וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר של איש זאב: ג'ורג' ר. ר. מרטין עובד על סדרת טלוויזיה חדשה

12.10.2015 / 16:48

מחבר ספרי "שיר של איש ושל קרח" (כלומר "משחקי הכס") מספר בבלוג שלו כי רשת הכבלים "סינמקס" ("באנשי", "The Knick") הזמינה תסריט על פי ספרו "The Skin Trade" מ-1989

ג'ורג' ר. ר. מרטין, משחקי הכס. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
חוזר לעסקי אנשי הזאב/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

בשעה שאנחנו מחכים בציפיה לספר השישי בסדרת "שיר של איש ושל קרח" ומאחלים אריכות ימים יתרה לסופר בן ה-67, מספר ג'ורג' ר. ר. מרטין בפוסט בבלוג שלו כי ספר נוסף שלו יהפוך לסדרת טלוויזיה. "אני מאוד נרגש להכריז ש'סינמקס' (חברת האחות של HBO) רכשה את הזכויות ל-'The Skin Trade', נובלת 'איש-הזאב-נואר' שכתבתי אי אז בסוף שנות השמונים", כתב. "העסקה נסגרה, ו'סינמקס' הזמינה תסריט לפיילוט".

מרטין עצמו הגיע מהטלוויזיה - הוא עבד כתסריטאי לפני שניגף מפני המכונה ההוליוודית והחליט להשקיע את המרץ שלו בכתיבת רומני מד"ב. לדבריו, הוא תמיד סבר שבנובלה הזו מסתתרת סדרת טלוויזיה, או לפחות סרט קולנוע, ולמעשה ניסה למכור את הספר לעיבוד טלוויזיוני כבר בתחילת שנות התשעים, מעט לפני שנכנע לתעשייה ופרש ממנה.

"The Skin Trade", שמגולל את סיפורם של בלשית פרטית ואיש זאב, גם הפך לקומיקס לפני מספר שנים. כעת את הפיילוט תכתוב קלינדה ואזקז, שכתבה בעבר ל"נמלטים" ו"עד עצם היום הזה". זה כנראה הפרט החשוב ביותר, ודווקא אותו שמר מרטין לסוף הפוסט שלו בבלוג. "למרות העובדה שהייתי שמח לכתוב את התסריט בעצמי ולנהל בעצמי את הסדרה, זה מעולם לא היה באמת בקלפים. יש לי ספר לסיים. אתם יודעים איזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully