וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני והחבר'ה: האורחים המפתיעים בסיבוב ההופעות של טיילור סוויפט

13.10.2015 / 0:00

"1989", סיבוב ההופעות המתוקשר של טיילור סוויפט, הפך גם לתוכנית אירוח שאליה מגיעים מיטב החברים, מושאי ההערצה וסלבריטאים מהשורה הראשונה. אחרי 4 חודשים בדרכים, סיכמנו כמה מהרגעים הגדולים

Charlie XCX הגיעה להופעה בטורונטו ב-3 באוקטובר והצטרפה לסוויפט בביצוע מקפיץ ל"Boom, Clap". הקשר הזה, אגב, התחיל עוד בפברואר עם הקאבר של צ'ארלי ל"Shake IT Off".

בלדה מרגשת על געגוע עמוק לאהוב וחשש מלהפסיד את הרגעים היפים איתו? אם לא היינו יודעים אחרת, היה ברור שמדובר בשיר של טיילור סוויפט. אחרי שלקח את זה ממנה, הדבר ההגון היחיד שסטיבן טיילר יכול היה לעשות הוא דואט ל"I Don't Want to Miss a Thing". זה קרה בהופעה בנאשוויל ב-26 באוקטובר והיה שווה כל רגע.

כבר די הרבה שנים ששום דבר לא מתחמם בגזרה של נלי, אבל לערב אחד הוא היה שוב הראפר שכל הבנות רוצות. סוויפט ובנות להקת "Haim" הצטרפו אליו בביצוע של "Hot In Here" בסנט לואיס בהופעה ב-29 בספטמבר.

מיק ג'אגר הוא עדיין אחד מהחבר'ה גם בגיל 72, וכאילו כדי להוכיח את זה הוא הגיע גם כן לבקר במסיבה של מלכת הכיתה. ג'אגר וסוויפט עלו יחד לבמה בנאשוויל ב-26 בספטמבר לביצוע של "Satisfaction" וזה היה סוער בדיוק כמו שדמיינתם.

רק לפני מספר שבועות נראה היה שמערכת היחסים בין סוויפט לאבריל לאבין עומדת להפוך לדם רע. בסוף אוגוסט עשתה סוויפט לייק לתמונה שהשוותה בין היחס החם שהיא מרעיפה על מעריציה, לבין הקרירות שבה מקבלת לאבין את שלה. לאבין הגיבה בזעם בטוויטר, המעריצים החלו להתחמם, אבל אז הן הופיעו יחד על הבמה בסן דייגו ב-29 באוגוסט והוכיחו שלא הכל חייב להיות "Complicated".

אולי הופעת האורח הטובה ביותר של הטור כולו. ליסה קודרו חזרה ליום אחד לימים היפים של פיבי בופה בהופעה בלוס אנג'לס ב-28 באוגוסט. על הבמה היא וניסתה ללמד את סוויפט איך שרים את "Smelly Cat" עם הרגש הנכון.

בשביל מה יש חברות טובות אם לא כדי לאפשר לך לחשוף את הסינגל החדש שלך באווירה תומכת? סלינה גומז הגיעה בהופעה בלוס אנג'לס ב-26 באוגוסט וביצעה עם סוויפט את "Good For You". זה לגמרי טוב בשבילנו.

ג'סטין טימברלייק הוא שם גדול מספיק כדי לארח את מיטב האמנים בטור משל עצמו, אבל זה לא מנע ממנו להצטרף לטיילור סקוואד. זה קרה בהופעה ב-26 באוגוסט (אותה אחת של סלינה גומז) והשניים ביצעו יחד את "Mirrors" של טימברלייק.

לפני שני עשורים זאת היתה אלאניס מוריסט שקיפצה על במות ושילהבה עשרות אלפים. המלכה היורשת קיבלה אותה בכבוד מלכים בהופעה בלוס אנג'לס ב-24 באוגוסט, שם ביצעו השתיים את "You Oughta Know".

ראיין טדר, הסינגר-סונגרייטר של One Republic שיתף פעולה עם סוויפט במספר שירים באלבומה הנוכחי. על הבמה בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס הם פשוט הגיעו לבלות עם "Counting Stars"

להקת הבנות Fifth Harmony הגיעו לבקר את סוויפט בסנטה קלרה (קליפורניה) ב-15 באוגוסט, והראו שהן "שוות את זה" לא פחות מהמארחת. סתם, קצת פחות.

דה וויקנד הפך בחודשים האחרונים לאחד הזמרים המדוברים בעולם, אבל סוויפט ידעה להעריך אותו עוד לפני שזה נהיה מיינסטרים. השניים ביצעו יחד את "I Can't Fell My Face" במהלך ההופעה בניו ג'רזי ב-11 ביולי.

לורד, החברה הטובה, היתה אחת מהאורחות הראשונות שהפציעו על הבמה בסיבוב ההופעות. זה נגמר עם דואט של "Royals" כמובן.

ולסיכום הנה מצעד (חלקי מאוד) של האורחים שהגיעו לצעוד על הבמה, משל היו דוגמנים בתצוגת אופנה יוקרתית, לצלילי "Style".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully