וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: אחרי 22 עונות "הטופ מודל הבאה" יורדת מהמסכים

15.10.2015 / 7:52

אחרי 12 שנים על המסכים, מהן 9 ברשת CW, יגיע ריאליטי הדוגמנות לסיומו ב-4 בדצמבר. הרשת כבר מתכננת פרק נוסטלגי מיוחד שיחזור לרגעים הגדולים של התוכנית. לייב בלוגינג תרבותי

10:00: "מקס הזועם" ב-8 ביט לא מבייש את המקור

זה רק טבעי שאחרי הצפייה ב"מקס הזועם", כל מה שנרצה בחיים הוא לצפות בסרט הזה שוב ושוב. אבל אם המחיר של איימקס ותלת ממד מכביד על הכיס, תמיד אפשר להסתפק בגרסת השמונה ביט הנפלאה הזו, שמציגה במדויק את הרפתקאות מקס, פיוריוסה והמרדפים המדממים בלב המדבר.

09:50: התנגשות הטיטאנים - "גודזילה נגד קינג קונג" יגיע לקולנוע ב-2020

זהו, זה רשמי. הגענו לשלב חדש בעידן הגיקיות הדוהרת. שתי מפלצות מיתולוגיות עומדות ללכת ראש בראש ואף אחד כנראה לא יצליח לעצור אותן.

אחרי ההצלחה הקופתית של "גודזילה" בשנה שעברה, ורגע גם הגורילה הענקית תחזור בקרוב למקורות עם "קונג: אי הגולגולות" שייצא ב-2017. שנה לאחר מכן יגיע למסכים "גודזילה 2", וכעת ברור ששני הסרטים הללו יכינו את הקרקע למפגש בין שני יצורי העל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו יהיה זמן טוב לברוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:38: מוכנים או לא - ג'ון מקלין חוזר בפעם השישית

כמו שהשם שלה מרמז סדרת סרטי "מת לחיות" מסרבת, ובכן, למות. גם אחרי ששני הסרטים האחרונים חירבו כמעט לחלוטין את הקסם של ג'ון מקלין, לא נראה שאולפני פוקס מוכנים לאפשר לג'ון מקלין לצאת סוף סוף לגמלאות.

הסרט החדש והשיש בסדרה יתרחש בשנת 1979, ויהווה למעשה פריקוול שיציג כיצד הפך מקלין לשוטר חסר המעצורים שלמדנו להכיר. ברוס וויליס ישוב גם הפעם לגלם את מקלין הבוגר, כאשר הסרט יקפוץ אל העבר ואל גרסה צעירה יותר שלו. הליהוקים לתפקיד מקלין הצעיר ייפתחו בקרוב.

האם יש צידוק עלילתי כלשהו לאתחול של "מת לחיות"? כנראה שלא, אבל זה לא יעצור את מכונת הכסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נותנים מנוחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

07:54 - ביי טירה: "הטופ מודל הבאה" תסתיים בדצמבר

"הטופ מודל הבאה", תוכנית ריאליטי הדוגמנות בהנחייתה של טיירה בנקס ששודרה ברשת CW, תגיע לסיומה בעוד חודשיים בתום העונה ה-22 במספר. מדובר למעשה בתוכנית הראשונה ששודרה בתולדות רשת הכבלים, שהחלה בשידוריה בספטמבר 2006.

בנקס, שהנחתה את התוכנית למן הפרק הראשון ב-2003 (עוד כששודרה ברשת UPN), צייצה בטוויטר את הבשורה עוד לפני שהרשת הודיעה על ההחלטה רשמית. ההצלחה של התוכנית הובילה את בנקס לקבל תוכנית אירוח משלה ברשת, ששודרה במשך חמש עונות וזכתה בשני פרסי אמי.

פרק סיום העונה ישודר ב-4 בדצמבר. כאשר כבר כעת נפוצו שמועות על פרק נוסטלגי מיוחד שיחזור אל רגעיה הגדולים של התוכנית, וישודר במהלך 2016.

פרויקט מסלול. GettyImages
ההצגה נגמרה, מגלגלים את השטיח/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully