וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: לאנס באס הוטרד מינית

9.10.2015 / 16:20

חבר להקת אנ'סינק לשעבר מדבר על הטרדה מינית שעבר וסרטון קצר מרכז הריגות רבות של זומבים מ"המתים המהלכים". לייב בלוגינג תרבותי - גרסת הסופ"ש

יום שישי, 22:20 - כל ההריגות של ג'יימס בונד

הידעתם? ג'יימס בונד הרג 362 בני אדם.

לרגל יציאת "ספקטר", הסרט הטרי בסדרת ג'יימס בונד, הועלה ליוטיוב סרטון באורך 38 דקות ו-42 שניות שמרכז את כל הפעמים בהן הסוכן החשאי הכי פופולרי בעולם הרג אנשים שונים.

כן, לאנשים יש יותר מדי זמן פנוי. אנחנו יודעים.

20:45 - צפו בהמשך של "שקרניות קטנות"

אחרי שכל העולם גילה את זהותה של A, הגיע הזמן לראות מה צופן העתיד לאריה, ספנסר, האנה ואמילי. כזכור, בתום החצי הראשון של העונה השישית, "שקרניות קטנות" קפצה חמש שנים לעבר העתיד. כעת משחרר אתר Buzzfeed את ארבע הדקות הראשונות של החצי השני של העונה.

בתיאבון!

20:36 - זומבים עם גאווה ודעה קדומה

"גאווה, דעה קדומה וזומבים" זוכה לטיזר טריילר ראשון ואלים. מדובר בעיבוד הקולנועי הטרי לספר הפארודי שלעג לרומן הידוע ביותר של הסופרת הבריטית ג'יין אוסטן. בדיוק כמו ברומן של אוסטן, מר דארסי, מר בינגלי ומר קולינס ינסו לכבוש את לבה של אליזבת' בנט.

אה כן, ויש גם זומבים. כבר אמרנו זומבים?

19:16 - המהפך של ג'ון גודמן

השחקן ג'ון גודמן, לשעבר אדם עב-כרס, הגיע לפרמיירה של הסרט "טרומבו" בניו יורק והציג גזרה חטובה במיוחד. "טרומבו" מגולל את סיפורו של התסריטאי זוכה האוסקר דלטון טרומבו. גודמן מגלם את המפיק פרנק קינג ובראיין קרנסטון מגלם את דמותו של טרומבו.

"אני לא הולך להיראות כמו פריס הילטון או משהו כזה. זה עומד להיות תהליך מתמשך עד סוף חיי", אמר גודמן לדיוויד לטרמן.

האם זהו המהפך המרשים של השנה?

ג'ון גודמן. GettyImages
גודמן אז והיום/GettyImages

18:34 - כהן זה הקיסר החדש

סרט חדש של האחים כהן הוא תמיד סיבה למסיבה, ולכן אי אפשר שלא להתרגש לקראת "Hail, Caesar! "של צמד הקולנוענים, שיגיע לאקרנים בחורף הבא. בינתיים אפשר ליהנות מהטריילר הטרי, המלא והרשמי שיצא היום לסרט, קומדיה המתרחשת על רקע הוליווד של שנות החמישים, בכיכובם של ג'ורג' קלוני וג'וש ברולין.

16:31 - לאנס באס מדבר על ההטרדה המינית שעבר

"כשהייתי בן 16-17, מישהו שעבדנו איתו בהחלט נגע בי באופן לא הולם. ידעתי שזה לא בסדר. אף גבר לא צריך לגעת בנער מתבגר בצורה כזו", סיפר לאנס באס, חבר להקת אנ'סינק לשעבר, ב-"Dirty Pop", תוכנית הרדיו שהוא מגיש ב- Sirius XM.

באס לא חשף את זהות הגבר שהטריד אותו וסיפר שהגבר מצא תירוצים שונים לגעת בו. "הוא אמר לי 'אם אעסה את הזרועות שלך, הן תיראנה טוב יותר'". באס טען שבשלב מסוים ריחם על הגבר שלדבריו היה "בחור עצוב".

16:22 - הזומבים המתים של "המתים המהלכים" בסרטון אחד

התסריט ב"המתים המהלכים" מתסכל אתכם? החבר'ה של "fast Company" יצרו סרטון בן שתי דקות שמאגד הריגות רבות של זומבים.

מעולם לא נשפכו מוחות רבים כל כך, בזמן קצר כל כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully