וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 67: כוכבת "משחקי הכס" מרימה ל"החבובות"

16.10.2015 / 0:00

נטלי דורמר מגיבה לדמיון בינה ובין החברה החדשה של קרמיט, חייל אמריקאי מציל כלבלבים באפגניסטן ואשלי בנסון מ"שקרניות קטנות" חוטפת על הראש. חדשות הטראש של השבוע

חבובת הקהל: לכוכבת "משחקי הכס" לא אכפת שתשוו אותה לחזירה

כשהתפרסמו התמונות הראשונות של דניס, בת זוגו החדשה של קרמיט הצפרדע, היו מי שמיהרו להשוות בינה ובין כוכבת "משחקי הכס", נטלי דורמר. בכנס קומיקון שנערך בניו יורק בסוף השבוע נשאלה דורמר על ההשוואות, והגיבה בצורה מפתיעה: "כנראה שאני אחראית לזה", אמרה "אני זו שהעלתה את עניין החזיר". דורמר התייחסה לפרק בעונה השלישית אשר במהלכו דמותה משוחחת עם סאנסה סטארק על כך שהתעללו בה בילדותה בגלל אפה החזירי. דורמר עצמה היא זו שביקשה מהיוצרים לכתוב את הסצנה, ובכך סגרה פרק כואב מעברה: "היו מציקים לי בבית הספר, נהגו לומר לי שיש לי נחיריים של חזיר", פירטה השחקנית. "רציתי להתמודד עם השדים, לתקוע לבריונים מהילדות שלי". כי מתברר שתפקיד באחת מסדרות הטלוויזיה החשובות של התקופה לא הראה להם מה זה.

נטלי דורמר ודניס מהחבובות. GettyImages
יש דמיון?/GettyImages

חצי אפוי: שערוריית ההימורים סביב "בייק-אוף בריטניה"

עכשיו כבר כולם יודעים כיצד הסתיימה העונה של "בייק-אוף בריטניה", אבל רגע לפני הגמר, בו ניצחה המתמודדת נדיה חוסיין, התמודדו האופים עם עוד סקנדל אחרון: שערוריית הימורים. סוכנות ההימורים לדברוקס החלה לחשוד כאשר בתוך פרק זמן קצר במיוחד קיבלה הימורים רבים על אותה מתמודדת, ותחקיר קצר הוביל אותם למסקנה כי מדובר במהמרים המקושרים להפקת התכונית, כך מסר מקור בחברה ל"מירור". מאחר ו"בייק-אוף" מוקלטת מראש, ישנם לא מעט אנשים אשר זהות המנצח ידועה להם, ובלדברוקס מאשימים אותם בסחר במידע פנים. ב-BBC, המשדרת את התוכנית, מיהרו לצנן את הרוחות והסבירו ללדברוקס שאין טעם בהימורים על תוכנית מוקלטת, או במילים אחרות, מי שלא יכול להתמודד עם החום, שלא ייכנס למטבח.

כלבלבי מלחמה: חייל אמריקאי מתגייס להצלת גורים באפגניסטן

המלחמה באפגניסטן נמשכת, ובין טיפול בפצוע אחד לאחר, מוצא החובש הקרבי האמריקאי הולדן שוניג זמן להציל חברים נוספים: כלבלבים. ברחבי קאבול משוטטים להם כלבים רבים בלי שום גישה למזון או מחסה, ושוניג בן ה-22 שם לעצמו למטרה למצוא להם בית. עלות הצלה של כל כלבלב עשויה להגיע עד ל-4,500 דולר, לכן גייס שוניג את אמו וביחד הם מגייסים כספים למטרה החשובה: לאמץ כלבלבים ולא מלחמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלום עכשיו. שוניג וחבריו הקטנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשביל הקפטן: התחזה לסוכן מיוחד בשביל לקבל כרטיסים לקומיקון, ונעצר

כנסים כמו קומיקון ודומיו ידועים לא רק בכוכבי הענק שפוקדים אותם, אלא גם בתחפושות המורכבות המאפיינות את הקהל. ביוטה נעצר השבוע אדם שהלך רחוק מדי עם התחפושת, וכעת עומד למשפט מביך למדי. ג'ונתן מ. וול ביקש לקחת חלק באירוע קומיקון בהשתתפותו של קפטן אמריקה כריס אוונס, אבל בסטייל: על מנת לקבל כרטיסי VIP, הוא התחזה לסוכן של מחלקת החקירות המיוחדות של חיל האוויר האמריקאי. אנשי הביטחון באירוע לא מיהרו לקנות את הבלוף, ולאחר בירור קצר עם חיל האוויר חשפו את השקר. וול מואשם בהתחזות לקצין פדרלי ובמסירת מידע כוזב, והוא אף עלול למצוא את עצמו מאחורי סורג ובריח. מילא אם היו שם שאר "הנוקמים", אבל בשביל קפטן אמריקה? מקסימום לילה באבו כביר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברצינות?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הופרדו בלידתם: מחבל מדאעש נראה בדיוק כמו דרייק

החדשות הטובות: דרייק לא הצטרף לדאעש. החדשות היותר-טובות אבל גם לא-הכי-נעימות: מישהו שממש דומה לו דווקא כן הצטרף, בתור מחבל מתאבד שביצע פיגוע בשנה שעברה. אבל למה להתמקד בעובדה הזניחה הזו כשהבחור, אבו בילאל אל מגריבי, נראה בדיוק כמו דרייק בתקופת "דגראסי" שלו, ובשביל האינטרנט זה כמו לזכות בלוטו ביום הולדת שנופל על חג המולד. ההאשטג #ISISDrake התמלא במשחקי מילים על שמות השירים של דרייק ובבדיחות מטופשות נוספות, אבל דריזי עצמו עדיין לא עשה נטלי דורמר והגיב על הדמיון.

האנושות לאן: יותר מדי אנשים שחושבים ש"להציל את מארק וואטני" זה סיפור אמיתי

ובזמן שאנשים מתמודדים עם טרוריסט שדומה למוזיקאי פופולרי, אחרים נפעמים מכך שהסרט "להציל את מארק וואטני" מבוסס על סיפור אמיתי. הוא לא, כנראה שצריך להדגיש. כף רגלו של אדם מעולם לא דרכה במאדים, אבל בטוויטר לא מפסיקים לזרום הדיווחים על אנשים שלא לגמרי בטוחים בכך. ואותם כנראה לא כדאי לשלוח למשימה העתידית על מאדים, אם אנחנו רוצים לפתח שם חברה תבונית, בכל אופן. על כל פנים, האפיל הריאליסטי הזה עוזר לסרט לשבור קופות, אז מילה להוליווד: אל תספרי לאף אחד ש"גאווה ודעה קדומה וזומבים" זו בדיה.

עוד באותו נושא

מקגיוור על מאדים: "להציל את מארק וואטני" הוא סרטו הטוב של רידלי סקוט זה שנים

לכתבה המלאה

תחפושות מעליבות: מה קרה כשאשלי בנסון התחפשה לססיל האריה

מזמן לא נראה קונצנזוס רחב כמו זה שפקד את האנושות עם מותו של ססיל האריה, אך לשמחתנו, נמצאה שוב ההזדמנות להסכמה רחבה ומישהו אחד לכעוס עליו. כזכור, ססיל האריה נרצח הקיץ בזימבבואה ע"י צייד אמריקאי בשם וולטר פאלמר שהפך באופן מיידי לאדם השנוא בתבל. השבוע, תוך כדי פרסומים שפאלמר לא יועמד לדין על הציד, התלבטה השחקנית אשלי בנסון עם עוקביה באינסטגרם למה כדאי לה להתחפש בליל כל הקדושים המתקרב: "מה דעתכם על תחפושת ססיל האריה?", שאלה בצירוף תמונה בתחפושת. תגובות זועמות מהעוקבים לא איחרו לבוא, ואחריהן גם כתבות באתרים שונים, אשר קטלו את כוכבת "שקרניות קטנות" על חוסר הרגישות שלה. בנסון התנצלה מאז וגם ערכה את כיתוב התמונה, אבל באתרי הקניות השונים עדיין ניתן למצוא תחפושות ססיל לרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully