וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

InDcover: צפו ב-Benjamin's Brother מחדשים את עמיר לב

13.10.2015 / 0:00

וואלה! תרבות מציג את InDcover, פרויקט הקאברים של אינדינגב ו-BPM, שבמסגרתו חמישה הרכבים המופיעים בפסטיבל מבצעים גרסאות כיסוי מפתיעות לשירים של אמנים אחרים המופיעים בפסטיבל. הפעם: Benjamin's Brother מבצעים את "החורף" של עמיר לב

צילום ועריכה: דייב שחר סאונד: עמית מגן

לקראת פסטיבל אינדינגב הקרוב - אירוע המוזיקה העצמאית הגדול בארץ שיכלול מעל 80 הופעות בשלושה ימים ושני לילות על ארבע במות, ויתקיים ב-15-17 באוקטובר במצפה גבולות. וואלה! תרבות מציג את InDcover, פרויקט הקאברים של אינדינגב ו-BPM בחסות רשת חלילית, שבמסגרתו חמישה הרכבים המופיעים בפסטיבל מבצעים גרסאות כיסוי מפתיעות לשירים של אמנים אחרים המופיעים בפסטיבל. הפעם תעני אסתר עושים קאבר ל"לקח זמן" של קין והבל 90210.

Benjamin's Brother הוא שם הבמה של יוצר צעיר ומסקרן שעומד לקראת יציאת אלבוo ראשון, מלווה בקול משובח, בניחוח חו"לי מהוקצע ובהפקתו המוזיקלית של גיל לואיס - מהשמות הבולטים והמוערכים ברשימת האמנים הישראלים המביאים אינדי-רוק איכותי ובלתי מתפשר.

לקראת צאת אלבום הבכורה, יופיע על הבמה יחד עם יואב גלעד על הגיטרה, רועי ברום על התופים, ליהי אשל על הבס ועדן ליברמן על הקלידים, בגרסאות חיות לשירי האלבום, שעתיד לצאת בחודשים הקרובים אחרי שנה של עבודת אולפן. הוא מאגד בתוכו סיפורים על אובדן, מוות ותשוקה. הסגנון המוזיקלי המאופיין באלבום מושפע בעיקר מעולם הבריטפופ והפולק רוק.

פרויקט InDcover - בשיתוף מכללת ​BPM, המכללה המובילה בישראל ללימודי הפקה, מוזיקה וסאונד ונחשבת לאחד מהמוסדות המובילים בעולם בתחומה - צולם במכללה כשעל ההקלטה אחראים הסטודנטים.

קרדיטים לקליפ

צילום ועריכה: דייב שחר
סאונד: עמית מגן
מיקס: עומרי גוליאן
עוזרי סאונד: דונלד מימון, עומרי גוליאן
הפקה: בר זבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully