וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחינועם ניני מגיבה לעמית סגל: "אני מגנה את האלימות הקשה"

15.10.2015 / 13:03

לאחר שהעיתונאי עמית סגל העלה לפייסבוק תמונה בה מופיעה ניני לצד מנכ"ל המכון הפלסטיני לדמוקרטיה ופיתוח שהתבטא בעד הטרור, הגיבה ניני בסטטוס משלה

אחינועם ניני. רונן אקרמן,
מגנה את הטרור. ניני/רונן אקרמן

השיח המתלהם בפייסבוק הוביל את אחינועם ניני לנקוט בצעד אקטיבי. לאחר שהעיתונאי עמית סגל העלה לפייסבוק תמונה בה ניני מופיעה לצד וואליד סאלם, מנכ"ל המכון הפלסטיני לדמוקרטיה ופיתוח, זכתה ניני לתגובות זועמות. בסטטוס של סגל מצויין כי סאלם שלח הודעה שתומכת בטרור ומחזקת את ידי המחבלים הפלסטיניים ובני משפחותיהם.

"העיתונאי עמית סגל פרסם תמונה שלי מלפני שנתיים, מביקור בכנסת, באירוע חשוב של השדולה למען שתי מדינות לשני עמים, יוזמתו המבורכת של ח"כ חיליק בר. בתמונה אני מצולמת עם חברים מהרשות הפלסטינית שבאו לתמוך בשלום, ובפתרון שתי מדינות. אנחנו מחייכים, היתה הרגשה טובה מאד של רצון עז וכנה לשיתוף פעולה. אחד האנשים בתמונה הוא ווליד סאלם. בשנתיים שמאז, המצב הידרדר,בלשון המעטה. החיוכים נמחקו מפניו, ואנו חוזים בהידרדרות נוראית ומסוכנת. לאחרונה שלח ווליד סאלם מייל, שהגיע גם לעמית סגל כנראה, בו הוא מברך את השהידים ומחמיא להם על היצירתיות שלהם באמצעי הרג. האמירה הנוראית הזאת, המזעזעת, הראוייה לכל גינוי, מעידה על הטרגדיה העצומה שאנו מצויים בה. אדם שהיה במצב כל כך מתון יחסית, כל כך פתוח להידברות ופשרה, שיביע עתה כזו עמדה כבל עם ועדה, אומר דרשיני באותיות קידוש לבנה. מה גרם לו לשינוי כה רדיקלי, הגובל באובדן שפיות?", כתבה ניני.

"אני מגנה את האלימות הקשה, את הטרור שמדיר שינה מעיניי ביתי, את ההפחדה על כל רבדיה, ובאותה נשימה ממש, לא מפחדת לומר בצורה ברורה: בהיעדר תקווה, בהיעדר יחס מכבד ורצון אמיתי לפשרה ופתרון הוגן לסכסוך, בהיעדר הכרה , תהיה אלימות, יהיה טירוף, כל השדים הנוראיים יצאו מכל פינה. מפתיע רק שזה קורה רק עכשיו. המכשולים האין סופיים ומתוחכם יותר או פחות המוצבים בפני ההידברות, הבנייה הבלתי פוסקת בהתנחלויות, יריקה בפרצוף של מהוייהם של שכנינו ומנהיגים תוך הפרת הסכמים, הזלזול הבוטה בשכנינו בכל דרך אפשרית, היהירות, הגזענות החריפה שבאה לידיי ביטוי בכל אמירה ובכל אקט כולל בחקיקה!! ... אין שום דרך שתוביל לדבר אחר חוץ מקיצוניות מטורפת מכל הצדדים, ובעיקבותיה מרחץ דמים. בנימין נתניהו, האיש החזק בזירה, יכול עוד לעצור את זה. כמו שרבין שינה עמדתו מ "שברו את ידיהם ורגליהם" להידברות ובסוף הסכם, כך גם נתניהו יכול, עם כל עוצמתו הגדולה וממקום של כח, להתפקח ולהוביל את מדינת ישראל לשלום, לפני שיהיה מאוחר מידי. ואולי כבר מאוחר מידי? את מעשיו תשפוט ההיסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully