימנו. כל מה שאני רוצה לעשות הוא להמשיך הלאה".

ואילו מילות חוכמה יש בכל זאת לקרייג להציע למחליפו: "בבקשה אל תהיה גרוע. אתה חייב לעלות מדרגה. אנשים לא עושים סרטים מהסוג הזה יותר. זה ממש נדיר. אז אל תהיה גרוע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, אז לא הבנתי. אתה לא רוצה לעשות עוד סרט?/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:53 - טריילר ראשון לספיישל חג המולד של "שרלוק"

העונה הרביעית של "שרלוק" תגיע רק ב-2017, אבל הבלש האגדי והסייד קיק הנאמן שלו ישובו למרקע שלנו לספיישל מיוחד בחורף הקרוב. כעת חושפת רשת BBC טריילר אפלולי ראשון לקראת הפרק המיוחד. מדובר למעשה בסרט טלוויזיה שמנותק מהעלילה המרכזית של הסדרה, ובמהלכו חוקרים ווטסון ושרלוק מקרה מסתורי בלונדון של התקופה הוויקטוריאנית. הפרק ישודר ב-25 בדצמבר.

09:48 - דונלד טראמפ ככוכב סרטי אימה זו המתנה הטובה ביותר שקיבלתם היום

אם כבר נגזר עלינו לחיות באימה בתקופה הזו, אז לפחות שדונלד טראמפ יהיה הכוכב שלה. גלריה מבריקה של באזפיד שתלה את המיליונר והמועמד לנשיאות ארה"ב בשלל תמונות מתוך סרטי אימה איקוניים כמו "הניצוץ", "צעקה" ו"מלתעות". לגלריה המלאה הקליקו כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully